Emil_Nissen 2026-07-31 12:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig til at lytte... Og særligt til Maskinoversættelsesdelen, som er dejligt meta. De seneste uger har jeg har haft lidt ondt af dig på den konto, Jonathan. 😅 Så er det godt, der er kommet noget kreativt ud af strabadserne. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0manutdxdk 2026-07-31 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spændende. Den får et lyt henover weekenden. 😄 Like Comment Share 0manutdxdk 2026-08-01 23:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rigtig god ferie special, hvor Jonathan gjorde det godt i Ketils stol, og Troels og Ketil var gode gæster. Fedt lige at høre, hvad i har spillet henover sommeren. I forhold til det store sommerferiespørgsmål, så vil jeg gerne gå med på at Persona er et nemt bud, både fordi at Japan er en feriedestination jeg gerne vil besøge, minus diverse metaverse relaterede mystiske hændelser, og japansk mad er godt. Derudover er Monster Hunter også et spil, hvor maden ser lækker ud, men har ikke lyst til at besøge verdenen. Lidt i samme stil findes Unicorn Overlord, hvor maden også ser utroligt lækker ud, men hvor jeg måske ikke har så meget lyst til at besøge verdenen. I hvert fald ikke før spillet er gennemført. Zemuria, som Trails-serien foregår i kunne også være et besøg værd, og specielt det seneste spil har et fokus på lækre deserter og kager, som jeg da godt kunne tænke mig at smage. Alternativt kunne det være interessant at besøge The Citadel i Mass Effect. Der kan man garanteret få en masse spændende kulinariske oplevelser! I forhold til jeres quiz, så var det et godt koncept som lytter, da det også er noget hvor vi snildtkan gætte med. Derudover var der nogle "gode" oversættelser i blandt. 😆 Kunne gætte nogle af spillene bl.a. Unicorn Overlord som er fremragende, og Inazuma Eleven, som jeg pt. er i gang med som et af mine sommerprojekter. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spillet det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 3ChiliConCarnage 2026-08-02 20:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spille det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Jeg var virkelig også undervældet af det spil, men de der collectible opskrifter er totalt gået min næse forbi. Faktisk en fed detalje. Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 21:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Der er ekstra points i banken, hvis du kan lykkedes med at forberede et hel måltid autentisk mad, uden at påtage dig en karikeret italiensk accent og gestik. Det er nærmest en umulig udfordring som jeg kun har hørt rygter om, at det er lykkedes folk at gennemføre.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
manutdxdk 2026-07-31 13:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spændende. Den får et lyt henover weekenden. 😄 Like Comment Share 0manutdxdk 2026-08-01 23:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rigtig god ferie special, hvor Jonathan gjorde det godt i Ketils stol, og Troels og Ketil var gode gæster. Fedt lige at høre, hvad i har spillet henover sommeren. I forhold til det store sommerferiespørgsmål, så vil jeg gerne gå med på at Persona er et nemt bud, både fordi at Japan er en feriedestination jeg gerne vil besøge, minus diverse metaverse relaterede mystiske hændelser, og japansk mad er godt. Derudover er Monster Hunter også et spil, hvor maden ser lækker ud, men har ikke lyst til at besøge verdenen. Lidt i samme stil findes Unicorn Overlord, hvor maden også ser utroligt lækker ud, men hvor jeg måske ikke har så meget lyst til at besøge verdenen. I hvert fald ikke før spillet er gennemført. Zemuria, som Trails-serien foregår i kunne også være et besøg værd, og specielt det seneste spil har et fokus på lækre deserter og kager, som jeg da godt kunne tænke mig at smage. Alternativt kunne det være interessant at besøge The Citadel i Mass Effect. Der kan man garanteret få en masse spændende kulinariske oplevelser! I forhold til jeres quiz, så var det et godt koncept som lytter, da det også er noget hvor vi snildtkan gætte med. Derudover var der nogle "gode" oversættelser i blandt. 😆 Kunne gætte nogle af spillene bl.a. Unicorn Overlord som er fremragende, og Inazuma Eleven, som jeg pt. er i gang med som et af mine sommerprojekter. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spillet det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 3ChiliConCarnage 2026-08-02 20:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spille det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Jeg var virkelig også undervældet af det spil, men de der collectible opskrifter er totalt gået min næse forbi. Faktisk en fed detalje. Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 21:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Der er ekstra points i banken, hvis du kan lykkedes med at forberede et hel måltid autentisk mad, uden at påtage dig en karikeret italiensk accent og gestik. Det er nærmest en umulig udfordring som jeg kun har hørt rygter om, at det er lykkedes folk at gennemføre.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
