yusufique3 2026-07-21 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ville da ikke være helt skidt at opgradere grejet her i sommervarmen! Pixel-serien leverer altid et knivskarpt kamera, og Pixel Watch 4 i 41mm er den perfekte størrelse til at holde styr på hverdagen uden at føles som et helt væg-ur på håndleddet. Fingers crossed — Held og lykke til alle, der smider et lod i puljen! 🤞☀️ Like Comment Share 0RoseS 2026-07-21 22:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenariet for en sommerdag er en dag på stranden, hvor der hverken er for varmt eller koldt. Men perfekt vejr til at gå rundt langs vandet og tage billeder af Danmarks flotte natur! Det er en af mine yndlings måder at bruge min tid 😁 Like Comment Share 0Mythos 2026-07-22 11:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde den perfekte sommerdag for nogle uger siden. Jeg elsker at starte min morgen med en god kop kaffe ude i min lille have, med udsyn til en masse grønt. Jeg er - mærkeligt nok - begyndt at sætte stor pris på naturen og elsker lyden af vinden i træerne samtidig med at solens stråler fremmer de grønne farver. Min ældste er flyttet hjemmefra og min yngste var hos sin kæreste, så konen og jeg havde inviteret nogle gode venner til grill. Efter nogle snacks og noget koldt at drikke, besluttede vi os for at en tur på stranden for en spontan tur i vandet. Det var lige hvad man havde brug for i den varme. Efter noget tid på stranden kørte vi hjem til os og grillede i mens vi nød aftensolen. Det er for mig en helt perfekt sommerdag. Godt selskab, god mad og følelsen af frihed. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0CK 2026-07-22 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min perfekte sommerdag begynder med en familieudflugt i Det Sydfynske Øhav og slutter forhåbentlig uden solskoldning, færgemisser eller at nogen har tabt en sandal i vandet. Planen er enkel: Min kone, vores 14-årige datter og jeg tager færgen ud til en ø, finder en strand og lader, som om vi er den slags familie, der altid husker solcreme, håndklæder og snacks. Virkeligheden bliver sandsynligvis, at jeg bærer alt udstyret, min datter vurderer alle mine forslag som pinlige, og min kone opdager, at jeg har pakket tre opladere, men ingen drikkevarer. Pixel 10 skal dokumentere ekspeditionen: 5x zoom til at finde færgen, vi er ved at misse, et hurtigt billede af min datter, før hun opdager kameraet, og et flot aftenfoto, der får hele dagen til at ligne en velplanlagt familieoplevelse. Og Pixel Watch 4? Det skal registrere, at jeg har gået 18.000 skridt, selv om mindst 15.000 af dem skyldes, at jeg konstant har glemt noget på den anden side af stranden. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-23 14:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøve at genskabe mine sommerdage fra min barndom, bare i en voksenudgave. I stedet for at lege Tour de France på villavejen og køre spurter i naboens have, så vil jeg tage jernhesten på en længere t(o)ur, måske hele vejen tilbage til barndommens gade, hvor den ene naive drøm afløste den anden. På sådan en t(o)ur vil telefonen blive brugt til at dokumentere rejsen med video og billeder, mens uret kan hjælpe med at holde øje med pulsen og vise opbakkende beskeder fra dem man holder af. Jeg tænker især den sjællandske natur, Isefjorden og "Alperne" i Odsherred vil se sig fantastisk ud på sådan en rute, og gøre sig godt i et lille slideshow efterfølgende. Dagen skulle så slutte med lidt grillmad i det rolige villakvarter, selvfølgelig med jordbær og fløde til dessert. Eventuelt lige en lille is imens man nyder solen gå ned ud over Kattegat Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-24 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag? En tur på racercykel med gode venner, selvfølgelig med indlagt bager/kaffe stop først på dagen. Efter en solid frokost bestående af kartoffelmadder og en enkelt øl, skulle jeg så til en dejlig badesø med min datter, venner og deres børn, selvfølgelig medbringende lidt proviant - måske vi også får os en is. Dagens slutter med mad fra grill stadig i godt selskab. Når ungerne er stemplet ud, får vi os lidt at smøre halsen med i haven til aftensolen. Jeg er en simpel mand, jeg kan lide den danske sommer og den perfekt sommerdag kan jeg heldigvis praktisere her i Silkeborg. