ChiliConCarnage 2026-07-05 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vinduespudsning er noget fanden har skabt. Hvis jeg kunde få selvpudsende vinduer eller et automatiseret redskab der klarer denne opgave imens jeg gamer videre er jeg godt tilfreds. Så slipper jeg også for at bruge en formue på min oprindelige plan ; at udskifte samtlige vinduer med fladskærme der giver mig præcis den udsigt jeg ønsker lige fra Endor eller The Shire til Mortal Combat's The Netherrealm. Og derved slipper man med at pudse 50% (indvendig) 😊 Like Comment Share 1jakob3k 2026-07-05 20:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Vinduespudsning er noget fanden har skabt. Hvis jeg kunde få selvpudsende vinduer eller et automatiseret redskab der klarer denne opgave imens jeg gamer videre er jeg godt tilfreds. https://www.ecovacs.com/dk/winbot-window-cleaning-robot Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-05 20:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k In reply to: @ChiliConCarnage Vinduespudsning er noget fanden har skabt. Hvis jeg kunde få selvpudsende vinduer eller et automatiseret redskab der klarer denne opgave imens jeg gamer videre er jeg godt tilfreds. https://www.ecovacs.com/dk/winbot-window-cleaning-robot Holy shit ! The future is now 🤩🤯 Tak for tippet ! Har jeg levet under en sten ?? 🤔 Like Comment Share 1Loof 2026-07-05 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fjerne ukrudt. Hvor nitte! Like Comment Share 0vff83 2026-07-05 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ukrudtslugning. Har rigtig mange granitskærver i mine bede og indkørsel. Jeg vil gerne have en robot med samme arbejdsmoral som ukrudtet. Tror egentlig jeg frygter hækkeklipning mere, men det er trods alt kun én gang om året hos mig. At støvsuge, rydde op og gøre lidt rent indenfor gør mig egentlig ikke så meget - bor i et relativt lille og overskueligt hus. Denne robotplæneklipper vil bestemt være et stort skridt på vejen til at gøre mit havearbejde mere overskueligt og sende den gamle plæneklipper på velfortjent pension 😁 God sommer 😎 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-06 06:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi kan faktisk godt lide, at nusse rundt og gøre rent. Indvendig er det, helt klassisk,(må man godt skrive sådan i dag?) konen der klarer det meste, selvom jeg også er ret bidt af at støvsuge. Elsker min Dyson. Udvendig ordner jeg hækken 2 gange om året. Græsset har jeg haft robot til at klare, men da vi lige er flyttet i nyt hus sidste år, må jeg i gang igen, da robotten blev stående på den gamle adresse. Men noget vi begge to, overhovedet ikke gider er, at lave er mad. Nøj, hvor er vi dog uopfindsomme og tit tyer til den gode gamle frysepizza, toast og lasagne. Så en madlavningsrobot, ville klart være at foretrække hjemme hos os 😊 Like Comment Share 0Odessa 2026-07-06 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er seriøst træt af at lægge tøj sammen. Virkelig virkelig træt. Det bliver vasket og tørret.. men den sidste der - lægge sammen og på plads er faktisk min hade opgave. Like Comment Share 0RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
jakob3k 2026-07-05 20:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Vinduespudsning er noget fanden har skabt. Hvis jeg kunde få selvpudsende vinduer eller et automatiseret redskab der klarer denne opgave imens jeg gamer videre er jeg godt tilfreds. https://www.ecovacs.com/dk/winbot-window-cleaning-robot Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-05 20:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k In reply to: @ChiliConCarnage Vinduespudsning er noget fanden har skabt. Hvis jeg kunde få selvpudsende vinduer eller et automatiseret redskab der klarer denne opgave imens jeg gamer videre er jeg godt tilfreds. https://www.ecovacs.com/dk/winbot-window-cleaning-robot Holy shit ! The future is now 🤩🤯 Tak for tippet ! Har jeg levet under en sten ?? 