Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Åhh.. hvorfor ikke soundtracket fra Bladerunner?

• 0

Blur, Gorillaz, The Good, The Bad & The Queen, Mali Music, Africa Express, ja, generelt alt som Damon Albarn har haft en finger med i spillet i. Det burde sikre, at der er noget for enhver smag ... og derefter ville jeg sætte Smuglers bagkatalog på. 👌

• 0

Jeg har i årevis kørt en prank med min hustru hvor jeg har afspillet "The Final Countdown" på skæve og overraskende tidspunkter. Hun er efterhånden blevet svær at overraske, men tænker da at blaste "The Final Countdown" ud af den her bad boy som noget af det første måske kunne tage røven på hende endnu en gang!

• 0

Jeg fik tidligere på året en skøn lille nevø i en del af min familie, som er bosiddende i Spanien. Eftersom han nok først og fremmest kommer til at tale spansk, har jeg sat mig for at lære spansk, så jeg kan tale med ham, når han bliver større. Jeg hører derfor næsten kun spansk musik for tiden for at lære sproget.

Hvis jeg vandt højtaleren ville den første sang jeg hørte på den derfor nok blive "Como Si Fueras a Morir Mañana" af Leiva. Det er en fantastisk sang!

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!