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenarie for en sommerdag er at vågne op i et shelter tæt ved stranden, få startet trangia-sættet op, få lidt æg. Når maden er spist, så på med noget godt fodtøj og rygsækken. Så går turen igennem skov og krat, og ud til vandet. Indtil vi når næste shelter, hvor vi slår lejr til den næste nat. Alt efter lokation, vil vi lede efter lokale seværdigheder af natur-karakter. I Thy er der vanvittigt mange steder at tage smukke billeder. Både strande, land og skov er vældig foranderligt, når man kigger efter det! Så er der billeder til nogle flotte wallpapers til pc'en derhjemme Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
RoseS 2026-07-21 22:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenariet for en sommerdag er en dag på stranden, hvor der hverken er for varmt eller koldt. Men perfekt vejr til at gå rundt langs vandet og tage billeder af Danmarks flotte natur! Det er en af mine yndlings måder at bruge min tid 😁 Like Comment Share 0Mythos 2026-07-22 11:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde den perfekte sommerdag for nogle uger siden. Jeg elsker at starte min morgen med en god kop kaffe ude i min lille have, med udsyn til en masse grønt. Jeg er - mærkeligt nok - begyndt at sætte stor pris på naturen og elsker lyden af vinden i træerne samtidig med at solens stråler fremmer de grønne farver. Min ældste er flyttet hjemmefra og min yngste var hos sin kæreste, så konen og jeg havde inviteret nogle gode venner til grill. Efter nogle snacks og noget koldt at drikke, besluttede vi os for at en tur på stranden for en spontan tur i vandet. Det var lige hvad man havde brug for i den varme. Efter noget tid på stranden kørte vi hjem til os og grillede i mens vi nød aftensolen. Det er for mig en helt perfekt sommerdag. Godt selskab, god mad og følelsen af frihed. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0CK 2026-07-22 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min perfekte sommerdag begynder med en familieudflugt i Det Sydfynske Øhav og slutter forhåbentlig uden solskoldning, færgemisser eller at nogen har tabt en sandal i vandet. Planen er enkel: Min kone, vores 14-årige datter og jeg tager færgen ud til en ø, finder en strand og lader, som om vi er den slags familie, der altid husker solcreme, håndklæder og snacks. Virkeligheden bliver sandsynligvis, at jeg bærer alt udstyret, min datter vurderer alle mine forslag som pinlige, og min kone opdager, at jeg har pakket tre opladere, men ingen drikkevarer. Pixel 10 skal dokumentere ekspeditionen: 5x zoom til at finde færgen, vi er ved at misse, et hurtigt billede af min datter, før hun opdager kameraet, og et flot aftenfoto, der får hele dagen til at ligne en velplanlagt familieoplevelse. Og Pixel Watch 4? Det skal registrere, at jeg har gået 18.000 skridt, selv om mindst 15.000 af dem skyldes, at jeg konstant har glemt noget på den anden side af stranden. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-23 14:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøve at genskabe mine sommerdage fra min barndom, bare i en voksenudgave. I stedet for at lege Tour de France på villavejen og køre spurter i naboens have, så vil jeg tage jernhesten på en længere t(o)ur, måske hele vejen tilbage til barndommens gade, hvor den ene naive drøm afløste den anden. På sådan en t(o)ur vil telefonen blive brugt til at dokumentere rejsen med video og billeder, mens uret kan hjælpe med at holde øje med pulsen og vise opbakkende beskeder fra dem man holder af. Jeg tænker især den sjællandske natur, Isefjorden og "Alperne" i Odsherred vil se sig fantastisk ud på sådan en rute, og gøre sig godt i et lille slideshow efterfølgende. Dagen skulle så slutte med lidt grillmad i det rolige villakvarter, selvfølgelig med jordbær