🤔 Like Comment Share 1Loof 2026-07-05 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fjerne ukrudt. Hvor nitte! Like Comment Share 0vff83 2026-07-05 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ukrudtslugning. Har rigtig mange granitskærver i mine bede og indkørsel. Jeg vil gerne have en robot med samme arbejdsmoral som ukrudtet. Tror egentlig jeg frygter hækkeklipning mere, men det er trods alt kun én gang om året hos mig. At støvsuge, rydde op og gøre lidt rent indenfor gør mig egentlig ikke så meget - bor i et relativt lille og overskueligt hus. Denne robotplæneklipper vil bestemt være et stort skridt på vejen til at gøre mit havearbejde mere overskueligt og sende den gamle plæneklipper på velfortjent pension 😁 God sommer 😎 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-06 06:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi kan faktisk godt lide, at nusse rundt og gøre rent. Indvendig er det, helt klassisk,(må man godt skrive sådan i dag?) konen der klarer det meste, selvom jeg også er ret bidt af at støvsuge. Elsker min Dyson. Udvendig ordner jeg hækken 2 gange om året. Græsset har jeg haft robot til at klare, men da vi lige er flyttet i nyt hus sidste år, må jeg i gang igen, da robotten blev stående på den gamle adresse. Men noget vi begge to, overhovedet ikke gider er, at lave er mad. Nøj, hvor er vi dog uopfindsomme og tit tyer til den gode gamle frysepizza, toast og lasagne. Så en madlavningsrobot, ville klart være at foretrække hjemme hos os 😊 Like Comment Share 0Odessa 2026-07-06 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er seriøst træt af at lægge tøj sammen. Virkelig virkelig træt. Det bliver vasket og tørret.. men den sidste der - lægge sammen og på plads er faktisk min hade opgave. Like Comment Share 0RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
ChiliConCarnage 2026-07-05 20:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @jakob3k In reply to: @ChiliConCarnage Vinduespudsning er noget fanden har skabt. Hvis jeg kunde få selvpudsende vinduer eller et automatiseret redskab der klarer denne opgave imens jeg gamer videre er jeg godt tilfreds. https://www.ecovacs.com/dk/winbot-window-cleaning-robot Holy shit ! The future is now 🤩🤯 Tak for tippet ! Har jeg levet under en sten ?? 🤔 Like Comment Share 1Loof 2026-07-05 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fjerne ukrudt. Hvor nitte! Like Comment Share 0vff83 2026-07-05 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ukrudtslugning. Har rigtig mange granitskærver i mine bede og indkørsel. Jeg vil gerne have en robot med samme arbejdsmoral som ukrudtet. Tror egentlig jeg frygter hækkeklipning mere, men det er trods alt kun én gang om året hos mig. At støvsuge, rydde op og gøre lidt rent indenfor gør mig egentlig ikke så meget - bor i et relativt lille og overskueligt hus. Denne robotplæneklipper vil bestemt være et stort skridt på vejen til at gøre mit havearbejde mere overskueligt og sende den gamle plæneklipper på velfortjent pension 😁 God sommer 😎 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-06 06:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi kan faktisk godt lide, at nusse rundt og gøre rent. Indvendig er det, helt klassisk,(må man godt skrive sådan i dag?) konen der klarer det meste, selvom jeg også er ret bidt af at støvsuge. Elsker min Dyson. Udvendig ordner jeg hækken 2 gange om året. Græsset har jeg haft robot til at klare, men da vi lige er flyttet i nyt hus sidste år, må jeg i gang igen, da robotten blev stående på den gamle adresse. Men noget vi begge to, overhovedet ikke gider er, at lave er mad. Nøj, hvor er vi dog uopfindsomme og tit tyer til den gode gamle frysepizza, toast og lasagne. Så en madlavningsrobot, ville klart være at foretrække hjemme hos os 😊 Like Comment Share 0Odessa 2026-07-06 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er seriøst træt af at lægge tøj sammen. Virkelig virkelig træt. Det bliver vasket og tørret.. men den sidste der - lægge sammen og på plads er faktisk min hade opgave. Like Comment Share 0RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Loof 2026-07-05 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fjerne ukrudt. Hvor nitte! Like Comment Share 0vff83 2026-07-05 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ukrudtslugning. Har rigtig mange granitskærver i mine bede og indkørsel. Jeg vil gerne have en robot med samme arbejdsmoral som ukrudtet. Tror egentlig jeg frygter hækkeklipning mere, men det er trods alt kun én gang om året hos mig. At støvsuge, rydde op og gøre lidt rent indenfor gør mig egentlig ikke så meget - bor i et relativt lille og overskueligt hus. Denne robotplæneklipper vil bestemt være et stort skridt på vejen til at gøre mit havearbejde mere overskueligt og sende den gamle plæneklipper på velfortjent pension 😁 God sommer 😎 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-06 06:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi kan faktisk godt lide, at nusse rundt og gøre rent. Indvendig er det, helt klassisk,(må man godt skrive sådan i