Lilium11 2026-07-16 13:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tre kommende Horizon-spil, ih du milde Det var ikke helt det der var i tankerne da konsollen blev kritiseret for at mange spil Sjoveste PS5 spil for tiden er at bitche over de "spil" de faktisk udgiver. Det er til gengæld en evergreen Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Joeyvind 2026-07-16 14:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idk, jeg kan godt lide Horizon-universet. Det er en spændende historie, som er detaljeret i næsten Skyrim-grad, som rummer mange muligheder. Men den skabelon som de hidtidige spil har brugt ift gameplay og verden, gør at jeg ikke er specielt intresseret i at kaste mig ud i et nyt. Jeg gad godt opleve et mere narrativt drevet Horizon-spil, og mindre fokus på open world.100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1Tuuuu drengen 2026-07-16 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Idk, jeg kan godt lide Horizon-universet. Det er en spændende historie, som er detaljeret i næsten Skyrim-grad, som rummer mange muligheder. Men den skabelon som de hidtidige spil har brugt ift gameplay og verden, gør at jeg ikke er specielt intresseret i at kaste mig ud i et nyt. Jeg gad godt opleve et mere narrativt drevet Horizon-spil, og mindre fokus på open world. Same, det blev sgu for meget med millioner af dots på mini mappet som alle var lidt ligegyldige. Jeg elsker dog gameplayet, så et mere narrativt drevet spil, ville være fedt.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0Foreign_powerDK 2026-07-16 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom nu videre fra HORIZON Ffs!!?!? Hvor fanden er killzone henne??? Kæft killzone 2 var jo legendarisk! Elskede det hele med den onde røde øjne ala. Star wars sith og rebels eller nazi Tyskland mod de gode allierede eller lidt terminator følelse måske også. Elskede det ! De hit registreringer på skud på fjenderne er jo noget man bare ikke har set siden. Killzone var jo så fedt! Samt animationerne samt AI intelligensen. 😍. Håber en dag de tager og laver et remake af det første og gør det i stil med 2 ern og så et remake af 2ern med den nyeste grafikmotor. Kæft det vil se hjernedødt ud. 🤯 Og til sidst. Jeg elsker Horizon spillene MEN tror liiiige vi godt kan bruge en pause. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 19:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Muh! Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kunne være et fedt minigame og god kontrast til at skyde dele af alle dyrerne for at høste ressourcer. Perfekt overgang fra jæger/samler stenalder til Bondestenalder. Tillagt 2026-07-16 19:33: Jeg gir det er år: så er det et Horizon mobilspil. Robot-ko-malkning på touchskærm. Tillagt 2026-07-16 19:34: Ej, det vil faktisk være bedre når Sonys kommende fightstick er ude.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-16 23:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kræver vist en DLC 😊 Like Comment Share 1Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2026-07-16 14:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Idk, jeg kan godt lide Horizon-universet. Det er en spændende historie, som er detaljeret i næsten Skyrim-grad, som rummer mange muligheder. Men den skabelon som de hidtidige spil har brugt ift gameplay og verden, gør at jeg ikke er specielt intresseret i at kaste mig ud i et nyt. Jeg gad godt opleve et mere narrativt drevet Horizon-spil, og mindre fokus på open world.100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1Tuuuu drengen 2026-07-16 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Idk, jeg kan godt lide Horizon-universet. Det er en spændende historie, som er detaljeret i næsten Skyrim-grad, som rummer mange muligheder. Men den skabelon som de hidtidige spil har brugt ift gameplay og verden, gør at jeg ikke er specielt intresseret i at kaste mig ud i et nyt. Jeg gad godt opleve et mere narrativt drevet Horizon-spil, og mindre fokus på open world. Same, det blev sgu for meget med millioner af dots på mini mappet som alle var lidt ligegyldige. Jeg elsker dog gameplayet, så et mere narrativt drevet spil, ville være fedt.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0Foreign_powerDK 2026-07-16 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom nu videre fra HORIZON Ffs!!?!? Hvor fanden er killzone henne??? Kæft killzone 2 var jo legendarisk! Elskede det hele med den onde røde øjne ala. Star wars sith og rebels eller nazi Tyskland mod de gode allierede eller lidt terminator følelse måske også. Elskede det ! De hit registreringer på skud på fjenderne er jo noget man bare ikke har set siden. Killzone var jo så fedt! Samt animationerne samt AI intelligensen. 😍. Håber en dag de tager og laver et remake af det første og gør det i stil med 2 ern og så et remake af 2ern med den nyeste grafikmotor. Kæft det vil se hjernedødt ud. 🤯 Og til sidst. Jeg elsker Horizon spillene MEN tror liiiige vi godt kan bruge en pause. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 19:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Muh! Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kunne være et fedt minigame og god kontrast til at skyde dele af alle dyrerne for at høste ressourcer. Perfekt overgang fra jæger/samler stenalder til Bondestenalder. Tillagt 2026-07-16 19:33: Jeg gir det er år: så er det et Horizon mobilspil. Robot-ko-malkning på touchskærm. Tillagt 2026-07-16 19:34: Ej, det vil faktisk være bedre når Sonys kommende fightstick er ude.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-16 23:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kræver vist en DLC 😊 Like Comment Share 1Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Tuuuu drengen 2026-07-16 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Idk, jeg kan godt lide Horizon-universet. Det er en spændende historie, som er detaljeret i næsten Skyrim-grad, som rummer mange muligheder. Men den skabelon som de hidtidige spil har brugt ift gameplay og verden, gør at jeg ikke er specielt intresseret i at kaste mig ud i et nyt. Jeg gad godt opleve et mere narrativt drevet Horizon-spil, og mindre fokus på open world. Same, det blev sgu for meget med millioner af dots på mini mappet som alle var lidt ligegyldige. Jeg elsker dog gameplayet, så et mere narrativt drevet spil, ville være fedt.