Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Lækker præmie. Det skulle helt klart være Fable og så selvfølgelig GTA 6 hvis vi en dag får det til pc 😁

• 0

Fable, Division 3, Cinder City... Listen er lang 😀

• 0

Med et RTX 5080 i ryggen er der kun én ting at gøre: Sætte alt i 4K Ultra og nyde showet!

Det vil gøre underværker for stemningen og detaljerne i Cyberpunk 2077, give det ultimative overtag i tunge Battlefield 6, og så er man ellers helt klar til det helt store 4K-brag, når GTA VI engang udkommer til PC. Det bliver ikke meget bedre!

• 0

Som så mange andre det længe ventede GTA6, og så klart F1 2026, hvor det gamle kort begynde at blive lidt presset 😅

• 0

Jeg vil bruge det til The Blood of Dawnwalker. Det bliver godt med et rollespil fyldt med moralske mudrede valg, der forhåbentlig medfører hårdtslående konsekvenser, gerne renderet grafisk med alt hvad den kan trække.

• 0

Jeg ser meget frem til at kunne spille Elder scrolls VI, Elder scrolls dlc, Elderscrolls directors cut, Elderscrolls GOTY edition, Elder scrolls remastered, elder scrolls "Vi fandt nogle mods der er med", Elderscrolls Vanilla og Elder scrolls all acess. Der kunne et nyt grafikkort varme gevaldigt

• 0

DOWIV. Jeg har ventet længe på et ægte comeback til serien – store hære, brutal realtidsstrategi og total krig med alle detaljer skruet helt op. Et RTX 5080 ville være den perfekte vej tilbage til slagmarken.

• 0
  • Fall
  • Fall

Fable, af fremtidige spil! 😎

Så kan jeg nå at få opgraderet min skærm, så er jeg klar! Glæder mig til at genspille flere spil fra kataloget med bedre grafik. Har et 3060ti og kunne godt bruge et grafikkort boost til mit 13600K og 64gb ram.😍

• 0

Jeg ville udentvivl spille Halo: Campaign Evolved. Det spil betyder bare alt for mig og min ungdom og jeg glæder mig utrolig meget til at genspille dette fantatsiske spil i lækker sprød grafik 🤩

"Wake me, when you need me." - Master Chief
  • 0

Det må blive The Expanse: Osiris Reborn, ser frem til et spil i stil med Mass Effect, måske det faktisk bliver godt?

Ellers har jeg en backlog af spil der kunne bruge noget tæsk af en 5080 😅

The cake is a lie?! Nop
  • 0

vil bruge det til at spille aliens fireteam 2 i 1440p med kammeraterne, det gamle 2070 kort er ved at være lang i tanden. er så mange ældre spil som kunne være sjovt at spille med rtx aktiveret.

men at have et godt kort vil være rart med alle sde spil som er lavet på unreal 5, og som kræver ugudeligt meget gpu kraft, at kunne spille med mere end 60 frames vil være en fornøjelse i nye spil som fable, osiris og dawnwalker.

• 0
  • Missing Avatar
  • hQns

Det bliver nok GTA VI, når engang de føler for at udgive det til pc 🤔

• 0

Tænker Witcher 4 kommer til at kræve en del, forhåbentligt kan en 5080'er stadig være med når den tid kommer. Jeg skal i hvert fald spille det!

Og selvfølgelig det obligatoriske ultra modded Skyrim run, hvor jeg bruger 50 timer på at modde og cirka 3 på at spille det. 

• 0

GTA 6 når det kommer

• 0

Jeg holder lidt øje med The Expanse: Osiris Reborn, som jeg håber kan give en moderne følelse af Mass Effect. 

