SnuckedSilly 2026-07-17 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Årh, hvis den lige kunne lære at tørre fodpanelerne over også, så ville det være en noget nær perfekt maskine! Like Comment Share 0nikotim 2026-07-17 11:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv haft en, men tænker det kunne være meget praktisk at en mindre del af den kunne løsne sig og køre rundt, hvis den f.eks. kommer til et smalt område den ikke kan tilgå i fuld størrelse. Kunne også være smart at den besked, hvis der er noget den tydeligt ikke har kunne rengøre når det kommer til gulvvask, hvis altså de ikke allerede kan dette 🙂 Like Comment Share 0Joeyvind 2026-07-17 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg købte en Roborock, som kan støvsuge og tørre gulvet til 2000kr i Elgiganten. Og vi er meget glade for "Nymeria", men jeg må indrømme, at jeg fortryder jeg ikke anskaffede mig en Nymeria "Remastered" Edition, da vi er blevet ret afhængige af dens evner, så nu er vi nærmest stoppet med at vaske gulv og støvsuge selv - og det kan ses fordi den nok kun kostede 2000kr. Her er mit dilemma; I en moderne Københavner lejlighed hvor der er gulv til loft vinduer, er det svært at gemme sådan et dyr. Så jeg har nådigst fået lov til at placere Nymeria på min datters værelse, under hendes højseng - til gengæld har hun fået lov til at klistre enhjørninge klistermærker på den. Så for at teknologien kan forbedres, så skal man finde metoder til at gemme robotstøvsugeren væk i hjemmet, så den ikke optager plads. Det kunne fx være i et højskab med indbygget rampe eller lign, 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0misuma 2026-07-17 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville ikke gøre mig noget, hvis den kunne komme godt ind i hjørnene og over vores dørpaneler og så tilbage til opladeren. Og hvis den så lige kunne smide nogle motivations-mottoer op i luften i ny og næ, så ville det være fjong. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 1CVO 2026-07-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ingen tvivl om at der fortsat er lidt forbredringsmuligheder - det kunne være at komme ind i hjørnerne, køre over dørtrin - men selvfølgelig også at den kan vaske gulv, ordentligt. Men ovenstående gør dog ikke at jeg ville sige nej-tak til en robotstøvsuger, så meget et skarn er jeg trods alt heller ikke Like Comment Share 0FawKaDK 2026-07-17 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare generelt forbedring i hjørner, rundt om bordben og sådan nogle detaljer - det kommer jo nok med innovation. Også ville da være lækkert hvis den kunne komme kørende med en kop kaffe 😇 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-17 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en anden har skrevet, så kunne det være fedt at den slog en lille børste ud, som kunne klare fodpanelerne. En anden ting, som jeg også savner, er mulighed for direkte tilslutning af vand og afløb, så basen kun skal indeholde sæbe og pose. Så kan den reelt set stå uberørt i op mod et års tid, hvis posen er stor nok. Kræver selvfølgelig også grundigere vask af mopper eller evt en indbygget form for moppe skift i basen. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
nikotim 2026-07-17 11:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke selv haft en, men tænker det kunne være meget praktisk at en mindre del af den kunne løsne sig og køre rundt, hvis den f.eks. kommer til et smalt område den ikke kan tilgå i fuld størrelse. Kunne også være smart at den besked, hvis der er noget den tydeligt ikke har kunne rengøre når det kommer til gulvvask, hvis altså de ikke allerede kan dette 🙂 Like Comment Share 0Joeyvind 2026-07-17 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg købte en Roborock, som kan støvsuge og tørre gulvet til 2000kr i Elgiganten. Og vi er meget glade for "Nymeria", men jeg må indrømme, at jeg fortryder jeg ikke anskaffede mig en Nymeria "Remastered" Edition, da vi er blevet ret afhængige af dens evner, så nu er vi nærmest stoppet med at vaske gulv og støvsuge selv - og det kan ses fordi den nok kun kostede 2000kr. Her er mit dilemma; I en moderne Københavner lejlighed hvor der er gulv til loft vinduer, er det svært at gemme sådan et dyr. Så jeg har nådigst fået lov til at placere Nymeria på min datters værelse, under hendes højseng - til gengæld har hun fået lov til at klistre enhjørninge klistermærker på den. Så for at teknologien kan forbedres, så skal man finde metoder til at gemme robotstøvsugeren væk i hjemmet, så den ikke optager plads. Det kunne fx være i et højskab med indbygget rampe eller lign, 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0misuma 2026-07-17 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville ikke gøre mig noget, hvis den kunne komme godt ind i hjørnene og over vores dørpaneler og så tilbage til opladeren. Og hvis den så lige kunne smide nogle motivations-mottoer op i luften i ny og næ, så ville det være fjong. