Emil_Nissen 2026-07-16 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er lidt irriterende, når jeg gerne vil holde fast i at det er spilhistoriens mest unødvendige remake. Når de så laver så lækker en pakke, med både nye musik-baner og andet indhold der faktisk lyder helt okay, så bliver det sværere at afskrive udgivelsen som komplet ligegyldig. Synes dog fortsat at Legends er flottere. Og der var jo allerede Origins-baner med i Legends, som man kunne unlcoke. Hvor ville jeg ønske, at t de havde gjort det samme her: Havde lavet et nyt Raymanspil med muligheden for at unlocke baner fra de forrige spil i stedet.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Lilium11 2026-07-16 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Det er lidt irriterende, når jeg gerne vil holde fast i at det er spilhistoriens mest unødvendige remake. Jamen den går allerede til Last of Us 1, så don't bother. Her ser i det mindste ud til at være en fair slat nyt indhold.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Jamen den går allerede til Last of Us 1, så don't bother. Har altid mere set det som et remastered... Så havde det slet ikke med i overvejelsen. Når det er sagt, så blev jeg faktisk også positivt overrasket over hvor meget de faktisk havde forbedret fjendernes AI i "Part 1" udgaven... Særligt overrasket fordi jeg bare spillede det i troen om at det var en grafisk opdatering. For mig vil det være svært at få tilbage til originalen - selvom jeg virkelig er glad for det spil. (Abonerede på PS+ da jeg købte min PS5 - hvor det var tilgængeligt)Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lilium11 2026-07-16 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Det er lidt irriterende, når jeg gerne vil holde fast i at det er spilhistoriens mest unødvendige remake. Jamen den går allerede til Last of Us 1, så don't bother. Her ser i det mindste ud til at være en fair slat nyt indhold.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Jamen den går allerede til Last of Us 1, så don't bother. Har altid mere set det som et remastered... Så havde det slet ikke med i overvejelsen. Når det er sagt, så blev jeg faktisk også positivt overrasket over hvor meget de faktisk havde forbedret fjendernes AI i "Part 1" udgaven... Særligt overrasket fordi jeg bare spillede det i troen om at det var en grafisk opdatering. For mig vil det være svært at få tilbage til originalen - selvom jeg virkelig er glad for det spil. (Abonerede på PS+ da jeg købte min PS5 - hvor det var tilgængeligt)Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-07-16 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Jamen den går allerede til Last of Us 1, så don't bother. Har altid mere set det som et remastered... Så havde det slet ikke med i overvejelsen. Når det er sagt, så blev jeg faktisk også positivt overrasket over hvor meget de faktisk havde forbedret fjendernes AI i "Part 1" udgaven... Særligt overrasket fordi jeg bare spillede det i troen om at det var en grafisk opdatering. For mig vil det være svært at få tilbage til originalen - selvom jeg virkelig er glad for det spil. (Abonerede på PS+ da jeg købte min PS5 - hvor det var tilgængeligt)Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!