Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Åhh nej! Hvad gør vi dog hvis det digitale supply løber tør.. Må der være mange der tænker

• 0

Jeg tror de tal er skudt helt og aldeles ved siden af. 

Sikker på vi allerede er oppe på de 40 millioner forudbestillinger som også var meldt ud for længe siden. Giver god mening.   Og så kommer det op over 60 mil enheder ved udgivelsen.    Deromkring.  

• 0

Det føltes underligt at der er så meget fokus og hype på et spil der ikke siger mig en meter.

• 0

Alle forsøger at undgå GTA VI fordi de kommer til at tiltrække alle de ball and gun gamers der ellers totalt havde købt hvad man har arbejdet på.

Hvis du er en udvikler der laver noget legit godt, så burde de være selvsikre nok til at forstå at deres publikum vil priotere det over 30fps turist bait

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

In reply to: @Lilium11

Alle forsøger at undgå GTA VI fordi de kommer til at tiltrække alle de ball and gun gamers der ellers totalt havde købt hvad man har arbejdet på. Hvis du er en udvikler der laver noget legit godt, så burde de være selvsikre nok til at forstå at deres publikum vil priotere det over 30fps turist bait

Det er en smuk tanke men sådan er verden ikke skruet sammen desværre.   Det produkt Rockstar kommer med kan stort set ingen sige nej til da de for det meste kommer med så mange nye teknologier der rykker ved hvad der er muligt i computer spil.  

Og lad os nu se om det så også bliver 30fps eller noget lidt over.   Vi ved det jo ikke endnu.  Især selvfølgelig når vi snakker PS5 Pro.    

Nå men igen udvikler vil have smadret deres produkt ved at udgive lige op ad GTA 6. Ville give nul mening.      Selv Modern Warfare 4 tager en chance med deres slut oktober udgivelse.

Tillagt 2026-07-17 17:10:

In reply to: @Xboxeren

Det føltes underligt at der er så meget fokus og hype på et spil der ikke siger mig en meter.

Hvordan føles det underligt hvis spillet overhovedet ikke interesserer dig?   Hænger ikke helt sammen?   

Den slags er der jo over det hele og hele tiden. Altså ting der ikke siger en gruppe mennesker noget men er en gigantisk ting for andre.  Meget naturlig del af livet.  

• 0

In reply to: @Smolinsk

Jeg tror de tal er skudt helt og aldeles ved siden af.  Sikker på vi allerede er oppe på de 40 millioner forudbestillinger som også var meldt ud for længe siden. Giver god mening.   Og så kommer det op over 60 mil enheder ved udgivelsen.    Deromkring.

Hvorfor i alverden skulle man forudbestille det allerede nu? 🤔
Jeg er sikker på, at vi ikke allerede er i nærheden af 40 millioner forudbestillinger. 🤷‍♂️

• 0

In reply to: @jakob3k

Hvorfor i alverden skulle man forudbestille det allerede nu? 🤔 Jeg er sikker på, at vi ikke allerede er i nærheden af 40 millioner forudbestillinger. 🤷‍♂️

Omvendt kan man sige, hvis man ved at man vil købe det ved udgivelsen, hvorfor så vente til tættere på lanceringen? Ud over man lige vil spare lidt penge sammen til det.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Hvorfor forudbestille en digital udgivelse?

Fatter det ikke. Plus du skal betale overpris for at få alt med. GreedStar Games er virklig ude med maddingen. Plus de mangler nogle af de kreative folk fra GTA IV og V 

In reply to: @Greaseball

Hvorfor forudbestille en digital udgivelse? Fatter det ikke.

ret simpelt for at få den gratis pre order bonus med. i dette tilfæde vice city pack

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Det produkt Rockstar kommer med kan stort set ingen sige nej til da de for det meste kommer med så mange nye teknologier der rykker ved hvad der er muligt i computer spil.

Ah, lad os nu lige. Enhver der efterspører skarpt og fokuseret gameplay, udfordrende indhold og god performance vil få legende let ved at sige nej. Hvis det er det spil man arbejder på, så kan man nok roligt udgive samtidigt med GTA. AAA junk gør nok klogt i at holde afstand dog. 

Og hvad er det i øvrigt for nogle nye teknologier? Det meste nye Red Dead 2 gjorde var da bare noget andre havde ladet være med fordi det var gennemført dumme idéer. Det er næppe så meget det at mange af de ting ikke var mulige, det var mere at de fleste andre spil er lavet med henblik på at være sjove at spille, og derfor har man ikke brugt ressourcer på det overflødighedshorn af ligegyldighed Red Dead ligger inde med. Vær sød kun at svare med mekanikker der kommer på spil på sådan en vis der fordyber gameplay oplevelsen under majoriteten af kampagnemissioner tak.

PS: Og lad os også lige retire den her "måske kan de klare lidt over 30fps"

Hvis det ikke er en rock-solid 60fps lås, så er det junk for ukritiske masser :> - I vore dage bør sådan en framerate regnes for værende et tegn på et ufærdigt spil

• 0

In reply to: @Xboxeren

Men så er du virkelig også en minoritet. Der er få spil der appellerer så bredt som GTA. Jeg er typen der fx ikke orker online spil, eller lineære spil, og bare at få afløb og gøre skøre ting i spillet er en stor fornøjelse, og til andre tider være mere missionsorienteret. Det er det perfekte spil.

men det er nok sådan jeg har det med superheltefilm - at nogen voksne gider se den slags og så i store evindelige mængder/reboots, etc kommer jeg aldrig til at forstå. Måske bliver jeg som dig, endda lidt irriteret over al det fokus der lægges der.

Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil
  • 0

Og hvad er det i øvrigt for nogle nye teknologier

Listen er kæmpe lang af nye teknologier og tech i gta 6.  Du kan se den derude.  Meget spændende.  

Hvis det ikke er en rock-solid 60fps lås, så er det junk for ukritiske masser :> - I vore dage bør sådan en framerate regnes for værende et tegn på et ufærdigt spil

Du ved jeg altid vil være enig med de 60fps.  Til hver en tid.    Men jeg er bare der nu at noget performance eller balance mode ville jeg faktisk være tilfreds med og ret imponeret over hvis de kunne ramme.        I det nye Black Flag bruger jeg balance som fungere ret godt og markant bedre end de 30fps.       

Spørgsmålet er så om hvor meget balance mode er i forhold til fps?  Måske 40fps eventuelt?    Ihvert fald tydeligt roligere og blødere for øjnene.

• 0

Nu får vi se. Det ville ikke overraske mig hvis de bare capper framerate på 30 eller noget så de kan sælge folk en dedikeret PS6 version næste generation der fungerer ordentligt. Jeg ved ikke med Pro'en, men jeg tvivler ærlig talt, for jeg tror primært flaskehals vil være CPU, og den skulle vist nok ikke være meget bedre i Pro'en. Men jeg kan da tage fejl.

Og nu ved jeg ikke hvad det er for en liste af nye teknologier, jeg finder ofte noget der godt kunne ligne sådan en liste, men det lugter mere af spekulation. Anyways, så satser jeg på at hvad end det nu må ende med, så bliver det nogle reelt fede tiltag. Ikke noget med hestetestikler hvis størrelse afhænger af temperatur, eller møjsommelig looting eller våben der ligger i et bagagerum i stedet for bare at være tilgængeligt via våbenhjul, for det er alt sammen noget der sådan teknisk set nok er realistisk, men de fejler "is it fun" testen. Mine sådan ikke helt urimelige forhåbninger til GTA 6 er at vi holder fast i 5'erens mere arcade-agtige feel, men tilsæt noget bedre skydning og missioner der ikke bare dikterer til dig hvad du skal. Det ok somme tider hvis der er et fedt set-piece (GTA V var bedre til det her end RDR2, RDR2's missioner var nærmest universelt elendige), men lad os nu bruge hovederne lidt og bruge sandkassen til at skabe vores egne løsninger.

Idk, nu får vi se, men personligt kommer jeg næppe til at blive imponeret over bredde. Fede gameplay idéer er hvad jeg ser mest frem til :3 - Jeg tror det bliver et meget overfladisk imponerende spil, men hvis vi kigger under motorhjelmen vil se at det mekaniske stadig er ret middelmådigt som det altid er.

Har set en del anklager Rockstar for at være over grådige med GTA 6, enig, og nogen rygter der går på at de har fået penge fra Sony til kører ren digital for at hjælpe Sony med deres download only monopol butik på PS6. Hvilke ikke ville overraske mig i dag. 

Jeg syns det synd at så stort et spil som GTA 6 ikke kan købes, kun en download licens. Hvis RockStar af en eller anden, meget usansynlig ja, skulle lukke eller deres servers gå ned. Så mister man mulighed for at spille GTA6. Havde de udgivet en disk med bare et build der virkede, så kunne det altid nydes så længe der ikke var en eller anden game breaker bug på den. 

• 0

Og nu ved jeg ikke hvad det er for en liste af nye teknologier, jeg finder ofte noget der godt kunne ligne sådan en liste, men det lugter mere af spekulation.

Vi ved jo de altid kommer med større eller mindre nye teknologier og tech i deres spil.   Har de gjort i alle år.  Med GTA 6 tror jeg bare det bliver vildt.    På bare vand fysisk og ny tech i den retning har de brugt 300 millioner dollars er rygtet. 

Interiør er der brugt avanceret AI tech så der er mulighed for markant mere indendørs udforskning . Rygtet siger 70%.  Lyder sindsygt dog.   

NPC AI . Politi osv er der brugt formuer på at give meget mere liv.      Selvfølgelig rygter men mon ikke der er noget om det.    Mit gæt er ihvert fald at vi taber kæberne når vi først ser hvad de rent faktisk kommer med.      

eller våben der ligger i et bagagerum i stedet for bare at være tilgængeligt via våbenhjul, for det er alt sammen noget der sådan teknisk set nok er realistisk, men de fejler "is it fun" testen

Nu er det jo meget forskelligt hvad folk synes er sjovt og i og med den rolle spils online del er blevet så super populær giver ok mening at fortsætte med de realistiske tiltag.       

Personligt synes jeg sådan et våben hjul hvor du har alle våben til rådighed hele tiden er super fjollet.    Overvejelser og Planlægning er sjovt og giver en meget større indlevelse i verdenen og ens figur.  

• 0

Overvejelser og Planlægning er sjovt og giver en meget større indlevelse i verdenen og ens figur.

Det kommer ikke til at ske, de begrænser bare indholdet så alt kan klares uanset hvilket loadout du har, eller også dikterer de til dig hvad du skal have med så det passer til hvad de har planlagt.

Der er systemer der sagtens kunne bruges til noget interessant der involverer at få spilleren til at tænke sig om, men det er bare ikke sådan noget skrues sammen når man skal sælge 100 millioner kopier af det.

På bare vand fysisk og ny tech i den retning har de brugt 300 millioner dollars er rygtet.

Hvilket skal bruges hvordan? Hvilket gameplay baner det vej for? Alt hvad jeg hører her lyder som 100% rendyrket hype for folk der bliver imponeret af teknisk fremskridt, men jeg har brug for at vide hvad det rent spilmekanisk skal bruges til, og hvordan det får os til at tænke over det vi laver på en ny måde.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!