spellenberg 2026-07-27 11:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg vil bygge den sammen med min søn. Det er et godt stykke tid siden vi har set hinanden, så det ville være mega hyggeligt, at bygge den sammen. Tillagt 2026-07-27 12:00: jeg vil bygge den sammen med min søn. Det er et godt stykke tid siden vi har set hinanden, så det ville være mega hyggeligt, at bygge den sammen. Like Comment Share 0runes 2026-07-27 12:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal jeg bygge med min ældste søn på 9. Han er langt mere superbygger end jeg er, og er for længst gået over til de sæt der egentlig er forbeholdt "voksne". Så ret beset er nok ham der skal hjælpe mig, hvis jeg skulle være så heldig at vinde.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-27 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bygge med? Er du vanvitig, jeg vil være egoistisk og beholder den fornøjelse for migselv.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-27 12:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Helt klart min søn. Han kommer dog til at vente lidt da han kun er 10 uger gammel. Med mindre han er et af de der vidunder babyer, så kan det være han kan vise mig hvordan det skal samles 😊 Like Comment Share 0Joeyvind 2026-07-27 12:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min svigerfar, Peter. Jeg går ikke selv op i biler, jeg er bare glad så længe min egen Yaris køre somd en skal, men han elsker modelbiler og har også en gammel vertanvogn fra 1955 han selv har restureret, malet og går og pudser på med en håndbajer som selskab. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan rigitg godt lide at bygge Lego med mine børn, men jeg kan ikke fordrage at følge opskrifterne. Det elsker min hustru til gengæld og jeg elsker når hun og vores 7-årige sidder sammen og samler store og små projekter. Så jeg ville dele byggeoplvelsen på afstand, fra lænestolen, imens jeg læser en bog eller spiller et spil, og nyder deres hygge og summende koncentration, imens jeg blander mig udenom. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-07-27 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil nok prøve at samle den med mine børn, men det ender nok med at jeg laver det hele selv. Deres koncentrationsevne er ikke så stor endnu, så hvis det er i deres hastighed bliver den aldrig samlet. Like Comment Share 0Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
runes 2026-07-27 12:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skal jeg bygge med min ældste søn på 9. Han er langt mere superbygger end jeg er, og er for længst gået over til de sæt der egentlig er forbeholdt "voksne". Så ret beset er nok ham der skal hjælpe mig, hvis jeg skulle være så heldig at vinde.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-27 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bygge med? Er du vanvitig, jeg vil være egoistisk og beholder den fornøjelse for migselv.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-27 12:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Helt klart min søn. Han kommer dog til at vente lidt da han kun er 10 uger gammel. Med mindre han er et af de der vidunder babyer, så kan det være han kan vise mig hvordan det skal samles 😊 Like Comment Share 0Joeyvind 2026-07-27 12:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min svigerfar, Peter. Jeg går ikke selv op i biler, jeg er bare glad så længe min egen Yaris køre somd en skal, men han elsker modelbiler og har også en gammel vertanvogn fra 1955 han selv har restureret, malet og går og pudser på med en håndbajer som selskab. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan rigitg godt lide at bygge Lego med mine børn, men jeg kan ikke fordrage at følge opskrifterne. Det elsker min hustru til gengæld og jeg elsker når hun og vores 7-årige sidder sammen og samler store og små projekter. Så jeg ville dele byggeoplvelsen på afstand, fra lænestolen, imens jeg læser en bog eller spiller et spil, og nyder deres hygge og summende koncentration, imens jeg blander mig udenom. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-07-27 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil nok prøve at samle den med mine børn, men det ender nok med at jeg laver det hele selv. Deres koncentrationsevne er ikke så stor endnu, så hvis det er i deres hastighed bliver den aldrig samlet. Like Comment Share 0Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-07-27 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bygge med? Er du vanvitig, jeg vil være egoistisk og beholder den fornøjelse for migselv.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-27 12:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Helt klart min søn. Han kommer dog til at vente lidt da han kun er 10 uger gammel. Med mindre han er et af de der vidunder babyer, så kan det være han kan vise mig hvordan det skal samles 😊 Like Comment Share 0Joeyvind 2026-07-27 12:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min svigerfar, Peter. Jeg går ikke selv op i biler, jeg er bare glad så længe min egen Yaris køre somd en skal, men han elsker modelbiler og har også en gammel vertanvogn fra 1955 han selv har restureret, malet og går og pudser på med en håndbajer som selskab. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan rigitg godt lide at bygge Lego med mine børn, men jeg kan ikke fordrage at følge opskrifterne. Det elsker min hustru til gengæld og jeg elsker når hun og vores 7-årige sidder sammen og samler store og små projekter. Så jeg ville dele byggeoplvelsen på afstand, fra lænestolen, imens jeg læser en bog eller spiller et spil, og nyder deres hygge og summende koncentration, imens jeg blander mig udenom. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-07-27 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil nok prøve at samle den med mine børn, men det ender nok med at jeg laver det hele selv. Deres koncentrationsevne er ikke så stor endnu, så hvis det er i deres hastighed bliver den aldrig samlet. Like Comment Share 0Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-07-27 12:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Helt klart min søn. Han kommer dog til at vente lidt da han kun er 10 uger gammel. Med mindre han er et af de der vidunder babyer, så kan det være han kan vise mig hvordan det skal samles 😊 Like Comment Share 0Joeyvind 2026-07-27 12:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min svigerfar, Peter. Jeg går ikke selv op i biler, jeg er bare glad så længe min egen Yaris køre somd en skal, men han elsker modelbiler og har også en gammel vertanvogn fra 1955 han selv har restureret, malet og går og pudser på med en håndbajer som selskab. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan rigitg godt lide at bygge Lego med mine børn, men jeg kan ikke fordrage at følge opskrifterne. Det elsker min hustru til gengæld og jeg elsker når hun og vores 7-årige sidder sammen og samler store og små projekter. Så jeg ville dele byggeoplvelsen på afstand, fra lænestolen, imens jeg læser en bog eller spiller et spil, og nyder deres hygge og summende koncentration, imens jeg blander mig udenom. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-07-27 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil nok prøve at samle den med mine børn, men det ender nok med at jeg laver det hele selv. Deres koncentrationsevne er ikke så stor endnu, så hvis det er i deres hastighed bliver den aldrig samlet. Like Comment Share 0Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2026-07-27 12:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min svigerfar, Peter. Jeg går ikke selv op i biler, jeg er bare glad så længe min egen Yaris køre somd en skal, men han elsker modelbiler og har også en gammel vertanvogn fra 1955 han selv har restureret, malet og går og pudser på med en håndbajer som selskab. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-07-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan rigitg godt lide at bygge Lego med mine børn, men jeg kan ikke fordrage at følge opskrifterne. Det elsker min hustru til gengæld og jeg elsker når hun og vores 7-årige sidder sammen og samler store og små projekter. Så jeg ville dele byggeoplvelsen på afstand, fra lænestolen, imens jeg læser en bog eller spiller et spil, og nyder deres hygge og summende koncentration, imens jeg blander mig udenom. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-07-27 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil nok prøve at samle den med mine børn, men det ender nok med at jeg laver det hele selv. Deres koncentrationsevne er ikke så stor endnu, så hvis det er i deres hastighed bliver den aldrig samlet. Like Comment Share 0Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-07-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan rigitg godt lide at bygge Lego med mine børn, men jeg kan ikke fordrage at følge opskrifterne. Det elsker min hustru til gengæld og jeg elsker når hun og vores 7-årige sidder sammen og samler store og små projekter. Så jeg ville dele byggeoplvelsen på afstand, fra lænestolen, imens jeg læser en bog eller spiller et spil, og nyder deres hygge og summende koncentration, imens jeg blander mig udenom. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-07-27 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil nok prøve at samle den med mine børn, men det ender nok med at jeg laver det hele selv. Deres koncentrationsevne er ikke så stor endnu, så hvis det er i deres hastighed bliver den aldrig samlet. Like Comment Share 0Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Phoxstar 2026-07-27 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil nok prøve at samle den med mine børn, men det ender nok med at jeg laver det hele selv. Deres koncentrationsevne er ikke så stor endnu, så hvis det er i deres hastighed bliver den aldrig samlet. Like Comment Share 0Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Thue323 2026-07-27 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg beholder oplevelsen og projektet for mig selv. Da jeg var barn, blev jeg passet af min mormor og morfar, i stedet for at gå i sfo. Min morfar og jeg kørte hver uge rundt til forskellige genbrugspladser og så kastede han mig op i containerne, så jeg kunne lede efter legetøj og Anders And blade. Shit hvor havde jeg meget legetøj dengang! Og min mor var træt af det. 😅😆 En af gangene fandt jeg de dér model byggesæt med fly. Minder lidt om denne præmie. Det var fantastisk at sidde med. Har ikke rørt det siden dengang, så det kunne være sjovt, at prøve kræfter med igen. Så vil jeg tænke på vores ture sammen til genbrugen, mens jeg hygger mig med min gullwing😊 Like Comment Share 2misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
misuma 2026-07-28 07:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil egentlig lade min søn lave den helt selv. Jeg elsker at se ham så koncentreret og fordybet i noget 💙Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Kvalptran 2026-07-28 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min 12-årige søn elsker både biler og LEGO. Han har autisme, og har kun meget få interesser, og en ADHD-diagnose som gør det svært at finde ro med ret mange ting. Men både biler og LEGO er netop ting som interesserer ham, så derfor formår han at sidde med det i længere tid. Skulle jeg derfor vinde denne præmie, vil jeg give den til ham, og sidde og nyde at se ham bygge den! Like Comment Share 0meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
meugenb 2026-07-28 16:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min datter på 9 elsker at bygge. Så en masse timers datter og far tid vil være guld værd!! Like Comment Share 0NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
NGK_DK 2026-07-29 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er sikker på, at min søn og jeg kunne få nogle rigtig gode timer sammen med bygning af denne, hvilket efterhånden er en sjællenhed med en teenage søn Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
jakob3k 2026-08-05 02:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ville nok dele oplevelsen med min kollega, som er vild med den slags aktiviteter eller også ville jeg forære den til ham, når han holder 59-års fødselsdag lige om snart. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!