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 1CVO 2026-07-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ingen tvivl om at der fortsat er lidt forbredringsmuligheder - det kunne være at komme ind i hjørnerne, køre over dørtrin - men selvfølgelig også at den kan vaske gulv, ordentligt. Men ovenstående gør dog ikke at jeg ville sige nej-tak til en robotstøvsuger, så meget et skarn er jeg trods alt heller ikke Like Comment Share 0FawKaDK 2026-07-17 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare generelt forbedring i hjørner, rundt om bordben og sådan nogle detaljer - det kommer jo nok med innovation. Også ville da være lækkert hvis den kunne komme kørende med en kop kaffe 😇 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-17 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en anden har skrevet, så kunne det være fedt at den slog en lille børste ud, som kunne klare fodpanelerne. En anden ting, som jeg også savner, er mulighed for direkte tilslutning af vand og afløb, så basen kun skal indeholde sæbe og pose. Så kan den reelt set stå uberørt i op mod et års tid, hvis posen er stor nok. Kræver selvfølgelig også grundigere vask af mopper eller evt en indbygget form for moppe skift i basen. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Joeyvind 2026-07-17 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg købte en Roborock, som kan støvsuge og tørre gulvet til 2000kr i Elgiganten. Og vi er meget glade for "Nymeria", men jeg må indrømme, at jeg fortryder jeg ikke anskaffede mig en Nymeria "Remastered" Edition, da vi er blevet ret afhængige af dens evner, så nu er vi nærmest stoppet med at vaske gulv og støvsuge selv - og det kan ses fordi den nok kun kostede 2000kr. Her er mit dilemma; I en moderne Københavner lejlighed hvor der er gulv til loft vinduer, er det svært at gemme sådan et dyr. Så jeg har nådigst fået lov til at placere Nymeria på min datters værelse, under hendes højseng - til gengæld har hun fået lov til at klistre enhjørninge klistermærker på den. Så for at teknologien kan forbedres, så skal man finde metoder til at gemme robotstøvsugeren væk i hjemmet, så den ikke optager plads. Det kunne fx være i et højskab med indbygget rampe eller lign, 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0misuma 2026-07-17 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville ikke gøre mig noget, hvis den kunne komme godt ind i hjørnene og over vores dørpaneler og så tilbage til opladeren. Og hvis den så lige kunne smide nogle motivations-mottoer op i luften i ny og næ, så ville det være fjong. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 1CVO 2026-07-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ingen tvivl om at der fortsat er lidt forbredringsmuligheder - det kunne være at komme ind i hjørnerne, køre over dørtrin - men selvfølgelig også at den kan vaske gulv, ordentligt. Men ovenstående gør dog ikke at jeg ville sige nej-tak til en robotstøvsuger, så meget et skarn er jeg trods alt heller ikke Like Comment Share 0FawKaDK 2026-07-17 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare generelt forbedring i hjørner, rundt om bordben og sådan nogle detaljer - det kommer jo nok med innovation. Også ville da være lækkert hvis den kunne komme kørende med en kop kaffe 😇 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-17 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en anden har skrevet, så kunne det være fedt at den slog en lille børste ud, som kunne klare fodpanelerne. En anden ting, som jeg også savner, er mulighed for direkte tilslutning af vand og afløb, så basen kun skal indeholde sæbe og pose. Så kan den reelt set stå uberørt i op mod et års tid, hvis posen er stor nok. Kræver selvfølgelig også grundigere vask af mopper eller evt en indbygget form for moppe skift i basen. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
misuma 2026-07-17 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville ikke gøre mig noget, hvis den kunne komme godt ind i hjørnene og over vores dørpaneler og så tilbage til opladeren. Og hvis den så lige kunne smide nogle motivations-mottoer op i luften i ny og næ, så ville det være fjong. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 1CVO 2026-07-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ingen tvivl om at der fortsat er lidt forbredringsmuligheder - det kunne være at komme ind i hjørnerne, køre over dørtrin - men selvfølgelig også at den kan vaske gulv, ordentligt. Men ovenstående gør dog ikke at jeg ville sige nej-tak til en robotstøvsuger, så meget et skarn er jeg trods alt heller ikke Like Comment Share 0FawKaDK 2026-07-17 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare generelt forbedring i hjørner, rundt om bordben og sådan nogle detaljer - det kommer jo nok med innovation. Også ville da være lækkert hvis den kunne komme kørende med en kop kaffe 😇 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-17 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en anden har skrevet, så kunne det være fedt at den slog en lille børste ud, som kunne klare fodpanelerne. En anden ting, som jeg også savner, er mulighed for direkte tilslutning af vand og afløb, så basen kun skal indeholde sæbe og pose. Så kan den reelt set stå uberørt i op mod et års tid, hvis posen er stor nok. Kræver selvfølgelig også grundigere vask af mopper eller evt en indbygget form for moppe skift i basen. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