dag?) konen der klarer det meste, selvom jeg også er ret bidt af at støvsuge. Elsker min Dyson. Udvendig ordner jeg hækken 2 gange om året. Græsset har jeg haft robot til at klare, men da vi lige er flyttet i nyt hus sidste år, må jeg i gang igen, da robotten blev stående på den gamle adresse. Men noget vi begge to, overhovedet ikke gider er, at lave er mad. Nøj, hvor er vi dog uopfindsomme og tit tyer til den gode gamle frysepizza, toast og lasagne. Så en madlavningsrobot, ville klart være at foretrække hjemme hos os 😊 Like Comment Share 0Odessa 2026-07-06 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er seriøst træt af at lægge tøj sammen. Virkelig virkelig træt. Det bliver vasket og tørret.. men den sidste der - lægge sammen og på plads er faktisk min hade opgave. Like Comment Share 0RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
vff83 2026-07-05 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ukrudtslugning. Har rigtig mange granitskærver i mine bede og indkørsel. Jeg vil gerne have en robot med samme arbejdsmoral som ukrudtet. Tror egentlig jeg frygter hækkeklipning mere, men det er trods alt kun én gang om året hos mig. At støvsuge, rydde op og gøre lidt rent indenfor gør mig egentlig ikke så meget - bor i et relativt lille og overskueligt hus. Denne robotplæneklipper vil bestemt være et stort skridt på vejen til at gøre mit havearbejde mere overskueligt og sende den gamle plæneklipper på velfortjent pension 😁 God sommer 😎 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-06 06:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi kan faktisk godt lide, at nusse rundt og gøre rent. Indvendig er det, helt klassisk,(må man godt skrive sådan i dag?) konen der klarer det meste, selvom jeg også er ret bidt af at støvsuge. Elsker min Dyson. Udvendig ordner jeg hækken 2 gange om året. Græsset har jeg haft robot til at klare, men da vi lige er flyttet i nyt hus sidste år, må jeg i gang igen, da robotten blev stående på den gamle adresse. Men noget vi begge to, overhovedet ikke gider er, at lave er mad. Nøj, hvor er vi dog uopfindsomme og tit tyer til den gode gamle frysepizza, toast og lasagne. Så en madlavningsrobot, ville klart være at foretrække hjemme hos os 😊 Like Comment Share 0Odessa 2026-07-06 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er seriøst træt af at lægge tøj sammen. Virkelig virkelig træt. Det bliver vasket og tørret.. men den sidste der - lægge sammen og på plads er faktisk min hade opgave. Like Comment Share 0RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Thue323 2026-07-06 06:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi kan faktisk godt lide, at nusse rundt og gøre rent. Indvendig er det, helt klassisk,(må man godt skrive sådan i dag?) konen der klarer det meste, selvom jeg også er ret bidt af at støvsuge. Elsker min Dyson. Udvendig ordner jeg hækken 2 gange om året. Græsset har jeg haft robot til at klare, men da vi lige er flyttet i nyt hus sidste år, må jeg i gang igen, da robotten blev stående på den gamle adresse. Men noget vi begge to, overhovedet ikke gider er, at lave er mad. Nøj, hvor er vi dog uopfindsomme og tit tyer til den gode gamle frysepizza, toast og lasagne. Så en madlavningsrobot, ville klart være at foretrække hjemme hos os 😊 Like Comment Share 0Odessa 2026-07-06 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er seriøst træt af at lægge tøj sammen. Virkelig virkelig træt. Det bliver vasket og tørret.. men den sidste der - lægge sammen og på plads er faktisk min hade opgave. Like Comment Share 0RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Odessa 2026-07-06 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er seriøst træt af at lægge tøj sammen. Virkelig virkelig træt. Det bliver vasket og tørret.. men den sidste der - lægge sammen og på plads er faktisk min hade opgave. Like Comment Share 0RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
