Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Mit absolut drømmescenarie for en perfekt sommerdag, er en løbetur på Strandparken i formiddagssolpå en augustdag. Herefter vil jeg løbe tilbage til Gym, efterfølgende hård styrketræning. Når alt er overstået en cykeltur tilbage mod Strandparken til Helgoland med håndklæde, badeshorts, bog og en kold fadøl. - Det er imo ægte egenomsorg. 

Og det skulle naturligvis dokumenteres med snaps fra en Pixel 10😎🌞

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0

Mit absolut drømmescenarie for en perfekt sommerdag, er at være sammen med mine børn og den bedre havldel  

Der skal hygges i udlandet og bare slapper af når vi tager på ferie i uge 31-33

En Pixel 10 ville da være super at tage billeder med og overføre dem til vores Google NestHub 

• 0

Et drømmescenarie for en sommerdag?

En dag sammen med min kone og hvor begge vores børn er med. Gerne en gåtur ved 7 års-søerne eller ved Rebild bakkerne, hvor solen er dalende, måske bag bakkerne. Vi suger indtrykkene til os med øjne, ører og næse. Og slutter dagen af med et besøg på en lækker restaurant. Mums! 

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0

Mit drømmescenarie for en god sommerdag er:

At ligge ved poolen med en god bog 

Og ville være fed tned uret til at svømme med og telefonen til alle feriebillederne 

• 0

Tilbringe hele dagen udenfor, uden at blive solbrændt. I skov vand med min datter og hund. Sidde og spise is efter svømmetur og se solen gå ned over horisonten. Min datter vil forevige det med sin første telefon en Pixel 10.

• 0

En tur til grønland, sejle langs kysten og bare nyde det fantastiske klima, uden at fryse _ _ _ _ _ _ _ af. Start fra danmark sejle langs norges kyst op til svalbarde og så imod den arctiske bugt, og sejle sydom, og ende ved Hans Ø og tage hjemturen ned langs canada og videre til Island og så hjem derfra. Det vil være en fantastisk smuk tur, som jeg ville elske en dag at tage, når jeg bliver millionær

Tillagt 2026-07-20 13:37:

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in

Sommerhus med en pool hvor børnene kan hygge sig, og mig med en iskold Tuborg Classic imens jeg ser Tour de France på min Pixel 10.

"Wake me, when you need me." - Master Chief
  • 0

Jeg går tur hver dag med min kat. I snor.

Den perfekte dag ville være hvis jeg kunne tage hende med på mine løbeture, og hun kunne løbe ved min side helt uden snor og bare følge med. Ville elske et løbeur som kunne tracke mine ture ( kan sådan et ur også afspille bøger via bluetooth?) og derudover skulle mobilen selvfølgelig bruges til både videoer og billeder af mig og Batman. Jeg er blevet fuldkommen crazy catlady siden jeg fik min lille dræber mis og tager nu så meget video og billeder at mit lager hos google og MS hele tiden brokker sig og beder mig om at slette. 15 GB er slet ikke nok længere så bruger også en ekstern harddisk.

Skulle den perfekte dag gå i opfyldelse og jeg endelig kan gå og løbe med min kat ved min side uden snor ville jeg heller ikke sige nej tak til en drone som kunne stalke os og forevige vores ture.

Deadsmell
  • 0
  • Missing Avatar
  • Slug

Min "drømmesommerdag" er egentlig relativt simpel. Den starter langsomt med morgenkaffe på terrassen, fortsætter med en tur til stranden med familie og venner, hvor tiden forsvinder mellem badeture, is og grin... Den slutter slutter med en lang sommeraften, hvor solen går ned, mens vi sidder omkring et bål. Det er de små øjeblikke, man husker...

Det er også derfor, Pixel 10’s kamera ville være den perfekte makker. Ikke kun til de flotte solnedgange, men til de spontane grin, de skæve billeder og de små øjeblikke, der normalt går for hurtigt. Ét billede kan bringe hele følelsen af den dag tilbage, længe efter sommeren er slut😎

• 0

En drømmesommerdag. Nemt, en god lang tur over landet på motorcykel med stop langs vejen. At holde til landeveje og tage færgen over bæltet og så forsætte op til skagen, jeg bor nær kbh. Tage en billeder på vejen og filme. Lave en dokumentar om turen og besøge små byer og se steder man ikke har set endnu. Man behøver ikke smide en formue ud til fly og bruger timer i en lumre overfyldt lufthavn. 
Alternativ kan man tage en tur på motorcykel op over sverige og besøge en ven i Norge. Masser af flotte steder at filme den vej også. 
Jeg ved hvad jeg skal næste sommer ferie nu ;) 

• 0

Mit drømmescenarie på den perfekte sommerdag foregår ved poolen på et luksushotel i Thailand.