CVO 2026-07-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ingen tvivl om at der fortsat er lidt forbredringsmuligheder - det kunne være at komme ind i hjørnerne, køre over dørtrin - men selvfølgelig også at den kan vaske gulv, ordentligt. Men ovenstående gør dog ikke at jeg ville sige nej-tak til en robotstøvsuger, så meget et skarn er jeg trods alt heller ikke Like Comment Share 0FawKaDK 2026-07-17 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare generelt forbedring i hjørner, rundt om bordben og sådan nogle detaljer - det kommer jo nok med innovation. Også ville da være lækkert hvis den kunne komme kørende med en kop kaffe 😇 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-17 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en anden har skrevet, så kunne det være fedt at den slog en lille børste ud, som kunne klare fodpanelerne. En anden ting, som jeg også savner, er mulighed for direkte tilslutning af vand og afløb, så basen kun skal indeholde sæbe og pose. Så kan den reelt set stå uberørt i op mod et års tid, hvis posen er stor nok. Kræver selvfølgelig også grundigere vask af mopper eller evt en indbygget form for moppe skift i basen. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
FawKaDK 2026-07-17 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bare generelt forbedring i hjørner, rundt om bordben og sådan nogle detaljer - det kommer jo nok med innovation. Også ville da være lækkert hvis den kunne komme kørende med en kop kaffe 😇 Like Comment Share 0Thue323 2026-07-17 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en anden har skrevet, så kunne det være fedt at den slog en lille børste ud, som kunne klare fodpanelerne. En anden ting, som jeg også savner, er mulighed for direkte tilslutning af vand og afløb, så basen kun skal indeholde sæbe og pose. Så kan den reelt set stå uberørt i op mod et års tid, hvis posen er stor nok. Kræver selvfølgelig også grundigere vask af mopper eller evt en indbygget form for moppe skift i basen. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Thue323 2026-07-17 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som en anden har skrevet, så kunne det være fedt at den slog en lille børste ud, som kunne klare fodpanelerne. En anden ting, som jeg også savner, er mulighed for direkte tilslutning af vand og afløb, så basen kun skal indeholde sæbe og pose. Så kan den reelt set stå uberørt i op mod et års tid, hvis posen er stor nok. Kræver selvfølgelig også grundigere vask af mopper eller evt en indbygget form for moppe skift i basen. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
ChiliConCarnage 2026-07-17 13:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så længe den ikke flår halen af kæledyrene så er jeg godt tilfreds. Andre robotter har været knap så heldige på det område ! Like Comment Share 0Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Nicholas 2026-07-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal kunne lege, slås og underholde min kat.Deadsmell Like Comment Share 0nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
nicklaspi 2026-07-17 15:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At komme helt rundt i kanterne Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
The_Dude 2026-07-17 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kan kravle op af trapperY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Aule11 2026-07-17 19:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ærlig talt det vigtigste er nok at de kan gå på trapper. Ikke at jeg har nogle, men det er nok den største udfordring med teknologien lige pt.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
meugenb 2026-07-17 21:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal have vundet Robot Wars før den bliver sat til salg. For så kan den også klare hverdagen med børn, hund og uopmærksomme fødder Like Comment Share 0Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Mythos 2026-07-17 21:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville elske hvis man kunne montere klude eller børster på siden at robotstøvsugeren, så den kunne tørre paneler af, når den nu alligevel kører langs væggene. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Sturmgeist 2026-07-17 21:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal udstyres med en LLM og stemmestyring så jeg kan sige til den hvor den skal gøre rent og smalltalke om stort og småt. På en god dag får man lige vendt verdenssituationen med støvsugeren. Og så skal den selvfølgelig have en voice pack installeret med stemmen fra Codsworth fra Fallout. Det sidste er MEGET vigtigt. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Kapper 2026-07-18 06:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Simpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 1lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
lyngemark 2026-07-18 17:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De fleste standard robotstøvsugere falder igennem på det samme punkt: Kanter, fodlister og dørtrin. De sidder enten fast eller efterlader en pæn stribe støv langs panelerne, fordi de ikke kan komme tæt nok på. Hvis en robotstøvsuger skal give mening i hverdagen, skal den kunne krydse rumforhindringer og klare hjørnerne selvstændigt. Qrevo S Pro ser lovende ud til at løse det gamle problem! Like Comment Share 0staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