RiLLeN 2026-07-06 09:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er faktisk et virkelig svært spørgsmål, for jeg hygger mig egentlig med de fleste af de opgaver, jeg render rundt og laver i løbet af dagen. Jeg ser dem lidt som små 'side quests', der bare lige skal vinges af. Nogle ting er heldigvis allerede delvist automatiseret. Jeg har for eksempel opgraderet til en robotstøvsuger, men det udløste så bare en ny og lidt hektisk side quest, der hedder 'vedligehold og rensning af maskinen'. Det er lidt det samme med græsslåningen – det er efterhånden blevet til en træls side quest, hvor jeg jævnligt må rykke ud for at redde robotten, fordi den er kørt fast i et eller andet ude på plænen. Men hvis jeg skal vælge den opgave, jeg glæder mig ALLERMEST til bliver fuldt automatiseret, så er det uden tvivl tøjvasken – og især den del, hvor det skal lægges sammen og på plads. Lige nu er det bare en langsom og monoton opgave, der koster alt for meget stamina i forhold til den XP, man får ud af det. Det føles som ren inventory management at stå der og sortere tøj og få det lagt i de rigtige skuffer. Jeg drømmer virkelig om den dag, hvor den ultimative patch lander, og en robot bare klarer det hele fra vasketøjskurv til skab. Så kan jeg nemlig bruge min stamina på de side quests, jeg rent faktisk synes er sjove – som for eksempel at nørde med akvarie eller bygge mærkelige ting. Like Comment Share 0Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Mythos 2026-07-06 19:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hader at tørre støv af. Dumme irriterende steder som på fjernsynet, på panelerne rundt i hele huset.. på lamperne. OMG. Jeg har det egentlig fint med de fleste pligter, men jeg oplever ofte at stå at kigge på sit hjem og tænke; "så er der pænt igen" og så spotter man lige den ene hylde, lampe, pynte ting som bare stå smurt ind i støv. Jeg tror aldrig den slags bliver automatiseret, men der findes mange kloge mennesker, så mon ikke de kunne trylle det frem på en eller anden måde..There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Jesper 2026-07-07 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Der skal være rum til hver type pålæg, smør og rugbrød, og måske et rum til snacks og grønt. Maskinen skal så smøre madderne, mikse snacks og grønt (i de rette forhold), og pakke den i madpakker der er klar til at putte i tasken (SÅ doven er jeg heller ikke!). Måske ville det give mening at maskinen var indbygget i køleskabet og eller opvaskemaskine, eller måske sad imellem dem på en eller anden måde 🤔. Ja, det er ikke er let at bygge sådan en, men meningen var jo heller ikke at det skulle være let! Jeg betaler gerne ~15000 kr. for at spare den halve time hver eneste dag + plus alt det pis med hvem der nu skal gøre det, at man udsætter det fordi man er doven, men man nu betaler 10% samvittighedsgebyr på fornøjelsen ved hvad end man laver i stedet. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Emil_Nissen 2026-07-07 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jesper Giv mig en maskine der kan smøre mine børns 2 x 3 madpakker hver dag. Jeg kommer lige med et virkelig fedt parent-hack: Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
ShadoWFurY120 2026-07-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et eller andet der renser fugerne mellem mine fliser, nøj jeg hader at rense fliser hvert år. Bevares, jeg er en mekanisk fugerenser, men da vi har brosten imellem hver flise tager det stadig 100 år at klare, shit jeg hader ukrudt...The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
PovlZiebe 2026-07-07 11:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For at være helt ærlig? Jeg har det som om jeg har brugt størstedelen af mit familieliv på at "trimme butikken". Det lyder vagt, men det er faktisk ikke meningen. Igennem mine børns tidlige år, til de blev store, så har boligen konstant kræver lidt let retouchering. Et par underbukser der, en brugt skål i vasken der. Så selvom der nok findes mange her der svarer meget konkret, så svarer jeg med vilje mere diffust. Jeg vil gerne have en hjælper til at trimme min butik, til at sørge for at rammerne er rolige, og at jeg kan fokusere på de huslige pligter jeg selv finder glæde i at gennemføre. Jeg kan eksempelvis faktisk godt lide at klippe hæk, at ordne i mit drivhus i kolonihaven, eller at lave mad. Men så kunne det være fedt, hvis der var nogen til at støve af samtidig, eller samle vasketøjet sammen. Så her er udfordringen, tech-branche - lav en robot der kan trimme! Tak! Like Comment Share 0Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Jesper 2026-07-07 21:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Få dine børn til at smøre sine egne madpakker. 😉 Det må du lige lære mig hvordan man gør, det virker aldeles urealistisk at det kommer til at ske indenfor de nærmeste år Like Comment Share 1Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Kapper 2026-07-08 07:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning! Barnet er for lille endnu til at varetage maskinerne, så vi bruger 3-4 dage fuld tid for to mennesker. Dyrt med professionelle, så jeg må lide med rygsmerter i 14 dage. Like Comment Share 0CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
