Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Alle mine kilder siger at spillet er 3x for langt, og ikke formår at gøre noget interessant med sit gameplay. At de elsker at smide wacky våben efter dig som alle har det til fælles at maskingeværet kan gøre det samme, bare mere effektivt. Tilsæt dertil usjov humor der læner sig op af ostepuns alt for meget.

Folk blev sure på IGN for at give det 6/10, men alt peger i retningen af at være hvad det fortjener

Tænker stadig at prøve det på et tidspunkt, men idk - venter nok bare på at Selaco kommer ud af EA

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

In reply to: @Lilium11

Tænker stadig at prøve det på et tidspunkt, men idk - venter nok bare på at Selaco kommer ud af EA

Jeg snupper det også på tilbud, på et tidspunkt. Men jeg er lidt ærgerlig over at det virker til at de har strukket spillet så langt, når fjendeudvalg og udforskning ikke virker til at kunne bakke længden op.

Jeg tror dog stadig jeg kommer til at have det sjovt med det. 

For tiden spiller jeg også Ion Fury. Det er en ret fed blanding af Old School Duke Nukem og Blood 2... Krydret med lidt politiarbejde, på den måde Judge Dredd udfører det.

Men med både dét og expansionpacks til DOOM II på lager, har jeg vidst nok Boomer Shooters til et stykke tid endnu.

Tillagt 2026-07-14 13:58:

Men det er nu fedt for dem, at det er blevet sådan en stor succes.

Jeg synes også at det igen bærer vidne om at stilistisk artdirecton, lige så godt kan trække et stort salg, frem for mere krævede fotorealisme. 

(Og jeg er helt med på, at nogle typer spil og de oplevelser de sigter efter, kræver en højere grad af fotorealisme).

Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet.
  • 0

Hell yeah, Ion Fury er mega godkendt. Virkelig godt stykke boomshoot 👍

Og ja, sørg endelig for ikke at gå glip af No Rest for the Living og Legacy of Rust pakkerne til Doom 2. De tager det allerede solide gameplay loop fra Doom 2, men level design er bare meget bedre. Formentligt fordi Sandy Petersen ikke har været inde over det!

30 minutter virker da ikke som om at det er for lang tid for et spil, fyldt med fetmuler. https://www.youtube.com/watch?v=gNZ1VS96GJk

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

In reply to: @Aule11

30 minutter virker da ikke som om at det er for lang tid for et spil, fyldt med fetmuler.

Jeg kan også godt lave min anden gennemspilning af Outer Wilds på under 30 minutter nu.

Men første omgang tog omkring 18 timer. 

#don'tspoil

• 0

In reply to: @Emil_Nissen

Jeg kan også godt lave min anden gennemspilning af Outer Wilds på under 30 minutter nu. Men første omgang tog omkring 18 timer.

Skill issue

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Problemet med de folk der har spillet Mouse PI på 30 minutter er at de formentligt har øvet sig væsentligt længere end et casual playthrough på at gøre det. 

Det er måske lige en stramning af den ellers fair nok idé om at spil ikke behøver at være så lange som folk siger. Når f.eks. folk siger Doom Eternal er for langt med henvisning til 16 timer som der står inde på HLTB måtte jeg jo referere til hvordan jeg selv brugte 11 timer første gang, og derfor synes det var beefy længde, men uden at det blev for meget. Jeg refererer også gerne til spil som God of War 2005 som værende ca. 6 timer langt fordi det er hvad et casual run tager mig. Det kan åbenbart godt squeezes ned til omkring en times tid. Jeg synes ofte en fair måde at vurdere længde på er ved at tage længden af de typiske longplays man finder på Youtube, der viser alt indholdet og hvor dødsfald typisk er edited ud. Hvilket får Mouse PI til at ligge på 10-12 timer, lidt mindre end de 15 timer HLTB siger

• 0

Problemet med de folk der har spillet Mouse PI på 30 minutter er at de formentligt har øvet sig væsentligt længere end et casual playthrough på at gøre det.

Du skulle se speedrunnet, Væge er bare et forslag, og save files? Save state of play? Nah ingen grund til det, vi gmmer blot din lokalitet, resten er som du har allerede

Tillagt 2026-07-14 21:16:

Når f.eks. folk siger Doom Eternal er for langt med henvisning til 16 timer som der står inde på HLTB måtte jeg jo referere til hvordan jeg selv brugte 11 timer første gang, og derfor synes det var beefy længde

Ærlig talt de der statistic sider der siger hvor langt tid et spil tager, tager konstant fejl. Ikke så længe siden jeg talte med en der blev skræmt af BG3's 112 timer for normal gennemspilning. Der var jeg nødt til at fortælle ham det passer slet ikke, nærmere 60 timer.

• 0

Ærlig talt de der statistic sider der siger hvor langt tid et spil tager, tager konstant fejl. Ikke så længe siden jeg talte med en der blev skræmt af BG3's 112 timer for normal gennemspilning. Der var jeg nødt til at fortælle ham det passer slet ikke, nærmere 60 timer.

Hah, jeg kan godt lide at du nævner at en guy blev intimideret af et skræmmende højt timetal bare for at fortælle ham at det er halvt så langt, men dog stadig skræmmende langt 😅

Men jo, især noget som Baldurs Gate er nok svært at sætte længde på. Afhænger nok rigtigt meget af sværhedsgrad, hvor grundigt du undersøger verden og andre ting. Så er det sgu lidt nemmere med God of War 2005 hvor du bare har en lineær vej fra start til slut.

Selvfølgelig kan din buddy jo hurtigt ende i samme situation som mig hvor man fik lagt overall 96 timer i spillet fordi man har forsøgt at spille det 3 gange og har startet forfra hver gang, men gået død hver gang. Så adder det op!

• 0

Skill issue

Men er det ikke imponerende at jeg kan gå fra at bruge 18 timer på min første gennemspilning, til at være ret sikker på at jeg kan gennemføre det på under 30 minutter i min anden gennemspilning.

Det er sgu da en optimering der vil noget.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!