Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

De var næsten alle unge uprøvede skuespillere, med meget få film på deres CV, derfor de kunne spare så mange penge på det. Det var ikke store skuespillere de solgte filmene på, men historien. En del har dog klaret sig ganske godt efterfølgende.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Det okay. Stort set alle der i dag er på hans alder da de lavede de film er stillet væsentligt ringere, så i don't really give a shit :3

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Svarer vel til knap en halvt million (dollars) idag. Nu var produktionen af de tre film jo ca 14 måneder, og som forholdsvis ny og ukendt navn dengang, er det da en god løn?

Ja folk tjener mere idag, men tror vi alle kan blive enige om lønnen er fuldkommen ude af propertioner. Især når størstedelen af nutidens skuespillere jo dårligt nok kan kaldes skuespillere.

• 0

In reply to: @psykosekai

Svarer vel til knap en halvt million (dollars) idag. Nu var produktionen af de tre film jo ca 14 måneder, og som forholdsvis ny og ukendt navn dengang, er det da en god løn?

Nej. Han har det faktisk virkelig hårdt!

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

In reply to: @psykosekai

ny og ukendt navn

Jeg husker ham da både fra Goonies i 80'erne og Toy Soldiers i 90'erne 🤷🏽

• 0

In reply to: @ChiliConCarnage

Jeg husker ham da både fra Goonies i 80'erne og Toy Soldiers i 90'erne 🤷🏽

Damn det er der nok ikke mange der kan. 

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

In reply to: @Aule11

In reply to: @ChiliConCarnage Jeg husker ham da både fra Goonies i 80'erne og Toy Soldiers i 90'erne 🤷🏽 Damn det er der nok ikke mange der kan.

Toy Soldiers kan jeg give dig ret i , men Goonies ??

Meget vellidt børnefilm, selv den dag i dag.

Sørøvere, Spielberg, Sloth , Feldman , Thanos , knægten fra Indy 2 og ja...Astin selvfølgelig.

Er der virkelig nogle der ikke har set den ??

• 0

In reply to: @ChiliConCarnage

Er der virkelig nogle der ikke har set den

måske folk der var født dengang har set den. men jeg skal da være ærlig har aldrig hørt nogen tale om den før. Og jeg syntes da ellers at jeg snart har hørt om mange mærkelig film og kult klassikere. 

• 0

måske folk der var født dengang har set den.

Det er altså ikke en eller anden i obskur reference som Chili trækker ud af hatten. Det er en elsket og bredt kendt familie- og eventyrsfilm. 😊

Stranger Things trækker lige så meget på den, som den gør på ET. 

Tillagt 2026-08-02 18:15:

Toy Soldiers er altså også en af de bedre Die Hard kloner. 

Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet.

In reply to: @Emil_Nissen

Det er altså ikke en eller anden i obskur reference som Chili trækker ud af hatten. Det er en elsket og bredt kendt familie- og eventyrsfilm.

som ingen taler om. Men det er også helt fint. Vi kan jo ikke tale om alt. Også stranger ting tager ting fra ET? Hmm måske er jeg bare tykhovedet, det havde jeg altså ikke opdagett. 

• 0

In reply to: @Aule11 måske folk der var født dengang har set den. Det er altså ikke en eller anden i obskur reference som Chili trækker ud af hatten. Det er en elsket og bredt kendt familie- og eventyrsfilm. 😊 Stranger Things trækker lige så meget på den, som den gør på ET.  Tillagt 2026-08-02 18:15: Toy Soldiers er altså også en af de bedre Die Hard kloner.

This ^

Der har i øvrigt længe været tale om at søsætte en fortsættelse med det originale cast (nu som voksne), hvor det er deres børns tur til at tage på eventyr.

Det er en mere spiselig idé end den Labyrinth remake der også har været tale om 😬

• 0

som ingen taler om

Igen taler om den i Manga-, Animé-, fantasy- og japansk sværdfægterfora... Men sådan i generelle popkultursfilmkredse tales den ofte om... Og særligt når der er par gange årligt dukker rygter op om en eventuel fortsættelse, hvor caster vender tilbage som voksne.

Også stranger ting tager ting fra ET? Hmm måske er jeg bare tykhovedet, det havde jeg altså ikke opdagett.

Stranger Things er da et stort hyldest til særligt Amblin klassikerne og Stephen King historierne.

• 0

Igen taler om den i Manga-, Animé-, fantasy- og japansk sværdfægterfora... Men sådan i generelle popkultursfilmkredse tales den ofte om... Og særligt når der er par gange årligt dukker rygter op om en eventuel fortsættelse, hvor caster vender tilbage som voksne.

nu er jeg altså andre steder end lige de fora. Men nice try. 

Stranger Things er da et stort hyldest til særligt Amblin klassikerne og Stephen King historierne.

stephen king vil jeg gerne anerkende. Meeen, ja det er sgu gået hen over hovedet, med amblin klassikere. 

• 0

...for ikke at tale om Truffle Shuffle og diverse Sloth memes 

• 0

Jeg fik engang en aften for mange år siden pludselig en besked på messenger fra en kvinde hvis ansigt mindede en del om Sloth 🫣

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Altså. Min yngste er lige i den alder nu, hvor tandsættet minder lidt om hans.... Chili, der har i nogle gode måneder endnu, før i når dertil. 😅

• 0

In reply to: @The_Dude

Jeg fik engang en aften for mange år siden pludselig en besked på messenger fra en kvinde hvis ansigt mindede en del om Sloth 🫣

🤣

Hva' faen ! 
Efter en flaske kirsebærvin ligner de jo allesammen en supermodel 💋

Altså. Min yngste er lige i den alder nu, hvor tandsættet minder lidt om hans.... Chili, der har i nogle gode måneder endnu, før i når dertil. 😅

🤣

• 0

Med både Brain Dead og Bad Taste på CV'et, er det også let at forestille sig at Peter Jackson har ladet sig inspirere af The Goonies... 

Og da også helt frem til Ringenes herre.

Det ville oprigtigt ikke undre mig, hvis Jackson han valgt Sean Astin på baggrund af hans rolle i netop The Goonies.

• 0

Med både Brain Dead og Bad Taste på CV'et, er det også let at forestille sig at Peter Jackson har ladet sig inspirere af The Goonies...  Og da også helt frem til Ringenes herre. Det ville oprigtigt ikke undre mig, hvis Jackson han valgt Sean Austin på baggrund af hans rolle i netop The Goonies.

Damn !

Det er spot on det der

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!