staael1982 2026-07-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trapper... Det havde været fantastisk. Det kan hurtigt blive dyrt hvis man skal have en robot på hver etage, og at skulle flytte den op og ned manuelt vil være træls og ikke helt passe til min ide om en robotstøvsuger. (klare jobbet mens man ikke er hjemme) Men ellers må det være en god hjælp til hverdagene. den skal også gerne være god til hundehår, jeg har prøvet en robotstøvsuger, men den smed hårene efter sig i totter så det gav slet ingen mening.. Like Comment Share 0Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Iamknudsen 2026-07-18 20:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den afgørende evne må være, at robotten selv kan samle legetøj, strømper og ledninger op fra gulvet og lægge dem i en kurv, før den gør rent. Med tre børn ville dét være langt mere revolutionerende end endnu stærkere sugekraft. Like Comment Share 0BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
BeanR 2026-07-18 22:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal helt klart kunne tørre fodlister af. Ikke fordi den skal være højere. Tværtimod skal den bare kunne løfte sig de 8 cm den kan nu men så bare holde sig selv op og tørre FODLISTER af! Like Comment Share 0squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
squig1986 2026-07-19 06:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil godt have lov at pege på trappeklatring. Bare op til 3 trin. Jeg forlanger vitterligt ikke mere. 😅 I en tidligere konkurrence nævnte jeg drømmen om robotten, der kan neutralisere LEGO-klodser før de finder mine efterhånden ømme fusselanker. Sandheden er jo dog, at selv den mest avancerede robotstøvsuger i dag kapitulerer ved det første trappetrin. Jeg bor, jo jo, dog selvvalgt vel og mærke, af ukendte årsager, i et hus med syv niveauer. (arkitekten har formentlig selv fortrængt dette) En mega fed feature kunne også være at støvsugeren kunne skubbe rundt på møbler og dermed komme ordentligt rundt i alle hjørner alt imens en fugtig klud tog fodpanelerne. Min støvsuger kan altså på nuværende tidspunkt, betjene cirka en syvendedel af mit liv, mens jeg selv slæber den rundt mellem etagerne som en anden bærepligtig tjener for mit eget rengøringspersonale. Det er dog vigtigt at påpege, området hvor børn, kaos og kage eksisterer - også alment kendt som køkken-alrummet ville være skønt at kunne blive betjent. Like Comment Share 0Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Spektator 2026-07-19 08:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drømmer om en robotstøvsuger der ikke skal planlægges og koordineres. En støvsuger der lærer familiens vaner at kende, og selv tager initiativ. Den skal observere og forstå hvornår vi bliver mindst genereret af rengøringen. Så den selv kan starte og stoppe når tidspunktet er rigtigt i løbet af ugen. At den kan skubbe til døre, så den kan komme ind bagved døren og ind i kroge. At den har en robotarm der kan løfte et stykke legetøj eller en sok og derved få rengjort hele gulvet. Og at den som nævnt, kan kravle op og ned af trapper. Det ville løse det nuværende problem med at der er for meget planlægning og koordinering og at der alligevel kun bliver ca 80% rent nok, sammenlignet med når man selv støvsuger. Like Comment Share 1madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
madsen25 2026-07-19 10:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bevæge sig melle etage, tage både gulve, tæpper og gulvvask. Navigere møbler og flytte dem, så den også kan klare gulvet under spisebordet, ordne palener. Generelt kunne leverer samme rengøring på gulvet som et menneske Like Comment Share 1Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Odessa 2026-07-19 12:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Honestly - hvis nu den gad at tørre lister af, og ikke smadre ind i dem og lave mærker. det der ville være rigtigt vigtigt for mig ville være at den kunne registrere en strømpe, ledninger og gardiner - så den ikke smadre mine lameller, eller kører rundt med en ledning eller sidder fast i en strømpe. Og jeg har faktisk en idé om at der nok er flere robotstøvsugere der kan det, men min kan ikke og er formentligt på vej ud i skraldespanden - forhåbentligt kører den frivilligt derhen!!! Og ja, det var ikke den dyreste model, men hvad jeg har sparet har jeg så brugt på nye lamelgardiner... Like Comment Share 0Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Morbius 2026-07-19 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den bare kunne gå op af trapper, tøre lister og kanter af, støvsuge helt ind i hjørnet. Og som en med sæbebandlede gulve, hvis den kunne skifte sæbe, som kunne passe til forskellige rum. Derud over en ordentlig integration med din AI, så man bare kunne sige, "vask lige gulvet i køkkenet"! Tillagt 2026-07-19 13:32: In reply to: @Kapper Hvis den lige ville tømme opvaskeren på vejen, så ville det være tip top. Bonus: et Homer Si🤣👍mpson 'DOH!' hver gang den stødte ind i noget. DOH! DOH! DOH! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12