og fløde til dessert. Eventuelt lige en lille is imens man nyder solen gå ned ud over Kattegat Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-24 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag? En tur på racercykel med gode venner, selvfølgelig med indlagt bager/kaffe stop først på dagen. Efter en solid frokost bestående af kartoffelmadder og en enkelt øl, skulle jeg så til en dejlig badesø med min datter, venner og deres børn, selvfølgelig medbringende lidt proviant - måske vi også får os en is. Dagens slutter med mad fra grill stadig i godt selskab. Når ungerne er stemplet ud, får vi os lidt at smøre halsen med i haven til aftensolen. Jeg er en simpel mand, jeg kan lide den danske sommer og den perfekt sommerdag kan jeg heldigvis praktisere her i Silkeborg. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenarie for en sommerdag er at vågne op i et shelter tæt ved stranden, få startet trangia-sættet op, få lidt æg. Når maden er spist, så på med noget godt fodtøj og rygsækken. Så går turen igennem skov og krat, og ud til vandet. Indtil vi når næste shelter, hvor vi slår lejr til den næste nat. Alt efter lokation, vil vi lede efter lokale seværdigheder af natur-karakter. I Thy er der vanvittigt mange steder at tage smukke billeder. Både strande, land og skov er vældig foranderligt, når man kigger efter det! Så er der billeder til nogle flotte wallpapers til pc'en derhjemme Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Mythos 2026-07-22 11:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde den perfekte sommerdag for nogle uger siden. Jeg elsker at starte min morgen med en god kop kaffe ude i min lille have, med udsyn til en masse grønt. Jeg er - mærkeligt nok - begyndt at sætte stor pris på naturen og elsker lyden af vinden i træerne samtidig med at solens stråler fremmer de grønne farver. Min ældste er flyttet hjemmefra og min yngste var hos sin kæreste, så konen og jeg havde inviteret nogle gode venner til grill. Efter nogle snacks og noget koldt at drikke, besluttede vi os for at en tur på stranden for en spontan tur i vandet. Det var lige hvad man havde brug for i den varme. Efter noget tid på stranden kørte vi hjem til os og grillede i mens vi nød aftensolen. Det er for mig en helt perfekt sommerdag. Godt selskab, god mad og følelsen af frihed. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0CK 2026-07-22 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min perfekte sommerdag begynder med en familieudflugt i Det Sydfynske Øhav og slutter forhåbentlig uden solskoldning, færgemisser eller at nogen har tabt en sandal i vandet. Planen er enkel: Min kone, vores 14-årige datter og jeg tager færgen ud til en ø, finder en strand og lader, som om vi er den slags familie, der altid husker solcreme, håndklæder og snacks. Virkeligheden bliver sandsynligvis, at jeg bærer alt udstyret, min datter vurderer alle mine forslag som pinlige, og min kone opdager, at jeg har pakket tre opladere, men ingen drikkevarer. Pixel 10 skal dokumentere ekspeditionen: 5x zoom til at finde færgen, vi er ved at misse, et hurtigt billede af min datter, før hun opdager kameraet, og et flot aftenfoto, der får hele dagen til at ligne en velplanlagt familieoplevelse. Og Pixel Watch 4? Det skal registrere, at jeg har gået 18.000 skridt, selv om mindst 15.000 af dem skyldes, at jeg konstant har glemt noget på den anden side af stranden. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-23 14:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøve at genskabe mine sommerdage fra min barndom, bare i en voksenudgave. I stedet for at lege Tour de France på villavejen og køre spurter i naboens have, så vil jeg tage jernhesten på en længere t(o)ur, måske hele vejen tilbage til barndommens gade, hvor den ene naive drøm afløste den anden. På sådan en t(o)ur vil telefonen blive brugt til at dokumentere rejsen med video og billeder, mens uret kan hjælpe med at holde øje med pulsen og vise opbakkende beskeder fra dem man holder af. Jeg tænker især den sjællandske natur, Isefjorden og "Alperne" i