Jeg ser at flere skriver GTA 6, og jeg forventer at spillet bliver endnu en gamechanger. Men jeg vil sige, at jeg er lidt påpasselig med at glæde mig. Jeg er ærligt lidt skræmt over de trailers der er, fordi jeg ser bare en Instagram-verden portrætteret i et videospil. Jeg håber at de har skabt nogle karakterer og en historie der tager pis på alt det overfladiske vi ser i verden nu om dage. Men jeg er bange for at det bliver for meget af den boldgade. Jeg gad ærligt godt at det var mere gritty og dark, med mere "alvorlig" og "seriøs" kriminalitet, men meget gerne med det humoristiske islæt som gode karakterer kan bidrage med. Hvis det er tilfældet, så glæder jeg mig til GTA 6, men jeg er for nuværende forsigtig med det. 

Men ellers.... Half Life 3 ;) 

• 0

GTA 6 - det må komme til PC, og når det gør, så kommer mit nuværende 3070 rtx kort nok ikke til at klare det så godt. Jeg har spillet og gennemført alle GTA spil 100% siden jeg fik det allerførste tilbage i 97' på en brændt cd(Undskyld - Har siden købt originalen, og har den stadig i den originale big box) Jeg er ikke fanatiker, men jeg ynder at få hele historien, alle sidemissions og trophys når jeg spiller dem. Netop nu er jeg igang med gta 3 100 %.

Så  I bund og grund. GTA 6 skal kværnes igennem med det her grafikkort

• 0

Helt klart Hell Let Loose: Vietnam! 

Og så skal Stalker 2 og Squad have et skud, mit nuværende setup kan ikke klare det :/

• 0

Hvorfor kommende spil, når man har været håbeløst bagud de sidste 6-7år? 

Mit gamle GTX1080 må simpelthen lade livet snart, var så dum at opgradere mit setup med ny CPU, RAM, bundkort osv. men tænke min GPU var fin.... det var den ikke 😅

Jeg ville 100% spille Cyberpunk 2077, da min nuv. gpu var ved at brække sig sidst jeg gav det er forsøg.
og Crimson Desert..... vi snakker ikke om Crimson Desert her hjemme, slet ikke foran mit trofaste 1080 

Men hvis jeg nu skulle vælge et kommende spil så må det være være et svært valg mellem 3 titler:
Nivalis Nights (29 Sep. '26). Uha, hvor skal jeg begynde, det her spil har jeg fulgt i flere år, der har virkelig været radio silence i længere perioder under udvilkingen af dette. Men nu har det endelig fået en release dato, og hvem vil ikke elske et 3D Stardew Valley'ish i en cloudpunk verden?! 😀

Enshrouded 1.0 (15. Okt. '26).Det her spil har jeg VIRKELIG glædet mig til at skulle udkomme i 1.0 så jeg kunne give mig i kast med det, har holdt mig selv fra at spille det for ikke at spoile det for mig selv. 

The Expanse: Osiris Reborn (Q2 '27). Jeg er KÆMPE fan af serien, har set den flere gange, det er den bedste sci-fi serie der er lavet, og endelig kan jeg udforske universet i et open world game, det bliver for vildt! 🤯

Something something something darkside
  • 0

Til at starte med Blood of Dawnwalker, og så næste år Fable, og så Witcher 4 når det engang kommer,

Det må være nogle af de kommende spil det kan hælpe med

Football Manager :)
  • 0
  • Missing Avatar
  • Zoot

Af kommende spil, ser mest frem til at spille "God Save Birmingham", men ellers kunne jeg også godt tænke mig, at prøve "Kingdom Come Deliverance", "Red Dead Redemption 2" og "S.T.A.L.K.E.R. 2", da mit nuværende handware i mange år har begrænset mig til kun at spil deckbuilders.

• 0

Fable - Jeg ser så meget frem til at det endelig kommer på pc

This is the way
  • 0

Metro 2039....nuff said

• 0

Af kommende spil skal det klart bruges til at trække et spil, der endnu ikke er annonceret til PC. Det være sig GTA VI eller andre endnu uannoncerede titler, som hverken kommer til PS5 eller XSX. Ellers kunne Forza Horizon 7 også være et bud, men der går jo nok lidt tid, før det kommer.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!