Smolinsk 2026-07-15 12:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fatter slet ikke hele den fokusering på Gollum. Super Øv og tiltagende figur som dog passede til film trilogien men da slet ikke hele den her. Giv ham hovedrollen i film og spil.. Sgu underligt og forventer på ingen måde en god modtagelse af den film. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-15 13:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Smolinsk, er Gollum da hovedpersonen i The Hunt for Gollum? Jeg ved ikke om jeg vil sige at ubåden er protagonisten i The Hunt for Red October Det er i hvert fald heller ikke lykke der er hovedpersonen i The Pursuit of Happyness Jeg synes i hvert fald heller ikke at hovedrollen skiftede til at være Pagtens Ark, da den første Indy-film udkom i Danmark under navnet Jagten på den forsvundne skat og hellere ikke med nummer to af Romancing the Stone filmene: Jagten på Nilens juvel Jeg kunne ikke lige komme på flere. 😄Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Smolinsk 2026-07-15 18:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Smolinsk, er Gollum da hovedpersonen i The Hunt for Gollum Hovedperson eller stor rolle er lidt same same. At der overhovedet bliver lavet noget som helst baseret på den figur er helt ufatteligt. I små doser giver han mening i Ringenes Herre fortællingen men sgu ikke som bærende på nogen som helst måde. Men lad os se. Hvis Gollum kun er med få minutter kan vi snakke. Ellers kan jeg kun sige at dette projekt er dødfødt. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-15 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Men lad os se. Hvis Gollum kun er med få minutter kan vi snakke. Ellers kan jeg kun sige at dette projekt er dødfødt. Naturligis kommer han til at få mere skræmtid end det - er du klar over hvor besværligt det er at trække i sådan en mocap-dragt? Så bliver det nødt til at blive vekslet til noget på skærmen. 😅 Jeg tror nu de kommer til at høste okay meget goodwill på at så meget at det gamle cast er samlet... Hvis de altså ser godt nok ud med de-aging grafik i fjæset. Havde de fået Viggo med på vognen, tror jeg der var virkelig mange Lord of the Rings fans der var sprunget på. Jeg er selv heller ikke interesseret, men det er nu mere fordi det for mig lidt føles som fan-service the movie og det er endnu er prequel, man ved hvor ender og så er jeg faktisk ikke så vild med den oprindelige trilogi i første omgang... Men har virkelig stor respekt for hvor godt håndværk det er... Pånær i Return of the King hvor det nogle steder tager overhånd med ret grimme digitale effekter. Ved ikke om jeg fik set den første Hobitten færdig, for den kunne jeg virkelig ikke lide... De andre og Rings og Power har jeg ikke rørt. Jeg er nok egentlig ikke målgruppen. 😅 Tillagt 2026-07-15 18:44: In reply to: @Smolinsk Hovedperson eller stor rolle er lidt same same. Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen. Legend of Zelda er et godt eksempel fra spilverdenen. Gravity er et andet godt eksempel fra filmverdenen. Der er meget mere Zero Gravity med i den film. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-15 19:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Like Comment Share 2Smolinsk 2026-07-15 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Kunne ikke være mere enig. Tillagt 2026-07-15 20:00: In reply to: @Emil_Nissen Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen Også det jeg hentyder til i forhold til skærmtid. Det er vinklen og fokusset jeg slet ikke forstår. Gollum er på ingen måde en elsket figur. De kunne nærmest have valgt hvilken som helst anden figur fra de bøger i kombination med nogle af de kendte fra rollelisten og det havde været et hit. Meget mærkelig fascination af Gollum som ingen kan lide. Giver nul mening rent kommercielt. De 3 originale var helt fantastiske. Hobbitten nærmest pinlige ved siden af. Like Comment Share 0SeniorOtterup 2026-07-16 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-07-15 13:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Smolinsk, er Gollum da hovedpersonen i The Hunt for Gollum? Jeg ved ikke om jeg vil sige at ubåden er protagonisten i The Hunt for Red October Det er i hvert fald heller ikke lykke der er hovedpersonen i The Pursuit of Happyness Jeg synes i hvert fald heller ikke at hovedrollen skiftede til at være Pagtens Ark, da den første Indy-film udkom i Danmark under navnet Jagten på den forsvundne skat og hellere ikke med nummer to af Romancing the Stone filmene: Jagten på Nilens juvel Jeg kunne ikke lige komme på flere. 