Odsherred vil se sig fantastisk ud på sådan en rute, og gøre sig godt i et lille slideshow efterfølgende. Dagen skulle så slutte med lidt grillmad i det rolige villakvarter, selvfølgelig med jordbær og fløde til dessert. Eventuelt lige en lille is imens man nyder solen gå ned ud over Kattegat Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-24 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag? En tur på racercykel med gode venner, selvfølgelig med indlagt bager/kaffe stop først på dagen. Efter en solid frokost bestående af kartoffelmadder og en enkelt øl, skulle jeg så til en dejlig badesø med min datter, venner og deres børn, selvfølgelig medbringende lidt proviant - måske vi også får os en is. Dagens slutter med mad fra grill stadig i godt selskab. Når ungerne er stemplet ud, får vi os lidt at smøre halsen med i haven til aftensolen. Jeg er en simpel mand, jeg kan lide den danske sommer og den perfekt sommerdag kan jeg heldigvis praktisere her i Silkeborg. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenarie for en sommerdag er at vågne op i et shelter tæt ved stranden, få startet trangia-sættet op, få lidt æg. Når maden er spist, så på med noget godt fodtøj og rygsækken. Så går turen igennem skov og krat, og ud til vandet. Indtil vi når næste shelter, hvor vi slår lejr til den næste nat. Alt efter lokation, vil vi lede efter lokale seværdigheder af natur-karakter. I Thy er der vanvittigt mange steder at tage smukke billeder. Både strande, land og skov er vældig foranderligt, når man kigger efter det! Så er der billeder til nogle flotte wallpapers til pc'en derhjemme Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
CK 2026-07-22 20:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min perfekte sommerdag begynder med en familieudflugt i Det Sydfynske Øhav og slutter forhåbentlig uden solskoldning, færgemisser eller at nogen har tabt en sandal i vandet. Planen er enkel: Min kone, vores 14-årige datter og jeg tager færgen ud til en ø, finder en strand og lader, som om vi er den slags familie, der altid husker solcreme, håndklæder og snacks. Virkeligheden bliver sandsynligvis, at jeg bærer alt udstyret, min datter vurderer alle mine forslag som pinlige, og min kone opdager, at jeg har pakket tre opladere, men ingen drikkevarer. Pixel 10 skal dokumentere ekspeditionen: 5x zoom til at finde færgen, vi er ved at misse, et hurtigt billede af min datter, før hun opdager kameraet, og et flot aftenfoto, der får hele dagen til at ligne en velplanlagt familieoplevelse. Og Pixel Watch 4? Det skal registrere, at jeg har gået 18.000 skridt, selv om mindst 15.000 af dem skyldes, at jeg konstant har glemt noget på den anden side af stranden. Like Comment Share 0Holmegaard 2026-07-23 14:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøve at genskabe mine sommerdage fra min barndom, bare i en voksenudgave. I stedet for at lege Tour de France på villavejen og køre spurter i naboens have, så vil jeg tage jernhesten på en længere t(o)ur, måske hele vejen tilbage til barndommens gade, hvor den ene naive drøm afløste den anden. På sådan en t(o)ur vil telefonen blive brugt til at dokumentere rejsen med video og billeder, mens uret kan hjælpe med at holde øje med pulsen og vise opbakkende beskeder fra dem man holder af. Jeg tænker især den sjællandske natur, Isefjorden og "Alperne" i Odsherred vil se sig fantastisk ud på sådan en rute, og gøre sig godt i et lille slideshow efterfølgende. Dagen skulle så slutte med lidt grillmad i det rolige villakvarter, selvfølgelig med jordbær og fløde til dessert. Eventuelt lige en lille is imens man nyder solen gå ned ud over Kattegat Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-24 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag? En tur på racercykel med gode venner, selvfølgelig med indlagt bager/kaffe stop først på dagen. Efter en solid frokost bestående af kartoffelmadder og en enkelt øl, skulle jeg så til en dejlig badesø med min datter, venner og deres børn, selvfølgelig medbringende lidt proviant - måske vi også får os en is. Dagens slutter med mad fra grill stadig i godt selskab. Når ungerne er stemplet ud, får vi os lidt at smøre halsen med i haven til aftensolen. Jeg er en simpel mand, jeg kan lide den danske sommer og den perfekt sommerdag kan jeg heldigvis praktisere her i Silkeborg. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenarie for en sommerdag er at vågne op i et shelter tæt ved stranden, få startet trangia-sættet op, få lidt æg. Når maden er spist, så på med noget godt fodtøj og rygsækken. Så går turen igennem skov og krat, og ud til vandet. Indtil vi når næste shelter, hvor vi slår lejr til den næste nat. Alt efter lokation, vil vi lede efter lokale seværdigheder af natur-karakter. I Thy er der vanvittigt mange steder at tage smukke billeder. Både strande, land og skov er vældig foranderligt, når man kigger efter det! Så er der billeder til nogle flotte wallpapers til pc'en derhjemme Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Holmegaard 2026-07-23 14:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøve at genskabe mine sommerdage fra min barndom, bare i en voksenudgave. I stedet for at lege Tour de France på villavejen og køre spurter i naboens have, så vil jeg tage jernhesten på en længere t(o)ur, måske hele vejen tilbage til barndommens gade, hvor den ene naive drøm afløste den anden. På sådan en t(o)ur vil telefonen blive brugt til at dokumentere rejsen med video og billeder, mens uret kan hjælpe med at holde øje med pulsen og vise opbakkende beskeder fra dem man holder af. Jeg tænker især den sjællandske natur, Isefjorden og "Alperne" i Odsherred vil se sig fantastisk ud på sådan en rute, og gøre sig godt i et lille slideshow efterfølgende. Dagen skulle så slutte med lidt grillmad i det rolige villakvarter, selvfølgelig med jordbær og fløde til dessert. Eventuelt lige en lille is imens man nyder solen gå ned ud over Kattegat Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-07-24 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag? En tur på racercykel med gode venner, selvfølgelig med indlagt bager/kaffe stop først på dagen. Efter en solid frokost bestående af kartoffelmadder og en enkelt øl, skulle jeg så til en dejlig badesø med min datter, venner og deres børn, selvfølgelig medbringende lidt proviant - måske vi også får os en is. Dagens slutter med mad fra grill stadig i godt selskab. Når ungerne er stemplet ud, får vi os lidt at smøre halsen med i haven til aftensolen. Jeg er en simpel mand, jeg kan lide den danske sommer og den perfekt sommerdag kan jeg heldigvis praktisere her i Silkeborg. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenarie for en sommerdag er at vågne op i et shelter tæt ved stranden, få startet trangia-sættet op, få lidt æg. Når maden er spist, så på med noget godt fodtøj og rygsækken. Så går turen igennem skov og krat, og ud til vandet. Indtil vi når næste shelter, hvor vi slår lejr til den næste nat. Alt efter lokation, vil vi lede efter lokale seværdigheder af natur-karakter. I Thy er der vanvittigt mange steder at tage smukke billeder. Både strande, land og skov er vældig foranderligt, når man kigger efter det! Så er der billeder til nogle flotte wallpapers til pc'en derhjemme Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
McCandlessDK 2026-07-24 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag? En tur på racercykel med gode venner, selvfølgelig med indlagt bager/kaffe stop først på dagen. Efter en solid frokost bestående af kartoffelmadder og en enkelt øl, skulle jeg så til en dejlig badesø med min datter, venner og deres børn, selvfølgelig medbringende lidt proviant - måske vi også får os en is. Dagens slutter med mad fra grill stadig i godt selskab. Når ungerne er stemplet ud, får vi os lidt at smøre halsen med i haven til aftensolen. Jeg er en simpel mand, jeg kan lide den danske sommer og den perfekt sommerdag kan jeg heldigvis praktisere her i Silkeborg. Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-26 12:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenarie for en sommerdag er at vågne op i et shelter tæt ved stranden, få startet trangia-sættet op, få lidt æg. Når maden er spist, så på med noget godt fodtøj og rygsækken. Så går turen igennem skov og krat, og ud til vandet. Indtil vi når næste shelter, hvor vi slår lejr til den næste nat. Alt efter lokation, vil vi lede efter lokale seværdigheder af natur-karakter. I Thy er der vanvittigt mange steder at tage smukke billeder. Både strande, land og skov er vældig foranderligt, når man kigger efter det! Så er der billeder til nogle flotte wallpapers til pc'en derhjemme Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Kvalptran 2026-07-26 12:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drømmescenarie for en sommerdag er at vågne op i et shelter tæt ved stranden, få startet trangia-sættet op, få lidt æg. Når maden er spist, så på med noget godt fodtøj og rygsækken. Så går turen igennem skov og krat, og ud til vandet. Indtil vi når næste shelter, hvor vi slår lejr til den næste nat. Alt efter lokation, vil vi lede efter lokale seværdigheder af natur-karakter. I Thy er der vanvittigt mange steder at tage smukke billeder. Både strande, land og skov er vældig foranderligt, når man kigger efter det! Så er der billeder til nogle flotte wallpapers til pc'en derhjemme Like Comment Share 0kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
kuglemus 2026-07-27 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sommerdag i det fri, en lang gåtur i flot natur sammen med familien, med mulighed for at tage nogle gode billeder. Friluftsliv er noget jeg elsker at dyrke, og samtidig dokumentere. Derudover så en god lang cykeltur på gravel-geden i den nærliggende skov er også helt perfekt! Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Emil_Nissen 2026-07-27 14:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 En tur til grønland, sejle langs kysten Så for satan, Aule! Der skal godt nok smæk på den båd, hvis den tur skal nås på en enkelt sommerdag. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
bolemis1 2026-07-27 22:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er mange scenarier hvor en god telefon som denne vil gøre oplevelsen meget bedre, skal jeg nævne en er det en vandretur i alperne med min bestie. Telefonen skal kunne holde strøm og have et godt batteri og så skal kameraet selvfølgelig være i topklasse! Alt sammen noget som det virker til Pixel 10 kan klare. Like Comment Share 0Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Psycruise 2026-07-28 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den perfekte sommerdag: Jeg vågner til brunch med børnene og hustruen, som de har lavet og ladet mig sove længe fordi jeg var på Copenhell dagen før, hvor Rage Against The Machine spillede. Efter brunch tager jeg på Copenhell igen. Min søn på næsten fem år og min hustru (som hen over natten pludselig er blevet vild med dødsmetal og frækt emo lædertøj) skal med for første gang. Jeg mødes derinde med mine venner og bror og viser min søn alle herlighederne på denne fantastiske festival. Han ser selvfølgelig far crowd surfe til Pantera og lave en Wall of Death til Cannibal Corpse. Jeg har ham lige på skuldrene til Metallica inden min hustru tager ham med hjem og jeg får lov at blive og få lidt ekstra øl med gutterne og måske et svinehoved til aftensmad. Da jeg siger farvel til sønnike kan jeg se, at han har haft den fedeste oplevelse i sit liv, og jeg ved, at dem får vi mange af endnu. Vennerne og jeg slutter af med circle pits til Lamb of God og vi krammer alle de andre skøre metal heads oppe i pitten. Jeg kommer hjem og hustruen og jeg hygger lige til Poison af Alice Cooper. Pixel 10 skal kunne følge med i Circle pitten mm for at dokumentere alle de skøre ansigtsudtryk der opstår og så skal den forevige min søns glæde over metalmiljøet på Copenhell og måske lige et enkelt billede eller to af hustruen i det frække lædertøj skål for helvede! Like Comment Share 0Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Gode Gamle 2026-07-29 09:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag! Optaget med