CVO 2026-07-10 13:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dén vigtigste feature, for mig ihvertfald er den processor der ligger inde bag skærmen - har behov for en hurtig responstid, og ingen lack.. Like Comment Share 0squig1986 2026-07-15 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraet, intet mindre, det er absolut den feature der afgør det. Ikke fordi jeg selv er optaget af megapixels, men fordi jeg det halve år har fungeret som min hustrus private familiefotograf. Læg dertil det er ulønnet og tidskrævende. Det er jo aldrig første billede som er godt nok. Nej nej, vi snakker konsekvent flere fra forskellige vinkler. Min kones nuværende telefon tager billeder i en kvalitet, hvor Loch Ness-uhyret ville føle sig hjemme, sløret, kornet, og aldrig helt til at se hvad der egentlig foregår. Vel og mærke når den overhovedet gider tage billeder. Derfor er refleksen hos hende så blevet til, fuldstændig uafhængig af om jeg står med kaffe, boremaskine eller sover middagslur. "tag et billede manse" (ja, jeg kaldes manse..😅) Vinder jeg denne telefon, vinder jeg i virkeligheden min frihed tilbage. Det er ikke min præmie, den er min velfortjente pensionering af mig selv, som føromtalte familiefotograf. Tænker hun vil elske den og jeg vil elske freden 😁 Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At jeg har en flydende og hurtig oplevelse af de apps jeg bruger. Og at jeg selv har mulighed for at optimize bruger oplevelsen. Så det kommer til at virke mere intuitivt for mig. Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteriets levetid. Fordi når man er ude og skal Ringe, skrive, tjekke GR og spille Bluey og Gabbys dukkehus. Så duer det ikke den går død på time 2 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteritiden er klart vigtigst for mig. Telefonen skal kunne klare en lang arbejdsdag med opkald, mails, billeder og praktiske apps – og stadig have strøm tilbage, når børnene overtager den til spil på hjemturen. En telefon er først rigtig smart, når man ikke konstant skal lede efter en oplader. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraer får ofte al opmærksomheden i dag, men for mig er batterilevetid, skærmkvalitet og ren ydeevne (processor/RAM) langt vigtigere. Hvis skærmen er behagelig at se på, telefonen reagerer prompte uden tøven, og batteriet nemt klarer en hel dag med aktivt brug, så har man den perfekte hverdagsmobil i mine øjne. Det er det, der skaber den gode oplevelse hver eneste dag. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en OnePlus-telefon nu - det er min tredje i streg. Men da OnePlus er på vej ud af det europæiske marked, bliver dette nok min sidste. Jeg går op i at en telefon har: et godt batteri hurtig opladning simpel brugerflade en lækker skærm og selvfølgelig et fornufigt kamera. Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
squig1986 2026-07-15 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraet, intet mindre, det er absolut den feature der afgør det. Ikke fordi jeg selv er optaget af megapixels, men fordi jeg det halve år har fungeret som min hustrus private familiefotograf. Læg dertil det er ulønnet og tidskrævende. Det er jo aldrig første billede som er godt nok. Nej nej, vi snakker konsekvent flere fra forskellige vinkler. Min kones nuværende telefon tager billeder i en kvalitet, hvor Loch Ness-uhyret ville føle sig hjemme, sløret, kornet, og aldrig helt til at se hvad der egentlig foregår. Vel og mærke når den overhovedet gider tage billeder. Derfor er refleksen hos hende så blevet til, fuldstændig uafhængig af om jeg står med kaffe, boremaskine eller sover middagslur. "tag et billede manse" (ja, jeg kaldes manse..😅) Vinder jeg denne telefon, vinder jeg i virkeligheden min frihed tilbage. Det er ikke min præmie, den er min velfortjente pensionering af mig selv, som føromtalte familiefotograf. Tænker hun vil elske den og jeg vil elske freden 😁 Like Comment Share 0corpus 2026-07-15 14:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At jeg har en flydende og hurtig oplevelse af de apps jeg bruger. Og at jeg selv har mulighed for at optimize bruger oplevelsen. Så det kommer til at virke mere intuitivt for mig. Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteriets levetid. Fordi når man er ude og skal Ringe, skrive, tjekke GR og spille Bluey og Gabbys dukkehus. Så duer det ikke den går død på time 2 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteritiden er klart vigtigst for mig. Telefonen skal kunne klare en lang arbejdsdag med opkald, mails, billeder og praktiske apps – og stadig have strøm tilbage, når børnene overtager den til spil på hjemturen. En telefon er først rigtig smart, når man ikke konstant skal lede efter en oplader. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraer får ofte al opmærksomheden i dag, men for mig er batterilevetid, skærmkvalitet og ren ydeevne (processor/RAM) langt vigtigere. Hvis skærmen er behagelig at se på, telefonen reagerer prompte uden tøven, og batteriet nemt klarer en hel dag med aktivt brug, så har man den perfekte hverdagsmobil i mine øjne. Det er det, der skaber den gode oplevelse hver eneste dag. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en OnePlus-telefon nu - det er min tredje i streg. Men da OnePlus er på vej ud af det europæiske marked, bliver dette nok min sidste. Jeg går op i at en telefon har: et godt batteri hurtig opladning simpel brugerflade en lækker skærm og selvfølgelig et fornufigt kamera. Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