😄Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Smolinsk 2026-07-15 18:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Smolinsk, er Gollum da hovedpersonen i The Hunt for Gollum Hovedperson eller stor rolle er lidt same same. At der overhovedet bliver lavet noget som helst baseret på den figur er helt ufatteligt. I små doser giver han mening i Ringenes Herre fortællingen men sgu ikke som bærende på nogen som helst måde. Men lad os se. Hvis Gollum kun er med få minutter kan vi snakke. Ellers kan jeg kun sige at dette projekt er dødfødt. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-15 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Men lad os se. Hvis Gollum kun er med få minutter kan vi snakke. Ellers kan jeg kun sige at dette projekt er dødfødt. Naturligis kommer han til at få mere skræmtid end det - er du klar over hvor besværligt det er at trække i sådan en mocap-dragt? Så bliver det nødt til at blive vekslet til noget på skærmen. 😅 Jeg tror nu de kommer til at høste okay meget goodwill på at så meget at det gamle cast er samlet... Hvis de altså ser godt nok ud med de-aging grafik i fjæset. Havde de fået Viggo med på vognen, tror jeg der var virkelig mange Lord of the Rings fans der var sprunget på. Jeg er selv heller ikke interesseret, men det er nu mere fordi det for mig lidt føles som fan-service the movie og det er endnu er prequel, man ved hvor ender og så er jeg faktisk ikke så vild med den oprindelige trilogi i første omgang... Men har virkelig stor respekt for hvor godt håndværk det er... Pånær i Return of the King hvor det nogle steder tager overhånd med ret grimme digitale effekter. Ved ikke om jeg fik set den første Hobitten færdig, for den kunne jeg virkelig ikke lide... De andre og Rings og Power har jeg ikke rørt. Jeg er nok egentlig ikke målgruppen. 😅 Tillagt 2026-07-15 18:44: In reply to: @Smolinsk Hovedperson eller stor rolle er lidt same same. Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen. Legend of Zelda er et godt eksempel fra spilverdenen. Gravity er et andet godt eksempel fra filmverdenen. Der er meget mere Zero Gravity med i den film. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-15 19:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Like Comment Share 2Smolinsk 2026-07-15 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Kunne ikke være mere enig. Tillagt 2026-07-15 20:00: In reply to: @Emil_Nissen Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen Også det jeg hentyder til i forhold til skærmtid. Det er vinklen og fokusset jeg slet ikke forstår. Gollum er på ingen måde en elsket figur. De kunne nærmest have valgt hvilken som helst anden figur fra de bøger i kombination med nogle af de kendte fra rollelisten og det havde været et hit. Meget mærkelig fascination af Gollum som ingen kan lide. Giver nul mening rent kommercielt. De 3 originale var helt fantastiske. Hobbitten nærmest pinlige ved siden af. Like Comment Share 0SeniorOtterup 2026-07-16 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Smolinsk 2026-07-15 18:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Smolinsk, er Gollum da hovedpersonen i The Hunt for Gollum Hovedperson eller stor rolle er lidt same same. At der overhovedet bliver lavet noget som helst baseret på den figur er helt ufatteligt. I små doser giver han mening i Ringenes Herre fortællingen men sgu ikke som bærende på nogen som helst måde. Men lad os se. Hvis Gollum kun er med få minutter kan vi snakke. Ellers kan jeg kun sige at dette projekt er dødfødt. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-15 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Men lad os se. Hvis Gollum kun er med få minutter kan vi snakke. Ellers kan jeg kun sige at dette projekt er dødfødt. Naturligis kommer han til at få mere skræmtid end det - er du klar over hvor besværligt det er at trække i sådan en mocap-dragt? Så bliver det nødt til at blive vekslet til noget på skærmen. 😅 Jeg tror nu de kommer til at høste okay meget goodwill på at så meget at det gamle cast er samlet... Hvis de altså ser godt nok ud med de-aging grafik i fjæset. Havde de fået Viggo med på vognen, tror jeg der var virkelig mange Lord of the Rings fans der var sprunget på. Jeg er selv heller ikke interesseret, men det er nu mere fordi det for mig lidt føles som fan-service the movie og det er endnu er prequel, man ved hvor ender og så er jeg faktisk ikke så vild med den oprindelige trilogi i første omgang... Men har virkelig stor respekt for hvor godt håndværk det er... Pånær i Return of the King hvor det nogle steder tager overhånd med ret grimme digitale effekter. Ved ikke om jeg fik set den første Hobitten færdig, for den kunne jeg virkelig ikke lide... De andre og Rings og Power har jeg ikke rørt. Jeg er nok egentlig ikke målgruppen. 