RiLLeN 2026-07-19 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DEN SKAL KUNNE DAMPE! Det er ikke godt nok, at de nuværende mopper fiser rundt i sit eget snavs med halvlunket vand. Vi har brug for ægte damp, der rent faktisk brænder bakterierne af og gør rigtigt rent, i stedet for bare at flytte rundt på skidtet! Like Comment Share 0Fall 2026-07-19 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mere intelligent kørsel, støvsugning af hjørner og kunne køre over dørtrin. Vi har heldigivs ingen trapper længere. 😀 Like Comment Share 0TezlaByte 2026-07-20 08:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det med at samle ting op ville være lækkert... Der er noget derude nu, ja, meen. Legetøj, tøj og diverse, det ville være fedt. Men ellers så vil jeg gerne, at en kan komme ud fra den kattepine den nu har kørt sig selv ind i - f.eks. op ad en skråning af en art, så skulle den lige kunne "vippe" sig selv væk, eller ud med et støtteben eller what do I know Like Comment Share 0xbox_styrer 2026-07-20 11:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville være rigtig fedt, hvis min robotstøvsuger ville stoppe med at trække gardinerne ned 😅"Wake me, when you need me." - Master Chief Like Comment Share 0Greaseball 2026-07-20 15:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kommer op over dørtrin og hvis de samtidig kunne kommer godt ind i hjørner og rigtig få alle de små nullere der gemmer sig der ;) Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-20 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At fjerne spindelvæv i hjørner op ad vægge og på lister, der er for meget fokus på gulvet med en robotstøvsuger 😅The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0hQns 2026-07-21 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er min egen lettere intelligensudfordret, så jeg kan ikke sige om det er et generelt problem, men at give op når den har prøvet at komme et sted hen 6000 gange, og det ikke fysisk kan lade sig gøre. That would be great Like Comment Share 0FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Fall 2026-07-19 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mere intelligent kørsel, støvsugning af hjørner og kunne køre over dørtrin. Vi har heldigivs ingen trapper længere. 😀 Like Comment Share 0TezlaByte 2026-07-20 08:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det med at samle ting op ville være lækkert... Der er noget derude nu, ja, meen. Legetøj, tøj og diverse, det ville være fedt. Men ellers så vil jeg gerne, at en kan komme ud fra den kattepine den nu har kørt sig selv ind i - f.eks. op ad en skråning af en art, så skulle den lige kunne "vippe" sig selv væk, eller ud med et støtteben eller what do I know Like Comment Share 0xbox_styrer 2026-07-20 11:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville være rigtig fedt, hvis min robotstøvsuger ville stoppe med at trække gardinerne ned 😅"Wake me, when you need me." - Master Chief Like Comment Share 0Greaseball 2026-07-20 15:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kommer op over dørtrin og hvis de samtidig kunne kommer godt ind i hjørner og rigtig få alle de små nullere der gemmer sig der ;) Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-20 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At fjerne spindelvæv i hjørner op ad vægge og på lister, der er for meget fokus på gulvet med en robotstøvsuger 😅The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0hQns 2026-07-21 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er min egen lettere intelligensudfordret, så jeg kan ikke sige om det er et generelt problem, men at give op når den har prøvet at komme et sted hen 6000 gange, og det ikke fysisk kan lade sig gøre. That would be great Like Comment Share 0FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
TezlaByte 2026-07-20 08:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det med at samle ting op ville være lækkert... Der er noget derude nu, ja, meen. Legetøj, tøj og diverse, det ville være fedt. Men ellers så vil jeg gerne, at en kan komme ud fra den kattepine den nu har kørt sig selv ind i - f.eks. op ad en skråning af en art, så skulle den lige kunne "vippe" sig selv væk, eller ud med et støtteben eller what do I know Like Comment Share 0xbox_styrer 2026-07-20 11:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville være rigtig fedt, hvis min robotstøvsuger ville stoppe med at trække gardinerne ned 😅"Wake me, when you need me." - Master Chief Like Comment Share 0Greaseball 2026-07-20 15:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kommer op over dørtrin og hvis de samtidig kunne kommer godt ind i hjørner og rigtig få alle de små nullere der gemmer sig der ;) Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-20 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At fjerne spindelvæv i hjørner op ad vægge og på lister, der er for meget fokus på gulvet med en robotstøvsuger 😅The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0hQns 2026-07-21 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er min egen lettere intelligensudfordret, så jeg kan ikke sige om det er et generelt problem, men at give op når den har prøvet at komme et sted hen 6000 gange, og det ikke fysisk kan lade sig gøre. That would be great Like Comment Share 0FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