Google Pixel 10 Pro: Lydside: Sonnentanz med Klangkarussell Langsom udfasning fra sort. Kamera går hurtigt med billedstabilisering slået til, ud i vandet, og ud til omkring hoftehøjde, hvor der hoppes fremad som ved et hovedspring. Under vandet svømmer ens ældste med dykkerbriller og giver dobbelt thumbs up, før kamera stiger op ad vandet. Ved brudt vandspejl klippes der til et sløvt panoramablik henover en flot sandstrand (Dueodde Strand som eksempel), der giver et timelapse fra midt på dagen til solnedganens farver på himlen. Glidende sort udfasning. Pludselig udfasning til video af familien, der på stranden, står smilende og holder om hinanden med fælles front mod kameraet, før moderen løber hen og samler kameraet op og drejer det hurtigt væk fra sig. Der bruges makro-overgang, så fokus sættes på kvinden i billedet, der drejer hurtigt om sig selv. Billedet forvanskes af drejet, og når der stabiliseres igen, er scenariet skiftet til foran sommerhuset, hvor faderen i familien overtager kameraet, iført løbetøj i stedet for strandtøj, og så begiver sig ud på en løbetur. Vi ser kameraet dreje fremadrettet, og med billedstabilisering kan vi se den ældste løbe foran faderen på en skovsti. Kameraet peger ned mod håndleddet, der holdes op, med et nyt Pixel Watch, der viser løbe-urskiven. Der løbes hen mod en gren med lavthængende blade på, og ved mødet med bladet foretages klip til at kameraet i løb indfinder sig på terrassen foran sommerhuset, hvor den yngste leger og smilende løber hen og hilser på sin bror, der giver et kram. Derpå bliver der skudt med vandpistol mod børn og kameraet drejer mod moderen, der står med vandpistol, og tre andre ligger ved hendes fødder. Begge børn løber om hushjørnet sammen med moderen og kameraet følger med. Ved drej om hjørnet bliver kameraet skudt med vand fra alle tre, og der bruges vandets forvrængning til at klippe over mod en gade om aftenen, hvor far og yngste går ind ad døren til en restaurant og kameraet følger med. Ved døren fases til mørke og øjeblikket efter udfases til at vi ser familien sidde og spise, mens kameraet står på bordet i landskabsperspektiv. Der kastes en serviet mod kameraet og der klippes til børneværelse, hvor faderen går ud og tysser mod kameraet, mens den yngste ses liggende, sovende. Kameraet ser mod døren, der lukkes og med klip føres vi til kameraet der ser på forældrene, der deler et smilende kys, og så sætter faderen hånden op foran kameraet, der bliver mørklagt og der fases til sort og musikken fader ud i sin slutning. Like Comment Share 0Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Zoot 2026-08-04 00:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den bedste sommerdag ville være, at smide rygsæk og telt på ryggen og blot vandre derudaf, uden nogen bestemt retning eller noget bestemt mål. Pixel 10 kunne så dagen efter, hjælpe mig med at forsøge, at finde hjem igen, ved at jeg i bedste Hans og Grete stil, forsøger at genkende ruten tilbage ud fra de billeder jeg har taget. Like Comment Share 0runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
runes 2026-08-04 13:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fredag formiddag i sommerferien går jeg ind i min lokale kiosk og køber en lyn-Euro Jackpot. For en sikkerheds skyld tager jeg lige et billede af kuponen med min Pixel 10, hvis nu jeg skulle være så tåbelig at tabe den eller noget. Det gør jeg heldigvis ikke, og 10 timer senere er jeg 678 millioner rigere.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
jakob3k 2026-08-05 03:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En sommerdag i sommerhus på Sydlangeland, hvor jeg sover godt og længe, vågner op frisk og frejdig, spiser brunch, går i haven og arbejder, griller aftensmad over kul og derefter går en lang tur langs vandet fra Ristinge Klint og sydpå, hvorefter dagen sluttes af med noget køligt og læskende til ganen. Det hele skulle naturligvis trackes med Google Pixel Watch 4 og de smukke udsigter foreviges med Google Pixel 10. 🤩 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12