corpus 2026-07-15 14:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At jeg har en flydende og hurtig oplevelse af de apps jeg bruger. Og at jeg selv har mulighed for at optimize bruger oplevelsen. Så det kommer til at virke mere intuitivt for mig. Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteriets levetid. Fordi når man er ude og skal Ringe, skrive, tjekke GR og spille Bluey og Gabbys dukkehus. Så duer det ikke den går død på time 2 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteritiden er klart vigtigst for mig. Telefonen skal kunne klare en lang arbejdsdag med opkald, mails, billeder og praktiske apps – og stadig have strøm tilbage, når børnene overtager den til spil på hjemturen. En telefon er først rigtig smart, når man ikke konstant skal lede efter en oplader. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraer får ofte al opmærksomheden i dag, men for mig er batterilevetid, skærmkvalitet og ren ydeevne (processor/RAM) langt vigtigere. Hvis skærmen er behagelig at se på, telefonen reagerer prompte uden tøven, og batteriet nemt klarer en hel dag med aktivt brug, så har man den perfekte hverdagsmobil i mine øjne. Det er det, der skaber den gode oplevelse hver eneste dag. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en OnePlus-telefon nu - det er min tredje i streg. Men da OnePlus er på vej ud af det europæiske marked, bliver dette nok min sidste. Jeg går op i at en telefon har: et godt batteri hurtig opladning simpel brugerflade en lækker skærm og selvfølgelig et fornufigt kamera. Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
meugenb 2026-07-17 21:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteriets levetid. Fordi når man er ude og skal Ringe, skrive, tjekke GR og spille Bluey og Gabbys dukkehus. Så duer det ikke den går død på time 2 Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteritiden er klart vigtigst for mig. Telefonen skal kunne klare en lang arbejdsdag med opkald, mails, billeder og praktiske apps – og stadig have strøm tilbage, når børnene overtager den til spil på hjemturen. En telefon er først rigtig smart, når man ikke konstant skal lede efter en oplader. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraer får ofte al opmærksomheden i dag, men for mig er batterilevetid, skærmkvalitet og ren ydeevne (processor/RAM) langt vigtigere. Hvis skærmen er behagelig at se på, telefonen reagerer prompte uden tøven, og batteriet nemt klarer en hel dag med aktivt brug, så har man den perfekte hverdagsmobil i mine øjne. Det er det, der skaber den gode oplevelse hver eneste dag. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en OnePlus-telefon nu - det er min tredje i streg. Men da OnePlus er på vej ud af det europæiske marked, bliver dette nok min sidste. Jeg går op i at en telefon har: et godt batteri hurtig opladning simpel brugerflade en lækker skærm og selvfølgelig et fornufigt kamera. Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Batteritiden er klart vigtigst for mig. Telefonen skal kunne klare en lang arbejdsdag med opkald, mails, billeder og praktiske apps – og stadig have strøm tilbage, når børnene overtager den til spil på hjemturen. En telefon er først rigtig smart, når man ikke konstant skal lede efter en oplader. Like Comment Share 0lyngemark 2026-07-18 21:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraer får ofte al opmærksomheden i dag, men for mig er batterilevetid, skærmkvalitet og ren ydeevne (processor/RAM) langt vigtigere. Hvis skærmen er behagelig at se på, telefonen reagerer prompte uden tøven, og batteriet nemt klarer en hel dag med aktivt brug, så har man den perfekte hverdagsmobil i mine øjne. Det er det, der skaber den gode oplevelse hver eneste dag. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en OnePlus-telefon nu - det er min tredje i streg. Men da OnePlus er på vej ud af det europæiske marked, bliver dette nok min sidste. Jeg går op i at en telefon har: et godt batteri hurtig opladning simpel brugerflade en lækker skærm og selvfølgelig et fornufigt kamera. Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
lyngemark 2026-07-18 21:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kameraer får ofte al opmærksomheden i dag, men for mig er batterilevetid, skærmkvalitet og ren ydeevne (processor/RAM) langt vigtigere. Hvis skærmen er behagelig at se på, telefonen reagerer prompte uden tøven, og batteriet nemt klarer en hel dag med aktivt brug, så har man den perfekte hverdagsmobil i mine øjne. Det er det, der skaber den gode oplevelse hver eneste dag. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en OnePlus-telefon nu - det er min tredje i streg. Men da OnePlus er på vej ud af det europæiske marked, bliver dette nok min sidste. Jeg går op i at en telefon har: et godt batteri hurtig opladning simpel brugerflade en lækker skærm og selvfølgelig et fornufigt kamera. Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Kvalptran 2026-07-26 12:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en OnePlus-telefon nu - det er min tredje i streg. Men da OnePlus er på vej ud af det europæiske marked, bliver dette nok min sidste. Jeg går op i at en telefon har: et godt batteri hurtig opladning simpel brugerflade en lækker skærm og selvfølgelig et fornufigt kamera. Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
kuglemus 2026-07-27 13:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det jeg primært går op i er, i en ikke priorieteret rækkefølge: NFC Godt batteri God software Ingen bloatware Godt kamera Billig! Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
jakob3k 2026-08-01 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i mange år gået efter bedste mulige kamera, men jeg må tilstå, at jeg efterhånden hellere vil have en mobil, der er til at have i lommen. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
runes 2026-08-04 13:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For mig er det fortsat kameraet der er vigtigst. Jeg elsker at tage billeder og rode med redigering osv. Så når jeg vælger telefon går jeg efter den med markedets bedste kamera, så længe det ikke er en Iphone.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12