xbox_styrer 2026-07-20 11:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville være rigtig fedt, hvis min robotstøvsuger ville stoppe med at trække gardinerne ned 😅"Wake me, when you need me." - Master Chief Like Comment Share 0Greaseball 2026-07-20 15:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kommer op over dørtrin og hvis de samtidig kunne kommer godt ind i hjørner og rigtig få alle de små nullere der gemmer sig der ;) Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-20 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At fjerne spindelvæv i hjørner op ad vægge og på lister, der er for meget fokus på gulvet med en robotstøvsuger 😅The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0hQns 2026-07-21 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er min egen lettere intelligensudfordret, så jeg kan ikke sige om det er et generelt problem, men at give op når den har prøvet at komme et sted hen 6000 gange, og det ikke fysisk kan lade sig gøre. That would be great Like Comment Share 0FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Greaseball 2026-07-20 15:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At den kommer op over dørtrin og hvis de samtidig kunne kommer godt ind i hjørner og rigtig få alle de små nullere der gemmer sig der ;) Like Comment Share 0ShadoWFurY120 2026-07-20 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At fjerne spindelvæv i hjørner op ad vægge og på lister, der er for meget fokus på gulvet med en robotstøvsuger 😅The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0hQns 2026-07-21 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er min egen lettere intelligensudfordret, så jeg kan ikke sige om det er et generelt problem, men at give op når den har prøvet at komme et sted hen 6000 gange, og det ikke fysisk kan lade sig gøre. That would be great Like Comment Share 0FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
ShadoWFurY120 2026-07-20 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible At fjerne spindelvæv i hjørner op ad vægge og på lister, der er for meget fokus på gulvet med en robotstøvsuger 😅The cake is a lie?! Nop Like Comment Share 0hQns 2026-07-21 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er min egen lettere intelligensudfordret, så jeg kan ikke sige om det er et generelt problem, men at give op når den har prøvet at komme et sted hen 6000 gange, og det ikke fysisk kan lade sig gøre. That would be great Like Comment Share 0FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
hQns 2026-07-21 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er min egen lettere intelligensudfordret, så jeg kan ikke sige om det er et generelt problem, men at give op når den har prøvet at komme et sted hen 6000 gange, og det ikke fysisk kan lade sig gøre. That would be great Like Comment Share 0FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
FlameKaboose 2026-07-24 20:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke gjort den store research endnu, så måske det allerede er en feature i nogle modeller, men en form for kontrol over ens eget privatliv i form af egenkontrol over scanningen af ens hjem. Jeg ved godt der ligger arkitekttegninger frit tilgængeligt over stort set alt vi bor i, men alligevel, hvis man selv kunne bestemme over den meget detaljerede kortlægning af ens hjem, ville måske være fint. Alternativt en katte-mode. Så man kan customize sin støvsuger så den selv ved om katten kører med, og i så fald afspille valkyrieridtet mens hunden løber for sit liv. Like Comment Share 0mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
mikker1448 2026-07-26 08:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis den kunne tørre støv af kanten af fodpanelet ville det være awesome Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Kvalptran 2026-07-26 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er svært at besvare spørgsmålet i denne omgang. Jeg er egentlig imponeret over hvor mange funktioner man i disse dage formår at pakke ned i en STØVSUGER. Jeg har læst om en robotstøvsuger, at de nu, med fangarme/gribearme, kan samle ting op, og endda lægge dem steder hvor det giver mening - f.eks. legesager, sokker eller hvad ved jeg. Med det sagt, så skal en støvsuger jo netop være god til at suge støv og snavs op fra gulvet. At de så kan alt muligt andet er jo bare bonus. Jeg synes som sådan ikke, at støvsugere mangler funktioner, der er afgørende for at teknologien udvikles. Min ærlige mening er vel, at de skal være gode til det de gør. Høj sugeevne, god navigation og kortlægning, gode mopper med god vaskeevne, et tårn hvor der kan tømmes og fyldes, god batterilevetid etc. Ja, så må de da gerne gøre sig umage med at klemme priserne ned. Jeg ønsker BANG FOR MY BUCK! 🤑 Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Gode Gamle 2026-07-29 13:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu kommer der lige en forretningside, og I er velkomne til at stjæle den. Hvis jeg også vinder, så er det jo en bonus. 😅 Man udvikler den med en lille lidar, et lille kamera og så med en ir-sensor. Disse enheder trænes via machine vision til at kunne identificere genstande og inddele dem i typer. Dens dockingstation har 3-4 kasser, der passer med de typer genstande, den er programmeret til at genkende, og så én til ukendte genstande. Enheden har to sæt udtræksarme, der med hydraulisk greb og "skovl" og løft kan samle genstande på op til 3 kg. op, når disse er identificeret. Grebet og skovlen er udført således, at det ikke er nødvendigt at gribe hårdt fat om ting, snarere lige løft og stabilisere, mens det er skovlen, der tager vægten. Således skånes skrøbelige genstande. Enheden bærer genstanden over i den kasse, den passer til. Der skal ikke "dumpes" i kassen, blot nedlægges forsigtigt. Således får man også ryddet det meste op. Enheden kan støvsuge og vaske, og har dertil en arm på siden, der kan aftørre overflader i op til 15 cm. højde. Påført armen er der en "båndklud", der ruller igennem en ozonfiltreret væske, der sørger for at kluden hele tiden holdes ren og fri for snavs, hår og støv. Tanken med væske opfyldes automatisk i Docken, og opsamlingsbeholderen tømmer sig ned i støvsugerens egen beholder. Kludene, børsterne og andre sliddele kan skiftes manuelt efter behov. Det ville være et ret fedt produkt, synes jeg selv. 💯 Men jeg kan kun lave softwaren til den, så gider nok ikke rigtig finde rundt med alt den hardware, der skal til, og så få det godkendt, og jeg skal komme efter dig. Så hellere håbe på at vinde støvsugeren her, der ser ret fin ud, og så må jeg jo bare lære at rydde op efter børnene. 😅 Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
jakob3k 2026-08-01 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville gerne have en robotstøvsuger, der ikke forsøgte at spise enhver løs ledning, som den måtte møde på dens vej. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12