Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Glæder mig til den dag vasketøj blot skal smides til vask, og så håndteres resten automatisk. Sortering, vask, tørring og lagt sammen. 

• 0

Den her er godt nok svær. Jeg ville have skrevet at vaske tøj, hænge det op, folde det sammen og lægge det på plads, men det går så op for mig, at det er der allerede robotter der kan. De kan ligeledes skure toiletter og andet rengøring og madlavningen vil jeg selv stå for altid, selvom robotter også kan det nu. Så den er godt nok svær, for hvad er der så tilbage? Jo forresten, én til to gange årligt giver jeg vores altan en ordentlig omgang træ-olie. Inden det kan lade sig gøre skal der flyttes en masse ting der skal ind i stuen mens det står på, brædderne skal skures og der skal dækkes til med malertape. Under selve "penslingen" skal jeg være yderst påpasselig med, at det ikke drypper ned på underboens terasse. Alt i alt er det en kæmpe hadeopgave, som dog er rar når den er overstået, men jeg ville virkelig elske hvis den skod opgave kunne automatiseres😁 

Live Service - Nej Tak.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!