😅 Tillagt 2026-07-15 18:44: In reply to: @Smolinsk Hovedperson eller stor rolle er lidt same same. Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen. Legend of Zelda er et godt eksempel fra spilverdenen. Gravity er et andet godt eksempel fra filmverdenen. Der er meget mere Zero Gravity med i den film. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-15 19:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Like Comment Share 2Smolinsk 2026-07-15 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Kunne ikke være mere enig. Tillagt 2026-07-15 20:00: In reply to: @Emil_Nissen Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen Også det jeg hentyder til i forhold til skærmtid. Det er vinklen og fokusset jeg slet ikke forstår. Gollum er på ingen måde en elsket figur. De kunne nærmest have valgt hvilken som helst anden figur fra de bøger i kombination med nogle af de kendte fra rollelisten og det havde været et hit. Meget mærkelig fascination af Gollum som ingen kan lide. Giver nul mening rent kommercielt. De 3 originale var helt fantastiske. Hobbitten nærmest pinlige ved siden af. Like Comment Share 0SeniorOtterup 2026-07-16 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-07-15 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Men lad os se. Hvis Gollum kun er med få minutter kan vi snakke. Ellers kan jeg kun sige at dette projekt er dødfødt. Naturligis kommer han til at få mere skræmtid end det - er du klar over hvor besværligt det er at trække i sådan en mocap-dragt? Så bliver det nødt til at blive vekslet til noget på skærmen. 😅 Jeg tror nu de kommer til at høste okay meget goodwill på at så meget at det gamle cast er samlet... Hvis de altså ser godt nok ud med de-aging grafik i fjæset. Havde de fået Viggo med på vognen, tror jeg der var virkelig mange Lord of the Rings fans der var sprunget på. Jeg er selv heller ikke interesseret, men det er nu mere fordi det for mig lidt føles som fan-service the movie og det er endnu er prequel, man ved hvor ender og så er jeg faktisk ikke så vild med den oprindelige trilogi i første omgang... Men har virkelig stor respekt for hvor godt håndværk det er... Pånær i Return of the King hvor det nogle steder tager overhånd med ret grimme digitale effekter. Ved ikke om jeg fik set den første Hobitten færdig, for den kunne jeg virkelig ikke lide... De andre og Rings og Power har jeg ikke rørt. Jeg er nok egentlig ikke målgruppen. 😅 Tillagt 2026-07-15 18:44: In reply to: @Smolinsk Hovedperson eller stor rolle er lidt same same. Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen. Legend of Zelda er et godt eksempel fra spilverdenen. Gravity er et andet godt eksempel fra filmverdenen. Der er meget mere Zero Gravity med i den film. 😅Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-15 19:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Like Comment Share 2Smolinsk 2026-07-15 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Kunne ikke være mere enig. Tillagt 2026-07-15 20:00: In reply to: @Emil_Nissen Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen Også det jeg hentyder til i forhold til skærmtid. Det er vinklen og fokusset jeg slet ikke forstår. Gollum er på ingen måde en elsket figur. De kunne nærmest have valgt hvilken som helst anden figur fra de bøger i kombination med nogle af de kendte fra rollelisten og det havde været et hit. Meget mærkelig fascination af Gollum som ingen kan lide. Giver nul mening rent kommercielt. De 3 originale var helt fantastiske. Hobbitten nærmest pinlige ved siden af. Like Comment Share 0SeniorOtterup 2026-07-16 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-07-15 19:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Like Comment Share 2Smolinsk 2026-07-15 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Kunne ikke være mere enig. Tillagt 2026-07-15 20:00: In reply to: @Emil_Nissen Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen Også det jeg hentyder til i forhold til skærmtid. Det er vinklen og fokusset jeg slet ikke forstår. Gollum er på ingen måde en elsket figur. De kunne nærmest have valgt hvilken som helst anden figur fra de bøger i kombination med nogle af de kendte fra rollelisten og det havde været et hit. Meget mærkelig fascination af Gollum som ingen kan lide. Giver nul mening rent kommercielt. De 3 originale var helt fantastiske. Hobbitten nærmest pinlige ved siden af. Like Comment Share 0SeniorOtterup 2026-07-16 