Her er der ingen irriterende turister iog gæster der har reserveret solsenge med deres håndklæder.

Konen leger med sønnike i den lave ende, i det kølige vand imens farmand suger den ene cocktail efter den anden under parasollen, selvfølgelig med en god gang Spilstrøm i ørerne, 

Kun afbrudt af de øjeblikke med min nybagte families idylliske leg i vandet der foreviges med Pixel 10's kamera.

Selvforkælelse med hård massage i hotellets wellness område og finalen hedder lækker thai streetfood efterfulgt af drinks med konen på værelset når knægten sover ❤️

• 0

Dagen idag er ret perfekt. Er i sommerland Sjælland med familien. Og oplever for første gang min datter bare fræser rundt uden en voksen i hånden. Men ak. Jeg har ingen billeder af den kæmpe situation. 

• 0

Den ultimative sommerdag starter med kaffe i solen, en tur til stranden og slutter med at fange det helt perfekte øjeblik, når solen går ned over horisonten.

Lige præcis dér er et Pixel-kamera og en stærk skærm i en klasse for sig – især når lyset svinder, og man vil fange de gyldne farver uden sløring. At kunne styre det hele let fra uret på håndleddet, mens man nyder aftenen, ville gøre det til den perfekte sommer-combo!

• 0

Jeg skal snart til Skotland, og da fruen og jeg går rigtig meget, tænker jeg at både watch, kameraet i telefonen, samt gps ruter ville være perfekte!!!
Bare en tur igennem Edinburg, og så tænker jeg at lagerpladsen på telefonen ville være fyldt godt op!

• 0

At tilbringe tid med min kone og vores nyfødte datter, enten på tur i forskellige Zoologiske haver, eller bare en tur på camping hos de gamle. En Pixel 10 vil virkelig forbedre kvaliteten på mine billeder og have minder om vores dejlige datter som hun også kan se når hun bliver ældre 🥰

The cake is a lie?! Nop
  • 0
  • Fall
  • Fall

En perfekt sommerdag vil være en af vores køreture sydpå i Europa. Starte i bjergene i Schweiz med de flotteste landskaber, som der skal skydes mange billeder af.  😎

Herefter smutter vi til norditalien for noget af deres fantatiske mad af pasta, pizza og sandwiches. Maden skal naturliigvis dokumenteres via billeder. 🤤

• 0

Den absolutte drømme sommerdag vil være sammen med familien - min dejlige kone og vores 2 elskede børn❤️

En god start med nogle gode rundstykker, iskold kakao og et stykke wienerbrød til at slutte af på.

Så pakke en god taske med snacks og drikkelse og så ellers ud af døren og nyde vejret og tilværelsen sammen - om det være sig i Legoland, Djurs Sommerland, Knuthenborg eller blot en lækker tur til stranden så er det hyggen, grinene og nærværet der er i fokus!

Et fokus der kan foreviges via det geniale kamera der sidder i Pixel 10! Laaangt over det kamera jeg pt har siddende i min Redmi Note 13 😅

What we do in life, echoes in eternity!
  • 0

Kl er 7. Solen kigger frem og duggen forsvinder lige så stille. Jeg står på great northerns drivning range og slår en spand bolde, inden jeg og 3 venner slår ud på deres lækre 18 huls bane. Derude på et af hullerne, fairway eller green, ville jeg tage et billede og forevige runden. Som jeg altid gør, når vi spiller i weekenderne. Denne dag kunne jeg også bruge det nye ur, som afstandsmåler og til at holde øje med interne konkurrencer i golfshot appen. Det ville helt klart være en af de fedeste sommerdage, for mit vedkommende.

• 0

Mit absolutte drømmescenarie for en sommerdag er en af de dage, hvor der slet ikke er en plan. Jeg elsker at tage billeder, så en spontan impulstur til kysten, en skov eller en hyggelig lille by er lige mig. Det er ofte de uplanlagte øjeblikke, der giver de bedste motiver, en flot solnedgang, en gammel bygning eller et øjeblik med familie og venner.

Normalt har jeg mit trofaste kamera med, men hvis jeg lige er kommet afsted uden mit "professionelle" udstyr, ville det være fantastisk at have en Pixel 10 i lommen. Så er jeg altid klar til at forevige de små øjeblikke med et hurtigt billede, uden at skulle ærgre mig over, at kameraet blev hjemme. Det avancerede kamera ville gøre, at jeg stadig kunne komme hjem med billeder, jeg ville være stolt af, også når eventyret opstår helt spontant.

• 0
  • Missing Avatar
  • Avhj

For mig er den perfekte sommerdag ret enkel. Jeg starter dagen med en løbetur, hvor et smartwatch holder styr på turen, så telefonen kan blive i lommen. Resten af dagen er sammen med familien – en tur til stranden, en is, lidt boldspil og bare tid til at være sammen uden stress.