CVO 2026-07-10 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om det ligefrem kan betegnes som en "huslig" opgave, eftersom den ikke gøres så tit (forhåbentligt ikke) - men det er simpelthen at male paneler, det er simpelthen det mest dødsyge og dræbende der findes Så, ja tak til en panelmalermaskine - det burde faktisk være muligt når man ser på det bla en græsslåningsrobot kan.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
squig1986 2026-07-15 11:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den daglige Lego-oprydning gjort af en intelligent støvsugerrobot glæder jeg mig mest til bliver automatiseret. Ikke fordi det er tidskrævende, men fordi hver aften klokken 22 finder mine bare fødder en enkelt, strategisk placeret klods midt på gulvet, i mørket, med præcision der ville imponere en russisk sniper under 2. Verdenskrig. En normal robotstøvsuger klarer støv. Ingen har endnu bygget noget der kan detektere og neutralisere en 2x4-klods før den finder min hæl. Den dag den opgave er automatiseret, er det ikke bekvemmelighed, det er smerte som forlader min krop. Udover lego-oprydning, så må det være verdens mest tidskrævende opgave. Tøjvask efter to småbørn. Mit bryggers ligner konsekvent en bombet tøjforretning, lagt i ruiner. Så vi venter spændt på tøjvaskrobotten. Jeg skal nok selv smide det i maskinen, men for guds skyld få den til at hænge tøjet op og lægge det plads efterfølgende. Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
corpus 2026-07-15 14:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til at få en Robot der kan lave alt vedligehold på huset. Lige fra reperation af væge og tag, til maling af rummene. Så slipper jeg for at gå rundt og have dårlig samvitighed over at det ikke bliver gjort Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
meugenb 2026-07-17 21:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et stk robot til at tørre støv af de steder man ikke kommer hver dag. Min datter bruger ikke sit værelse super meget. Så når der er lege aftaler skal far igang med at tømme alle kasser for at fjerne den smule støv der ligger.. For skræk rædsel en 7 årig skulle opdage det og sige det derhjemme og så er man pludselig en pariah i forældregruppen 😄 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Iamknudsen 2026-07-18 20:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Græsslåningen uden tvivl. Den tager tid hver eneste uge, og græsset venter ikke, bare fordi kalenderen er fyldt. En robotplæneklipper ville give mere tid med familien og samtidig holde haven pæn helt automatisk. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
lyngemark 2026-07-18 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden tvivl den samlede pakke af græsslåning, støvsugning, gulvvask og vasketøj. Det er utroligt, hvor hurtigt de fire ting kan sluge en hel weekend, hvor man egentlig bare trængte til at koble af. Græsslåningen er ofte den værste om sommeren, fordi det skal gøres lige midt i den bedste solskinstid. Hvis en Navimow kunne overtage plænen, ville det fjerne en stor del af det ugentlige husholdnings-ræs og give lidt velfortjent luft i kalenderen. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
mikker1448 2026-07-26 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hækklipning inkl. bortkørsel, det ville være nice Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Kvalptran 2026-07-26 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rengøring - oprydning (denne er jeg dog helt ferm til at holde vedlige), aftørring af støv, pudsning af spejle og vinduer, skrubning af klinker på badeværelse, vask af toilet, aftørring af køleskab, afrimning af fryser. Find gerne på flere. Jeg er ikke fan af alt det rengøring 😫 Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
NGK_DK 2026-07-29 10:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klipning af hæk helt klart. Vi har en tjørnehæk, så klipning er forbundet med en vis del smerte, når vi håndterer grenene. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
jakob3k 2026-08-01 18:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig allermest til, at afstøvning af diverse lodrette og vandrette flader bliver automatiseret, og det skal selvfølgelig ske uden, at man er nødt til at fjerne alle mulige genstande først. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123