Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

..ikke at forglemme den fantastiske "Hunt for the Wilderpeople"...!

Manden var en virkelig dygtig skuespiller, og selv hans rolle i Peaky Blinders var utrolig velspillet!

• 0

Ja eller Event Horizon mand! Klasse gys i gamle dage (jeg er 44 ) rip du gamle gode Sam

In reply to: @Psycruise

Ja eller Event Horizon mand! Klasse gys i gamle dage (jeg er 44 ) rip du gamle gode Sam

Selvom Event Horizon har alle de vibes jeg holder af, har jeg godt nok stadigvæk svært ved at se den. Synes den er så klam!😅

Hvil i fred, Sam!

In reply to: @Jonathan Sørensen

Hvil i fred, Sam!

Hvil i fred, ja!

Men for dælen, nyheden har taget hårdt på dig, Jonathan! Du har både tabt håret og dit syn er blevet nedsat på et par dage.

Til gengæld ligner det også, på dit billede, at du bor i en vaskeægte Arkade.

Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet.

In reply to: @Emil_Nissen

In reply to: @Jonathan Sørensen Hvil i fred, Sam! Hvil i fred, ja! Men for dælen, nyheden har taget hårdt på dig, Jonathan! Du har både tabt håret og dit syn er blevet nedsat på et par dage. Til gengæld ligner det også, på dit billede, at du bor i en vaskeægte Arkade.

Det forrige var over ti år gammelt, så jeg tænkte jeg det var på tide at stå ved det, så det hele kan ikke tilskrives Sams bortgang - men det er da en påmindelse om at tiden går og vi alle bliver ældre. Desværre er det ikke min bolig det er taget i... Et sykke dagmartærte hvis du kan gætte hvor det er!

Et sykke dagmartærte hvis du kan gætte hvor det er!

Italien!

Tillagt 2026-07-14 11:14:

Skulle have skudt bredere:

Europa!

In reply to: @Jonathan Sørensen Et sykke dagmartærte hvis du kan gætte hvor det er! Italien! Tillagt 2026-07-14 11:14: Skulle have skudt bredere: Europa!

Desværre! Det er mig i Washinton D.C. der forsøger at spille Call of Duty.

No dagmartærte for you!

No dagmartærte for you!

Med fare for at lyde som Ræven der alligevel ikke kan få fat i Rønnebærerne, så bryder jeg mig alligevel ikke rigtig om kage og slet ikke Dagmartærte... Så godt det samme! 😅

..Ville hellere have haft noget Bagsværd Lakrids, både fordi jeg tror det er virkelig lækkert... Men også for at genere GR-brugeren Holmegaard, der hader lakrids så meget at han væmmes by proxy.

Desværre! Det er mig i Washinton D.C.

...Men jeg skulle alligvel have skudt endnu bredere: Den nordlige halvkugle havde været et passende gæt. 😉

Men også for at genere GR-brugeren Holmegaard, der hader lakrids så meget at han væmmes by proxy.

Can confirm! 

Fucking legend! Endnu en stemme på Event Horizon.

Så ham første gang i Ivanhoe fra 1982. Den gjorde indtryk på mig da jeg var lille. Da jeg så den igen sidste år var filmen ikke blevet bedre. Det var til gængæld tydeligt, at Sam Neill med længder er den der gør filmen værd at se. Klasse skuespiller. Hvil i fred!

• 0

Ville hellere have haft noget Bagsværd Lakrids, både fordi jeg tror det er virkelig lækkert..

Jeg har lige fået tre pakker til min fødselsdag. Jeg er ikke specielt til lakrids, meget hellere chokolade(mørk), men kan bekræfte at det er virkelig god lakrids.

Deadsmell

RIP. Altid trist at gode skuespillere går bort. (også trist at dårlige skuespillere går bort)

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Sjovt mange taler om event horizon. Jeg synes den var så elendig og nærmest ufrivillig komisk. Og både før og efter har jeg haft det enormt svært med den elendige instruktør, der også lavede den elendige Alien vs Predator film og næsten kun kan lave film under 6 i imdb-score.

Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!