Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Kæft en dårlig undskylning de kommer med. Flere tal har vist at fysiske udgivelser af de store single player titler let har matchet eller overgået download. At tælle små indie titler og DLC med tæller altså ikke Sony. Bøger vil altid være best i fysik form. Musik sælges stadig fysik, endda på LP da lyden bare er bedst der. Samme gælder film. Ja okay en god download af en film kan godt matche en disk. MEN! Du kan ikke låne den lige så let ud eller sælge/give den bort. 

Ja de store MMO spil og lign. sælger måske bedre digitalt. Men single player spil. Der tror jeg Sony pynter på talene til deres fordel. Ellers vil så mange ikke være så rasende over den beslutning. 
PS5 bliver min sidste Playstation. Kan lige så godt gå over til PC hvor priser er bedre og det ikke koster noget at spille online. RIP playstation. Tror ikke de overlever det her, mærk jer mine ord. 

PS: Jeg syns godt GameReactor kunne lave en artikel der dækker begge sider af denne sag. De har være lidt, lige som SONY, lidt stille hvad dette ang. 

Edite: Der ikke nogen digitale forsvarer der har kunne komme med noget argument om hvorfor Sonys ide er god. Nok fordi det ikke er en god ide, Kun for Sony selv. 

• 0

In reply to: @Greaseball

Flere tal har vist at fysiske udgivelser af de store single player titler let har matchet eller overgået download.

Jeg vil elske at se disse tal, for alle de tal jeg har set den sidste måned, giver et maksimalt tal på 30% fysiske, og langt lang de flest langt under.

Tillagt 2026-07-31 17:25:

In reply to: @Greaseball

Ellers vil så mange ikke være så rasende over den beslutning.

det kaldes det højtråbende mindretal. Jeg selv har flere gange været del af den. Og derfor lytter de aldrig til os.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

Hvorfor bidrager GR til vildledende information omkring de 93% digitale salg, uden at inkludere faktorer der mudrer billedet som f.eks. at 60% af de salg er til PC, og at tallene er mere like 20% hvis vi forholder os til platforme hvor det overhovedet er muligt at købe fysisk og hvor det overhovdet giver mening at kigge?

Men jovist, som et led af enshittification er at det er alt for få der kærer som om forringelse, så alt bliver bare mere og mere lort. Det er vores lod i livet. Lige her kommer det ikke til at påvirke mig det store, andet end at jeg nok for overordentligt svært ved at overbevise min partner om at han skal ha' en PS6, men grundet være Sony's akut manglende evne til at præstere spil til folk med en fungerende frontallap, så kan det jo også være lige meget. Det er mere eventuelle følgevirkninger. De skal jo først af med discs før de kan afskaffe privat-ejet hardware, hvilket jo er en noget større trussel mod vores frihed.

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

In reply to: @Lilium11

men grundet være Sony's akut manglende evne til at præstere spil til folk med en fungerende frontallap, så kan det jo også være lige meget.

Lilian... Frontallappen er med til at regulere humør, humørsvingninger, kontrol af impulser, empati, mentalisering og forståelse og afkodning af sociale spilleregler. 🤔

Er du sikker på, du ikke selv har en frontallapskade? Du og Old School Kratos kan følges ad hen til klinikken.

Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet.
  • 0

Jeg har faktisk modsat alle rygter ikke den store indsigt i præcis hvilke dele af hjernen der styrer hvad, jeg siger bare ting der lyder sejt!

Jeg har faktisk modsat alle rygter ikke den store indsigt i præcis hvilke dele af hjernen der styrer hvad, jeg siger bare ting der lyder sejt!

Det er meget i tråd med folk, hvis frontallap ikke er færdigudviklet eller hvor den er blevet beskadiget. 😅

• 0

Hvorfor bidrager GR til vildledende information omkring de 93% digitale salg, uden at inkludere faktorer der mudrer billedet som f.eks. at 60% af de salg er til PC, og at tallene er mere like 20% hvis vi forholder os til platforme hvor det overhovedet er muligt at købe fysisk og hvor det overhovdet giver mening at kigge? Men jovist, som et led af enshittification er at det er alt for få der kærer som om forringelse, så alt bliver bare mere og mere lort. Det er vores lod i livet. Lige her kommer det ikke til at påvirke mig det store, andet end at jeg nok for overordentligt svært ved at overbevise min partner om at han skal ha' en PS6, men grundet være Sony's akut manglende evne til at præstere spil til folk med en fungerende frontallap, så kan det jo også være lige meget. Det er mere eventuelle følgevirkninger. De skal jo først af med discs før de kan afskaffe privat-ejet hardware, hvilket jo er en noget større trussel mod vores frihed.

