Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Det er hårdt at være gamer for tiden med hardware priser der bare bliver ved med at stige 😢

• 0

forventligt. Lad os nu se hvordan fremtiden arter sig. Og ellers er det jo blot at spare mere op til opgradering. Måske dette kan få spil producenterne til at sætte tempoet ned med deres min-maxing af deres grafik. Jeg ser dog frem til at se hvad der sker med DLSS 5, jeg kan ikke forestille mig at den kommer uden en eller anden form for GPU opgradering. Jeg mener for pokker de kørte 2 5090 for deres showcase.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Altså det sjove er jo at der i princippet næppe ville være behov for opgradering i hvert fald de næste 10 år eller mere, men mon ikke udviklerne skal finde måder at kunstigt skabe disse behov på gennem nye mototerer og teknikker der kræver 300% ekstra regnekraft for at skabe et 3% pænere billede.

Så en video af Rise of the Tomb Raider fra 2015 gå rundt den anden dag, og det lignede egentligt noget der snildt kunne være kommet ud i dag. Der er sket nærmest ingenting, bortset fra at de GPU'er jeg skal bruge for at køre møget ved en anstændig FPS koster dobbelt så meget og skal bruge AI opskalering for at nå i mål. Fuck den her industri.

Be gay, do crimes. #Armthequeer

In reply to: @Lilium11

Altså det sjove er jo at der i princippet næppe ville være behov for opgradering i hvert fald de næste 10 år eller mere, men mon ikke udviklerne skal finde måder at kunstigt skabe disse behov på gennem nye mototerer og teknikker der kræver 300% ekstra regnekraft for at skabe et 3% pænere billede.

Jeg er nødt til at Slå DLSS til på black flag for at få 60 FPS, selv når man slå RT fra har det kun ca 3 FPS betydning. Og jeg kører med et 3080. Det er virkelig grelt. DLAA og Native, kunn jeg ikke komme over 50 FPS.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

In reply to: @kloster

Det er hårdt at være gamer for tiden med hardware priser der bare bliver ved med at stige 😢

Telt me about it. Har lige givet 7000 for en ps5pro.

det er jo ikke holdbart hvis man ønsker at fremme salg - men jeg er godt klar over at det er svært at ændre med et snuptag.

Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil
  • 0
  • SK04
  • SK04

I kan vælge at tro på mig eller ikke, men vi er allerede i begyndelsen af 3. Verdenskrig, og det er derfor at der sker så mange inflationer her og dér (inklusivt grafikkort). Og nej, det er slet ikke en normal udvikling, alt det her sker pga korrupte mennesker.

Inden det bliver forsent for jer (og mig selvfølgelig), så er min anbefaling til jer er at læse Koranen på dansk, fordi det er en vejledning om alt i livet fra Allah. Koranen er efterfølgeren af Toraen og Biblen. Også kan I sammenligne den med Biblen hvis I har lyst. Og hvis I har læst Biblen, så sammenlign den med Koranen, for at finde lighederne og ulighederne.

Alt sagt med fred og respekt, så jeg håber at I kan holde en god tone herinde ❤

• 0

Har Allah nogle gode tips til hvordan man lovligt anskaffer sig nyt hardware til en overkommelig pris?

Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet.
  • SK04
  • SK04

In reply to: @Emil_Nissen

Har Allah nogle gode tips til hvordan man lovligt anskaffer sig nyt hardware til en overkommelig pris?

Jep 😊❤️

Allah har sagt:

“…de, som når de giver ud, hverken er ødsle eller nærige, men holder sig midt imellem.” (25:67)

"Og lad ikke din hånd være bundet til din hals, men stræk den heller ikke helt ud…”

Versene kan fortolkes således: Vær tålmodige. I hardware-verdenen kan det betyde...

1. Vent på udsalg.

2. Lad være med at købe på lanceringsdagen, hvor priserne ofte er højest.

3. Vent på, at markedet falder til ro efter nye udgivelser.

4. Køb brugt fra en pålidelig sælger.

5. Sælg dit gamle udstyr videre, så det kommer en anden til gavn.

6. Vent på Black Friday, Sommer tilbud, januar tilbud

7. Vent til næste generation udkommer, så falder den nuværende i pris.

• 0

Jeg kan bruge Allan like så lidt som alle de andre himmelnisser😂

Deadsmell
  • 0

In reply to: @SK04

4. Køb brugt fra en pålidelig sælger.

damn der gik den plan i vasken.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!