Kapper 2026-08-02 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åhh.. hvorfor ikke soundtracket fra Bladerunner? Like Comment Share 0jakob3k 2026-08-03 02:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blur, Gorillaz, The Good, The Bad & The Queen, Mali Music, Africa Express, ja, generelt alt som Damon Albarn har haft en finger med i spillet i. Det burde sikre, at der er noget for enhver smag ... og derefter ville jeg sætte Smuglers bagkatalog på. 👌 Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-08-03 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jamne så vil jeg smide soundtracket på The Odysseus og bare gå og være lidt melankolsk derhjemme https://www.youtube.com/watch?v=WCxx_OVOVUw Like Comment Share 0Martin Lindgaard Lo Svane 2026-08-03 22:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i årevis kørt en prank med min hustru hvor jeg har afspillet "The Final Countdown" på skæve og overraskende tidspunkter. Hun er efterhånden blevet svær at overraske, men tænker da at blaste "The Final Countdown" ud af den her bad boy som noget af det første måske kunne tage røven på hende endnu en gang! Like Comment Share 0Mikkelsen92 2026-08-03 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik tidligere på året en skøn lille nevø i en del af min familie, som er bosiddende i Spanien. Eftersom han nok først og fremmest kommer til at tale spansk, har jeg sat mig for at lære spansk, så jeg kan tale med ham, når han bliver større. Jeg hører derfor næsten kun spansk musik for tiden for at lære sproget. Hvis jeg vandt højtaleren ville den første sang jeg hørte på den derfor nok blive "Como Si Fueras a Morir Mañana" af Leiva. Det er en fantastisk sang! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
jakob3k 2026-08-03 02:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blur, Gorillaz, The Good, The Bad & The Queen, Mali Music, Africa Express, ja, generelt alt som Damon Albarn har haft en finger med i spillet i. Det burde sikre, at der er noget for enhver smag ... og derefter ville jeg sætte Smuglers bagkatalog på. 👌 Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-08-03 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jamne så vil jeg smide soundtracket på The Odysseus og bare gå og være lidt melankolsk derhjemme https://www.youtube.com/watch?v=WCxx_OVOVUw Like Comment Share 0Martin Lindgaard Lo Svane 2026-08-03 22:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i årevis kørt en prank med min hustru hvor jeg har afspillet "The Final Countdown" på skæve og overraskende tidspunkter. Hun er efterhånden blevet svær at overraske, men tænker da at blaste "The Final Countdown" ud af den her bad boy som noget af det første måske kunne tage røven på hende endnu en gang! Like Comment Share 0Mikkelsen92 2026-08-03 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik tidligere på året en skøn lille nevø i en del af min familie, som er bosiddende i Spanien. Eftersom han nok først og fremmest kommer til at tale spansk, har jeg sat mig for at lære spansk, så jeg kan tale med ham, når han bliver større. Jeg hører derfor næsten kun spansk musik for tiden for at lære sproget. Hvis jeg vandt højtaleren ville den første sang jeg hørte på den derfor nok blive "Como Si Fueras a Morir Mañana" af Leiva. Det er en fantastisk sang! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
McCandlessDK 2026-08-03 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jamne så vil jeg smide soundtracket på The Odysseus og bare gå og være lidt melankolsk derhjemme https://www.youtube.com/watch?v=WCxx_OVOVUw Like Comment Share 0Martin Lindgaard Lo Svane 2026-08-03 22:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i årevis kørt en prank med min hustru hvor jeg har afspillet "The Final Countdown" på skæve og overraskende tidspunkter. Hun er efterhånden blevet svær at overraske, men tænker da at blaste "The Final Countdown" ud af den her bad boy som noget af det første måske kunne tage røven på hende endnu en gang! Like Comment Share 0Mikkelsen92 2026-08-03 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik tidligere på året en skøn lille nevø i en del af min familie, som er bosiddende i Spanien. Eftersom han nok først og fremmest kommer til at tale spansk, har jeg sat mig for at lære spansk, så jeg kan tale med ham, når han bliver større. Jeg hører derfor næsten kun spansk musik for tiden for at lære sproget. Hvis jeg vandt højtaleren ville den første sang jeg hørte på den derfor nok blive "Como Si Fueras a Morir Mañana" af Leiva. Det er en fantastisk sang! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Martin Lindgaard Lo Svane 2026-08-03 22:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i årevis kørt en prank med min hustru hvor jeg har afspillet "The Final Countdown" på skæve og overraskende tidspunkter. Hun er efterhånden blevet svær at overraske, men tænker da at blaste "The Final Countdown" ud af den her bad boy som noget af det første måske kunne tage røven på hende endnu en gang! Like Comment Share 0Mikkelsen92 2026-08-03 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik tidligere på året en skøn lille nevø i en del af min familie, som er bosiddende i Spanien. Eftersom han nok først og fremmest kommer til at tale spansk, har jeg sat mig for at lære spansk, så jeg kan tale med ham, når han bliver større. Jeg hører derfor næsten kun spansk musik for tiden for at lære sproget. Hvis jeg vandt højtaleren ville den første sang jeg hørte på den derfor nok blive "Como Si Fueras a Morir Mañana" af Leiva. Det er en fantastisk sang! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Mikkelsen92 2026-08-03 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik tidligere på året en skøn lille nevø i en del af min familie, som er bosiddende i Spanien. Eftersom han nok først og fremmest kommer til at tale spansk, har jeg sat mig for at lære spansk, så jeg kan tale med ham, når han bliver større. Jeg hører derfor næsten kun spansk musik for tiden for at lære sproget. Hvis jeg vandt højtaleren ville den første sang jeg hørte på den derfor nok blive "Como Si Fueras a Morir Mañana" af Leiva. Det er en fantastisk sang! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12