Aule11 2026-07-16 12:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så små 12.000 har besluttet sig for at købe alle DLCer? Ud af 700.000 lyder det ikke af meget.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Lilium11 2026-07-16 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Det er så fint når udviklerne bare sælger DLC der essentielt indrømmer at det med at slippe for at spille deres spil er penge værd. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Jonathan Sørensen GR® 2026-07-16 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 Så små 12.000 har besluttet sig for at købe alle DLCer? Ud af 700.000 lyder det ikke af meget. Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam, så man kan nok snildt lægge lidt mere oven i. Pointen er heller ikke at der er mange der køber det, men mere at der ikke skal mange til før det kan betale sig. ... Med mindre den negative omtale i sidste ende går udover det generelle salg, som nok er et sværere regnestykke at lave, men også hvor Ubisoft og andre måske har leget med ilden gennem årene. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 17:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Tillagt 2026-07-16 17:13: In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Der er et map dlc. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0PooftimusPrime 2026-07-16 23:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Hvis du mener den Resource Pack til 4,99 euro i Store så ja. Og som Aule siger er der også en Map Pack til samme pris. Like Comment Share 0Jonathan Sørensen GR® 2026-07-17 10:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Det er jeg med på. Måske misforstod jeg din pointe. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lilium11 2026-07-16 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Det er så fint når udviklerne bare sælger DLC der essentielt indrømmer at det med at slippe for at spille deres spil er penge værd. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Jonathan Sørensen GR® 2026-07-16 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 Så små 12.000 har besluttet sig for at købe alle DLCer? Ud af 700.000 lyder det ikke af meget. Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam, så man kan nok snildt lægge lidt mere oven i. Pointen er heller ikke at der er mange der køber det, men mere at der ikke skal mange til før det kan betale sig. ... Med mindre den negative omtale i sidste ende går udover det generelle salg, som nok er et sværere regnestykke at lave, men også hvor Ubisoft og andre måske har leget med ilden gennem årene. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 17:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Tillagt 2026-07-16 17:13: In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Der er et map dlc. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0PooftimusPrime 2026-07-16 23:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Hvis du mener den Resource Pack til 4,99 euro i Store så ja. Og som Aule siger er der også en Map Pack til samme pris. Like Comment Share 0Jonathan Sørensen GR® 2026-07-17 10:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Det er jeg med på. Måske misforstod jeg din pointe. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jonathan Sørensen GR® 2026-07-16 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 Så små 12.000 har besluttet sig for at købe alle DLCer? Ud af 700.000 lyder det ikke af meget. Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam, så man kan nok snildt lægge lidt mere oven i. Pointen er heller ikke at der er mange der køber det, men mere at der ikke skal mange til før det kan betale sig. ... Med mindre den negative omtale i sidste ende går udover det generelle salg, som nok er et sværere regnestykke at lave, men også hvor Ubisoft og andre måske har leget med ilden gennem årene. Like Comment Share 0Aule11 2026-07-16 17:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Tillagt 2026-07-16 17:13: In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Der er et map dlc. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0PooftimusPrime 2026-07-16 23:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Hvis du mener den Resource Pack til 4,99 euro i Store så ja. Og som Aule siger er der også en Map Pack til samme pris. Like Comment Share 0Jonathan Sørensen GR® 2026-07-17 10:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Det er jeg med på. Måske misforstod jeg din pointe. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-07-16 17:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Tillagt 2026-07-16 17:13: In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Der er et map dlc. I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0PooftimusPrime 2026-07-16 23:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Hvis du mener den Resource Pack til 4,99 euro i Store så ja. Og som Aule siger er der også en Map Pack til samme pris. Like Comment Share 0Jonathan Sørensen GR® 2026-07-17 10:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Det er jeg med på. Måske misforstod jeg din pointe. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
PooftimusPrime 2026-07-16 23:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Har de stadig de der time saver DLC'er der giver crafting materialer og sådan? Hvis du mener den Resource Pack til 4,99 euro i Store så ja. Og som Aule siger er der også en Map Pack til samme pris. Like Comment Share 0Jonathan Sørensen GR® 2026-07-17 10:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Det er jeg med på. Måske misforstod jeg din pointe. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jonathan Sørensen GR® 2026-07-17 10:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Aule11 In reply to: @Jonathan Sørensen Som jeg forstår det, er det blot på lanceringsdagen og kun for Steam Men det er de 700k jo også. Det er jeg med på. Måske misforstod jeg din pointe. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!