Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Ser frem til det. 
PS. Edward er måske den bedste hovedperson i AC.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

In reply to: @Aule11

Edward er måske den bedste hovedperson i AC.

Er der rigtigt at du synes det? 😊

Jeg er nok mest enig med Palle, desværre. Jeg synes dengang, at Edward mindede meget om et lidt udvandet sammenkog af mange af de typer roller som Chris Hemsworth spillede i samtiden... Men så bare uden hans naturlige karisma, charme og funny bone.

Men der er mange der godt kan lide Edward, så det kan godt være at Palle og jeg står lidt alene der.

Han fungerede dog helt fint, som en avatar for bare at være en gavtyvs agtigt slambert af en sørøver, så der generede mig aldrig.

Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet.
  • 0

Jeg forstår stadig ikke, hvordan Edward kan stjæle en snigmorderkappe, også kan han pludselig lave Ezio-pakour som om han havde øvet sig i 20 år?

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0

Nåh, det bliver ikke lige det her, der for mig til at spille et Open World igen, for første gang siden 2018...

Jeg kommer nok for hurtigt til at få en "Been there, done that" følelse.

Men det er fedt at de tilsyneladende har gjort sig så umage, og hvis folk ikke har spillet det originale, er der virkelig er godt sørøverspil i vente.

Tillagt 2026-07-08 13:25:

In reply to: @Joeyvind

kan han pludselig lave Ezio-pakour som om han havde øvet sig i 20 år?

Hidtil uset høj Kropslig-kinæstetisk intelligens, måske? 😅

• 0

In reply to: @Emil_Nissen

Er der rigtigt at du synes det?

Jeg skrev ikke i spil historien, men i AC franchisen, hvor de fleste MC føles som en omgang skrevet af en 9. klasse aflustningsopgave. (som de fik 4 for)

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Jeg skrev ikke i spil historien, men i AC franchisen

Nej, Årh! Der ville godt nok også være det varmeste Hot Take! 🔥🥵😅

Jeg var bare lidt skuffet over ham. Jeg synes det føltes lidt som om at de forsøgte at genskabte Ezio energien, men ikke helt nåede i mål - men det er også lidt unfair, da Ezio havde 3 spil til at blive formet. 

• 0

Jeg er endnu ikke færdig med Open world men er tilpas træt af AC.

Så træt at jeg ikke engang gider at gå i krig med det imo bedste spil i serien, endda i forbedret udgave 

• 0

Jeg synes det er så crazy at de har fjernet alle nutids elementer, hvilket var det der gjorde serien spændende for mig i de første par spil, inden serien totalt mistede dens identitet og kun hed Assassins Creed af navn, uden at have noget med serien at gøre.

Oh Yes... There Will Be Blood!
  • 0

Jeg mistede ret meget lysten til det her da jeg fandt ud af at de var gået over til de nyere spils fattigmands Witcher/Souls style kampe. Så footage af spilleren der tæskede løs på et vildsvin med alt for meget HP, efter den havde tanket et headshot fra pistolen. Like what? What are we doing?

Hvorfor kan man ikke finde ud af at lave spil mere :V

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Jeg synes det føltes lidt som om at de forsøgte at genskabte Ezio energien, men ikke helt nåede i mål - men det er også lidt unfair, da Ezio havde 3 spil til at blive formet.

Jeg skrev også måske på grund af Ezio. Jeg syntes bare at han var ekstrem kedelig, måske fordi jeg aldrig rigtig blev rigtig gode venner med AC2 franchisen, dets assassination top notch, alt andet var en royal pain in the ass. Ja jeg spillede med Mus og keyboard. Dont do that.

• 0

alt andet var en royal pain in the ass. Ja jeg spillede med Mus og keyboard. Dont do that.

Jeg spillede det første AC med mus og keyboard. Det var frygteligt!

Og så spillede jeg efterfølgende AC2 med controller... Så føltes Ezio jo som en elegant ballerina ved sammenligning. 😅

• 0

Jeg spillede det første AC med mus og keyboard. Det var frygteligt!

Det gjorde jeg også, men det var så efter jeg spillede 2'eren

• 0

Når jeg læser anmeldelsen, virker den en smule overfladisk skrevet. Der bruges meget tekst på spillets historie frem til remake, men meget lidt på ændringerne. Jeg siger ikke det er AI, men det lyder lidt som en "Skriv en anmeldelse af Assassin's Creed: Black Flag Resynced på 3000 tegn", hvor alle detaljerne er undladt.

Jeg kan så læse de detaljer om ændringerne hos andre, men jeg synes det er ærgerligt.

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind

Ja en underlig generisk anmeldelse uden dybde eller andet.   Super overfladisk.  Får intet ud af dem.    Kan spille få minutter og allerede vide mere selv.   

Nå mit indtil videre største minus er parkour delen.  Meget flyvsk og føles alt for let som ingen tyngde hos figuren.  Flyver bare rundt i alle retninger.     Største plus pt er at man kan dykke over alt nu.  Sjovt de ikke har nævnt det nogen steder.  Mega fedt og super flot lavet.   Combat gameplay virker også meget bedre.   

In reply to: @Lilium11

Jeg mistede ret meget lysten til det, Hvorfor kan man ikke finde ud af at lave spil mere.

Jeg ved hvad du mener. Jeg så fornyligt et spil kaldet noget i stil med Minna the Clowner! Eller noget lignende! Skrækkeligt forældet 2D! Ingen rigtige animationer! Like doooh hvor er vi Stenalderen. 😂😂

Ironi kan forekomme! 

• 0

In reply to: @Smolinsk

Nå mit indtil videre største minus er parkour delen.  Meget flyvsk og føles alt for let som ingen tyngde hos figuren.  Flyver bare rundt i alle retninger.     Største plus pt er at man kan dykke over alt nu.  Sjovt de ikke har nævnt det nogen steder.  Mega fedt og super flot lavet.   Combat gameplay virker også meget bedre.

Dette er faktisk samtlige nøglepunkter hvad angår gameplay, som enhver anmeldelse burde nævne. 

Jeg har det ret sjovt med spillet, og nyder virker at være tilbage, selvom meget af styringen føles ret janky. Alle fejl er dog tilgivet når man sejler rundt og hører sea shanties. Magisk!

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)

Man det spil har bare ikke ældet med ynde. Jeg er ca. 10 timer inde, og jeg sidder bare her med den der følelse, gider jeg mere. Nostalgien og minderne fra det gamle har overskygget hvor godt det faktisk var. Jo jo det har fået et fint lag maling, og selve gameplayed er da også blevet bedre, men for pokker hvor er det trægt og langtrukkent. Jeg tror jeg lægger det til siden til en anden god gang, hvor jeg ikker er AC træt, og har lyst til at sejle rundt og skyde med kanoner, lige nu er det bare ikke særlig tiltalende, og blev gammelt meget hurtigt.

5/10 visse ting skal man åbenbart lade være i minderne.

• 0

Man det spil har bare ikke ældet med ynde. Jeg er ca. 10 timer inde, og jeg sidder bare her med den der følelse, gider jeg mere.

Det flugter da meget godt med AC Shadows oplevelsen

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

In reply to: @Lilium11

Det flugter da meget godt med AC Shadows oplevelsen

I det mindste var der ikke en masse tid hvor man sejlede rundt, det er lidt hurtigere at mounte op og ned

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!