manutdxdk 2026-08-01 23:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rigtig god ferie special, hvor Jonathan gjorde det godt i Ketils stol, og Troels og Ketil var gode gæster. Fedt lige at høre, hvad i har spillet henover sommeren. I forhold til det store sommerferiespørgsmål, så vil jeg gerne gå med på at Persona er et nemt bud, både fordi at Japan er en feriedestination jeg gerne vil besøge, minus diverse metaverse relaterede mystiske hændelser, og japansk mad er godt. Derudover er Monster Hunter også et spil, hvor maden ser lækker ud, men har ikke lyst til at besøge verdenen. Lidt i samme stil findes Unicorn Overlord, hvor maden også ser utroligt lækker ud, men hvor jeg måske ikke har så meget lyst til at besøge verdenen. I hvert fald ikke før spillet er gennemført. Zemuria, som Trails-serien foregår i kunne også være et besøg værd, og specielt det seneste spil har et fokus på lækre deserter og kager, som jeg da godt kunne tænke mig at smage. Alternativt kunne det være interessant at besøge The Citadel i Mass Effect. Der kan man garanteret få en masse spændende kulinariske oplevelser! I forhold til jeres quiz, så var det et godt koncept som lytter, da det også er noget hvor vi snildtkan gætte med. Derudover var der nogle "gode" oversættelser i blandt. 😆 Kunne gætte nogle af spillene bl.a. Unicorn Overlord som er fremragende, og Inazuma Eleven, som jeg pt. er i gang med som et af mine sommerprojekter. Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spillet det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 3ChiliConCarnage 2026-08-02 20:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spille det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Jeg var virkelig også undervældet af det spil, men de der collectible opskrifter er totalt gået min næse forbi. Faktisk en fed detalje. Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 21:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Der er ekstra points i banken, hvis du kan lykkedes med at forberede et hel måltid autentisk mad, uden at påtage dig en karikeret italiensk accent og gestik. Det er nærmest en umulig udfordring som jeg kun har hørt rygter om, at det er lykkedes folk at gennemføre.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-08-02 10:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spillet det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 3ChiliConCarnage 2026-08-02 20:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spille det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Jeg var virkelig også undervældet af det spil, men de der collectible opskrifter er totalt gået min næse forbi. Faktisk en fed detalje. Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 21:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Der er ekstra points i banken, hvis du kan lykkedes med at forberede et hel måltid autentisk mad, uden at påtage dig en karikeret italiensk accent og gestik. Det er nærmest en umulig udfordring som jeg kun har hørt rygter om, at det er lykkedes folk at gennemføre.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-08-02 20:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Emil_Nissen Jeg har lige en kulinarisk feriedestination her: Mafia: The Old Contry er på mange måder et undervældende og middelmådigt spil - men det kan få dig til at indløse flybilletter til Sicilien. Udover at landskaberne og arkitekturen er smukke og velreliserede, så er der også en del fokus på maden og vinen. Vi rejste dog ikke derned, men vi spiste en hel del italiensk herhjemme, i kølvandet på at have spille det. 😅 Lufttørret skinke, vinleveringer, masser af lysende frugter. Loadskærmene og hovedmenuen er fyldt med indbydende råvare og måltider. Og så er der ret fede collectibles i form af opskrifter. Jeg var virkelig også undervældet af det spil, men de der collectible opskrifter er totalt gået min næse forbi. Faktisk en fed detalje. Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-02 21:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Der er ekstra points i banken, hvis du kan lykkedes med at forberede et hel måltid autentisk mad, uden at påtage dig en karikeret italiensk accent og gestik. Det er nærmest en umulig udfordring som jeg kun har hørt rygter om, at det er lykkedes folk at gennemføre.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-08-02 21:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @ChiliConCarnage Må et smut på Google for at se om jeg kan opdrive dem, så jeg kan imponere min bedre halvdel 🤌 Der er ekstra points i banken, hvis du kan lykkedes med at forberede et hel måltid autentisk mad, uden at påtage dig en karikeret italiensk accent og gestik. Det er nærmest en umulig udfordring som jeg kun har hørt rygter om, at det er lykkedes folk at gennemføre.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!