Når vi oplever noget, der er værd at huske, tager jeg telefonen frem for at fange de små øjeblikke: ungernes grin, en flot solnedgang eller en sjov situation, vi kan smile af igen senere. Teknologi er bedst, når den gør hverdagen nemmere og hjælper med at gemme minderne, uden at den tager opmærksomheden fra dem, man er sammen med.

Det er min perfekte sommerdag.

• 0

For det første: Sikke en præmie!

Mit absolutte drømmescenarie for en perfekt sommerdag er en familieferie på Rhodos – øen, jeg elskede så højt som barn. Vi har et helt specielt forhold til stedet, og denne gang tager vi min 7-årige nevø med, som aldrig har prøvet at flyve før.Jeg glæder mig allerede til at dokumentere det hele med Pixel 10.

Det første billede bliver selvfølgelig, når flyet letter – hans store øjne og brede smil, mens han kigger ud ad vinduet. Derefter hans reaktion, når han ser den vidunderlige pool på hotellet for første gang. Hvis Pixel 10 er vandtæt, får jeg de fedeste undervandsbilleder og videoer af ham, mens han boltrer sig i vandet.

Selvfølgelig skal det ikke kun handle om at tage billeder. Det vigtigste er at nyde hinandens selskab uden skærme hele tiden.

Men når vi om aftenen går en tur i Rhodos gamle by, vil jeg alligevel fange stemningen: de smalle brostensgader, lysene fra restauranterne og vores familie, der sidder og nyder maden under åben himmel. Min vidunderlige nevø kalder det i øvrigt at tage måndebad😀❤️

Det bedste ved det hele er, at når ferien er slut, kan jeg tage ned i Føtex og få de bedste billeder printet ud. Min mor (min nevøs farmor) bliver helt sikkert helt rørt over at få nogle flotte billeder, hun kan indramme derhjemme.Jeg ved ikke så meget om Pixel Watch 4 endnu, men jeg glæder mig virkelig til at finde ud af, hvad det kan – både på ferien og derhjemme.

• 0

Mit drømmescenarie er allerede fundet, et fremtidsscenarie none the less 😁 

En lun sommeraften på Kreta, hvor min hustru og jeg sidder med hver vores drink og kigger ud over Middelhavet, mens solen langsomt drukner i horisonten. Vi griner højlydt — ikke ad en forvokset bamse klædt ud som en 70'er discodronning, som vi har gjort de sidste mange år på larmende børneresorts, men ad selve stilheden. 

Ingen poolplask, ingen eftermiddagstechno ved poolen, ingen små udklædte pirater med skumsværd. Bare os, havet og roen.

Og Pixel 10 ville forevige det hele. Night Sight featuren fanger solnedgangens sidste gyldne minutter uden at drukne dem i støj. Med Add Me kommer vi begge med på billedet, uden at forstyrre en tjener. Best Take sikrer, at vi griner på samme billede, og telezoomen fanger fiskerbåden helt ude i horisonten. Ét billede, hele følelsen: roen efter piratårene og larmen. 

• 0

Min perfekte sommerdag er 100% fri for FOMO, mails og ligegyldige notifikationer. Den står på sol, græs mellem tæerne og fuld tilstedeværelse for min kone og barn.

Hvorfor jeg så har brug for uret og telefonen? Tjo, med Pixel Watch 4 på håndleddet kan jeg lade telefonen ligge i tasken og lade uret frasortere alt det ligegyldige – så jeg KUN bliver forstyrret, hvis huset brænder.

Og Pixel 10? Den skal udelukkende op af lommen de 3 minutter om dagen, hvor der skal tages knivskarpe kaffebords- og isolle-billeder af familien, før den ryger direkte i lommen igen.

Nærvær i topklasse, bakket op af tech!

• 0

Bruge kameraet til at dykke i middelhavet, med et passende undervandsetui, så kan man i kameraet aktivere undervandsfunktion, så det genskaber farverne som ikke kan ses pga. nedsat lysspektrum på 30 meter, og når man så kommer op, kan se hvor smukt det virkeligt er.

• 0

Kunne være et sommerhus ved vesterhavet, en hyggelig dag hjemme i haven med lækker mad og hygge sammen med venner og familie eller en tur sydpå f.eks. til Grækenland - det vigtigste er sådan set bare godt selskab sammen med dem jeg holder af.

Jeg sidder ofte med nostalgiske følelser og kigger på de gamle feriebilleder på computeren, og hver gang jeg tænker tilbage på det og ser de fantastiske billeder med familien, tænker jeg altid at det var alle pengene værd. Så for mig er gode billeder en måde at fremhæve og huske de gode minder på i fremtiden, og derfor betyder et godt kamera rigtig meget. Vi indser ofte først værdien af et øjeblik, når det er blevet til et minde.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!