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Smolinsk 2026-07-15 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Gollum er den absolut værste del af Two Towers og Return of the King og medvirkende til at jeg næsten ikke kan holde ud at se de film i dag. Ihvertfald ikke uden at spole forbi de scener. Virkelig irriterende type ! Ikke sikker på jeg kan klare en hel spillefilm med ham i centrum 😬 Kunne ikke være mere enig. Tillagt 2026-07-15 20:00: In reply to: @Emil_Nissen Min pointe var bare at det at navnet indgår i titlen, ikke er ensbetydende med hvor stor en rolle man optager på skærmen Også det jeg hentyder til i forhold til skærmtid. Det er vinklen og fokusset jeg slet ikke forstår. Gollum er på ingen måde en elsket figur. De kunne nærmest have valgt hvilken som helst anden figur fra de bøger i kombination med nogle af de kendte fra rollelisten og det havde været et hit. Meget mærkelig fascination af Gollum som ingen kan lide. Giver nul mening rent kommercielt. De 3 originale var helt fantastiske. Hobbitten nærmest pinlige ved siden af. Like Comment Share 0SeniorOtterup 2026-07-16 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
SeniorOtterup 2026-07-16 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-07-16 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Smolinsk Gollum er på ingen måde en elsket figur. Gollum var og er faktisk fortsat et enormt kulturelt fænomen og det skyldes filmene. Han citeres fortsat. Mocap-teknologien imponerende folk dengang og gjorde at det virkelig blev taget til sig i både film- og spilindustrien. Rollen gav Andy Serkins' karriere er kæmpe boost og det er den rolle han er mest kendt for, selvom han har kropsligegjort en række ikoniske figurer på skærmen. Det er ikke så mærkeligt, med et fokus på Gollum, når det er Serkins der sidder i instruktørststolen. Synes jeg selv at det er et spændende sted at lave et nedslag i så rig en verden? Nej. Overhovedet ikke. Kan jeg godt se meningen med at gøre det? Ja. Sagtens. Tillagt 2026-07-16 07:50: In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Fik læst Hobitten højt da jeg var barn. Den kunne jeg rigtig godt lide. Glæder mig til at læse den for egne børn. Kunne godt lide Gollum i den - men jeg har heller ikke rigtigt noget imod ham i den originale filmtrilogi. Jeg synes ikke han er irriterende på tidspunktet hvor det ikke er tiltænkt. Han skal jo være ynkelig, manipulerende, frastødende, tragisk og en man både vil af med samtidigt med at jeg godt kan føle sympati for hans skæbne. Og modsat nogle af de digitale effekter, i særligt tredje film, så er han ældet godt visuelt. Nok netop pga. Tyngden han har også mocap-arbeje - sammenlagt med at der er optage på sets, hvilket giver rigtig reference på lyskilderne, så cgi-skaberne har noget at gå efter. Tillagt 2026-07-16 07:54: Forsøgte at læse Ringenes Herre bøgerne... Men jeg synes de var for kedelige, det lykkedes ikke at klikke med dem... Og det er fra manden der har læst Iliaden og Odysseen. Altså i sin digtform.😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-07-16 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. Nope ! Taler udelukkende om den måde han fremstår på i filmene. Jeg er helt enig med Emil og har desuden stor respekt for det arbejde Andy Serkis leverer. Jeg forstår også at han fremstilles præcis som han bør opføre sig. Men efter at have set filmene nogle gange har jeg bare ikke brug for at genbesøge de Gollum scener. De bliver trættende i længden Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-07-16 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @SeniorOtterup Altså har i læst bøgerne ? Der har Gollum da sine berettigede momenter. ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-07-16 10:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 ændrer ikke på at det er absolut den svageste del af bøgerne. Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Men nåede aldrig til ham i de andre bøger... Gik død i en meeeeeeget lang skov.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-07-16 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Hans del i er den af Hobitten bogen jeg bedst kan huske og lide. 😅 Nu var det jo Lotr. Hobitten har han en ret så lille rolle, som treasure keeper, som bilbo skal igennem. i lotr er han mere brugt som vejviser og splitter imellem hovedpersonerne. Og i sidste ende som problem løsning. Så ja han har da absolut sin berettigelse, men min gud hvor er den del irriterende. Så meget at når jeg læser lotr, så er det den del jeg ofte bare springer over. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!