horus 2026-07-30 16:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dem der køber Zelda-spil, er ikke nødvendigvis de samme der køber GTA og Nintendo har altid gjort tingene på deres måde Like Comment Share 0The_Dude 2026-07-30 17:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg køber zelda men ikke gta Jeg har aldrig været fanget af OoT i nyere tid så kender slet ikke spillet efter starten. De nye GTA er for store. Har dog købt trilogien på min switch igår. Dengang kunne GTA noget.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Tuuuu drengen 2026-07-31 01:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg køber zelda men ikke gta Jeg har aldrig været fanget af OoT i nyere tid så kender slet ikke spillet efter starten. De nye GTA er for store. Har dog købt trilogien på min switch igår. Dengang kunne GTA noget. Same, vil langt hellere have et Zelda spil end GTA. Synes kun at det er dejligt at GTA får lidt konkurrence.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0Mythos 2026-07-31 06:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt. Nu har jeg ikke en Switch 2, men ville rigtig gerne spille OoT igen. Det spil er det bedste spil jeg nogensinde har spillet og ligger nr. 1 på min personlige rangliste... Jeg håber et remake kan gøre spillet interessant, for tror ikke gameplayet holder længere i den gamle udgave. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
The_Dude 2026-07-30 17:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg køber zelda men ikke gta Jeg har aldrig været fanget af OoT i nyere tid så kender slet ikke spillet efter starten. De nye GTA er for store. Har dog købt trilogien på min switch igår. Dengang kunne GTA noget.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Tuuuu drengen 2026-07-31 01:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg køber zelda men ikke gta Jeg har aldrig været fanget af OoT i nyere tid så kender slet ikke spillet efter starten. De nye GTA er for store. Har dog købt trilogien på min switch igår. Dengang kunne GTA noget. Same, vil langt hellere have et Zelda spil end GTA. Synes kun at det er dejligt at GTA får lidt konkurrence.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0Mythos 2026-07-31 06:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt. Nu har jeg ikke en Switch 2, men ville rigtig gerne spille OoT igen. Det spil er det bedste spil jeg nogensinde har spillet og ligger nr. 1 på min personlige rangliste... Jeg håber et remake kan gøre spillet interessant, for tror ikke gameplayet holder længere i den gamle udgave. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Tuuuu drengen 2026-07-31 01:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg køber zelda men ikke gta Jeg har aldrig været fanget af OoT i nyere tid så kender slet ikke spillet efter starten. De nye GTA er for store. Har dog købt trilogien på min switch igår. Dengang kunne GTA noget. Same, vil langt hellere have et Zelda spil end GTA. Synes kun at det er dejligt at GTA får lidt konkurrence.Oh Yes... There Will Be Blood! Like Comment Share 0Mythos 2026-07-31 06:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt. Nu har jeg ikke en Switch 2, men ville rigtig gerne spille OoT igen. Det spil er det bedste spil jeg nogensinde har spillet og ligger nr. 1 på min personlige rangliste... Jeg håber et remake kan gøre spillet interessant, for tror ikke gameplayet holder længere i den gamle udgave. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Mythos 2026-07-31 06:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt. Nu har jeg ikke en Switch 2, men ville rigtig gerne spille OoT igen. Det spil er det bedste spil jeg nogensinde har spillet og ligger nr. 1 på min personlige rangliste... Jeg håber et remake kan gøre spillet interessant, for tror ikke gameplayet holder længere i den gamle udgave. There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!