Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

rent strategisk ville jeg også gøre det sådan. Man kan fange de mange fysisk kopi fanatikere, og prale af at man kan noget som ps6 ikke kan.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in

Ærligt talt MS, hvad har I at miste?

Giv fysiske-medier bros en chance for at vise at de mener noget med det!

Be gay, do crimes. #Armthequeer

Synes efterhånden tiden med fysiske spil er obsolete. Problemet er væsentligt større på PlayStation end på Xbox, da der findes et utal af cd-key shops på nettet hvor du kan købe dine spil til Xbox, så der vil fortsat være konkurrence på området, samt mulighed for at spare penge. Det er dog rigtig træls på PlayStation fronten, da der ikke er mange digitale køb at foretage udover dem på PS store og deres priser er til tider helt i vejret. 

Der bør i stedet være mere fokus på harddisken, da 1tb ikke har været nok i årevis. 

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0

Selvom jeg er PS fan, kunne det godt være jeg skulle satse på Xbox næste generation, selvom jeg synes PS har det med at lave interessante story driven single player spil, hvilket jeg helt sikkert vil komme til at savne

Fysisk disk er for mig vigtigt, da jeg godt kan lide at have en samling stående, som man faktisk kan vise frem, i stedet for at alt ligger i et usynligt bibliotekt - Hvorfor have en hobby man kan lide, hvis man ikke kan samle på den, vise til andre og endda bytte og dele sin hobby med andre?

Oh Yes... There Will Be Blood!
  • 0

In reply to: @Tuuuu drengen

Selvom jeg er PS fan, kunne det godt være jeg skulle satse på Xbox næste generation, selvom jeg synes PS har det med at lave interessante story driven single player spil, hvilket jeg helt sikkert vil komme til at savne Fysisk disk er for mig vigtigt, da jeg godt kan lide at have en samling stående, som man faktisk kan vise frem, i stedet for at alt ligger i et usynligt bibliotekt - Hvorfor have en hobby man kan lide, hvis man ikke kan samle på den, vise til andre og endda bytte og dele sin hobby med andre?

Jeg synes da bestemt man deler sin hobby med andre, selvom man ikke har 1000 disc stående fremme. Jeg deler min hobby med mange tusinde mennesker hver gang jeg sætter mig ved min PC og spiller multiplayer. ;)

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret

In reply to: @Mythos

In reply to: @Tuuuu drengen Selvom jeg er PS fan, kunne det godt være jeg skulle satse på Xbox næste generation, selvom jeg synes PS har det med at lave interessante story driven single player spil, hvilket jeg helt sikkert vil komme til at savne Fysisk disk er for mig vigtigt, da jeg godt kan lide at have en samling stående, som man faktisk kan vise frem, i stedet for at alt ligger i et usynligt bibliotekt - Hvorfor have en hobby man kan lide, hvis man ikke kan samle på den, vise til andre og endda bytte og dele sin hobby med andre? Jeg synes da bestemt man deler sin hobby med andre, selvom man ikke har 1000 disc stående fremme. Jeg deler min hobby med mange tusinde mennesker hver gang jeg sætter mig ved min PC og spiller multiplayer. ;)

Fair, nu tænkte jeg også mere i form af at man kan låne hinandens spil og lign :p

Oh Yes... There Will Be Blood!
  • 0

In reply to: @Aule11

rent strategisk ville jeg også gøre det sådan. Man kan fange de mange fysisk kopi fanatikere, og prale af at man kan noget som ps6 ikke kan.

Ja præcis. Vi ved jo alle sammen godt det er en stakket frist og disk ryger lige om lidt. Men strategisk er det smart af Xbox og lade det køre planken ud stille og roligt. Også selvom de måske taber lidt flere penge på solgte konsoller med diskdrev.   

Kan godt give lidt gevinst måske.     Kræver selvfølgelig også der skal komme nogle fede spil for at sælge den kommende Xbox konsol.      

Kommer Sony derimod med Monster titler er vi lige vidt tror jeg.

• 0

In reply to: @Tuuuu drengen

Fair, nu tænkte jeg også mere i form af at man kan låne hinandens spil og lign :p

Det behøver man skam ikke fysiske skiver til. På ps5 kan man dele sine spil (digital) ved hjælp af Shareplay (det er selvfølgelig næsten som at låne konsollen.. men alligevel)

• 0

De siger jo de vil sende æsker ud med koder i til butikker. På den måde vil der jo stadig være mulighed for konkurrence 

Y can't metroid crawl ?
  • 0

In reply to: @The_Dude

De siger jo de vil sende æsker ud med koder i til butikker. På den måde vil der jo stadig være mulighed for konkurrence

Ja de går mere i retningen af hvad nintendo gør. Men du vil jo ikke kunne sælge den videre, og den vil være bundet til ens account.

I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!