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0Foreign_powerDK 2026-07-16 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom nu videre fra HORIZON Ffs!!?!? Hvor fanden er killzone henne??? Kæft killzone 2 var jo legendarisk! Elskede det hele med den onde røde øjne ala. Star wars sith og rebels eller nazi Tyskland mod de gode allierede eller lidt terminator følelse måske også. Elskede det ! De hit registreringer på skud på fjenderne er jo noget man bare ikke har set siden. Killzone var jo så fedt! Samt animationerne samt AI intelligensen. 😍. Håber en dag de tager og laver et remake af det første og gør det i stil med 2 ern og så et remake af 2ern med den nyeste grafikmotor. Kæft det vil se hjernedødt ud. 🤯 Og til sidst. Jeg elsker Horizon spillene MEN tror liiiige vi godt kan bruge en pause. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 19:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Muh! Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kunne være et fedt minigame og god kontrast til at skyde dele af alle dyrerne for at høste ressourcer. Perfekt overgang fra jæger/samler stenalder til Bondestenalder. Tillagt 2026-07-16 19:33: Jeg gir det er år: så er det et Horizon mobilspil. Robot-ko-malkning på touchskærm. Tillagt 2026-07-16 19:34: Ej, det vil faktisk være bedre når Sonys kommende fightstick er ude.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-16 23:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kræver vist en DLC 😊 Like Comment Share 1Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Foreign_powerDK 2026-07-16 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom nu videre fra HORIZON Ffs!!?!? Hvor fanden er killzone henne??? Kæft killzone 2 var jo legendarisk! Elskede det hele med den onde røde øjne ala. Star wars sith og rebels eller nazi Tyskland mod de gode allierede eller lidt terminator følelse måske også. Elskede det ! De hit registreringer på skud på fjenderne er jo noget man bare ikke har set siden. Killzone var jo så fedt! Samt animationerne samt AI intelligensen. 😍. Håber en dag de tager og laver et remake af det første og gør det i stil med 2 ern og så et remake af 2ern med den nyeste grafikmotor. Kæft det vil se hjernedødt ud. 🤯 Og til sidst. Jeg elsker Horizon spillene MEN tror liiiige vi godt kan bruge en pause. Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-07-16 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 19:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Muh! Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kunne være et fedt minigame og god kontrast til at skyde dele af alle dyrerne for at høste ressourcer. Perfekt overgang fra jæger/samler stenalder til Bondestenalder. Tillagt 2026-07-16 19:33: Jeg gir det er år: så er det et Horizon mobilspil. Robot-ko-malkning på touchskærm. Tillagt 2026-07-16 19:34: Ej, det vil faktisk være bedre når Sonys kommende fightstick er ude.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-16 23:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kræver vist en DLC 😊 Like Comment Share 1Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-07-16 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-07-16 19:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Muh! Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kunne være et fedt minigame og god kontrast til at skyde dele af alle dyrerne for at høste ressourcer. Perfekt overgang fra jæger/samler stenalder til Bondestenalder. Tillagt 2026-07-16 19:33: Jeg gir det er år: så er det et Horizon mobilspil. Robot-ko-malkning på touchskærm. Tillagt 2026-07-16 19:34: Ej, det vil faktisk være bedre når Sonys kommende fightstick er ude.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-16 23:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kræver vist en DLC 😊 Like Comment Share 1Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-07-16 19:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage De der metal køer skal malkes til sidste dråbe Muh! Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kunne være et fedt minigame og god kontrast til at skyde dele af alle dyrerne for at høste ressourcer. Perfekt overgang fra jæger/samler stenalder til Bondestenalder. Tillagt 2026-07-16 19:33: Jeg gir det er år: så er det et Horizon mobilspil. Robot-ko-malkning på touchskærm. Tillagt 2026-07-16 19:34: Ej, det vil faktisk være bedre når Sonys kommende fightstick er ude.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-07-16 23:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kræver vist en DLC 😊 Like Comment Share 1Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-07-16 23:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Har ikke lige fået spillet Forbidden West... Så uden at spoile: kan man så få lov at malke robotterne? Det kræver vist en DLC 😊 Like Comment Share 1Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Mythos 2026-07-24 21:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke noget imod at en efterfølger ligner sin forgænger, men der skal helst være noget nyt under solen. Horizon 1 var udemærket, men det var mest grundet historien. Jeg synes det kunne noget og fedt at finde alle de fortællinger rundt omkring der viste små sekvenser af hvorfor tingene er endt som de var. Selve gameplayet var som at spille ethvert andet Sony spil fra den periode bare med røvkedelige fjender. Jeg købte 2eren, men kedede mig enormt bare 1 time inde i spillet og har ikke rørt det siden. Kommer heller ikke til at spille det kommende her. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!