Man kan godt være lidt misundelige på gamere der har en partner der også er gamer. Det har jeg aldrig prøvet i de relativt mange forhold før jeg blev gift. Det var ikke rigtig en cool ting at sidde på kontor og nørde spil.

heller ikke min kone kan rigtig lokkes med. Jeg ved godt der kommer flere og flere kvindelige gamere, men mit indtryk er stadig at når fx GTA 6 kommer hedder 90% mænd er mit bud. Især de større spil fornemmer jeg en stor diskrepans - mens Ipad-gaming er mere ligelig.

må men grundlæggende bare en kommentar om at jeg sætter stor pris på kvindelige gamere og ville ønske at jeg kendte flere, jeg kunne tale Kingdom Come Deliverence og Alien -isolation med, og tænker over hvor fedt det ville være hvis man havde en partner der ville lege med.

Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil

In reply to: @andershede

Jeg ved godt der kommer flere og flere kvindelige gamere, men mit indtryk er stadig at når fx GTA 6 kommer hedder 90% mænd er mit bud.

Jeg tror heller ikke rigtigt på de der 50/50 statistikker. Det sådan lidt, ja ok, hvis alt tæller med så måske, men hvis vi bare siger noget så simpelt som, idk, spiller videospil på dedikeret PC eller konsol hardware 20 timer eller mere om måneden, så tror jeg allerede ratioen falder. Og det inden jeg først får taget fat i dem der når 20+ timer om ugen!

In reply to: @andershede

Man kan godt være lidt misundelige på gamere der har en partner der også er gamer.

Det er nu også meget rart. Jeg kunne næsten ikke forestille mig at være sammen med én som ikke ville forsøge at få revanche når jeg slår deres scores. Der er også hele den der dimension med at man kan udveklse historier, anbefalinger, advarsler osv. - Det er derfor vi bliver nødt til at få nogle flere piger til at spille så flere kan opleve det!

In reply to: @Emil_Nissen

Det er meget i tråd med folk, hvis frontallap ikke er færdigudviklet eller hvor den er blevet beskadiget. 😅

Jeg har lige slået op hvad effekter en skadet frontal lap kan have, og det lyder irriterende præcist!

Loss of self-control: Acting without thinking, taking high risks, or behaving in socially inappropriate ways.

Mood shifts: Quick changes in feelings, intense anger, or a lack of care and emotion (apathy).

Altered character: Uncharacteristic rudeness, loss of empathy, or a total shift in personal identity

Det er jo bare indledningen til min selvbiografi for pokker

Med få ord ... det er bare for at tjene mere. Thats it bum. Grådighed mere vil have mere. 

Thats what makes the world go round... Det har skabt vores velstand!

'Men jeg har det nu også meget ambivalent når det er de rigeste der skal være endnu rigere og på usympatisk vis. 

Jeg har lige slået op hvad effekter en skadet frontal lap kan have, og det lyder irriterende præcist! Loss of self-control: Acting without thinking, taking high risks, or behaving in socially inappropriate ways. Mood shifts: Quick changes in feelings, intense anger, or a lack of care and emotion (apathy). Altered character: Uncharacteristic rudeness, loss of empathy, or a total shift in personal identity Det er jo bare indledningen til min selvbiografi for pokker

jeg tror ikke efterhånden det er ret mange der ikke har issues - og så åbenbart er det vores frontallapper, vi skal bebrejde

Sniper elite, Alien isolation, Tycoon-spil og sportsspil
  • 0

Jeg har lige slået op hvad effekter en skadet frontal lap kan have, og det lyder irriterende præcist!

Det er jo bare indledningen til min selvbiografi for pokker

Baseret på dine spilpræferencer, vil jeg dog konstatere at du ikke er ramt på din motoriske planlægning... Så det er da altid noget. ☺️

Sig til, hvis du får brug for en Ghostwriter på den biografi. Jeg spæder gerne til, helt gratis, så længe at jeg får redaktionel uafhængighed. 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!