Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Ikke at jeg har en skid forstand på det, så måske er det bare vrøvl dette her:

Sony er en forretning og selvfølgelig ønsker de at tjene penge. Tjenes der ikke nok på fysiske udgivelser, så giver beslutningen vel mening. Ud fra den økonomiske vinkel. 

Ud fra min egen egoistiske vinkel, så ærgrer det mig naturligvis, for jeg kan lide at have spillet i hånden og have en følelse af at spillet nu er MIT. 

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?

Ved eftertanke kommer beslutningen ikke til at gøre den store forskel. Hvad betyder det om spillene er på skiver når Playstation alligevel ikke har nogen spil 😁 

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Hvis der ikke er fysiske diske så tvinger de flere folk til at købe det samme spil da det hverken kan sælges eller lejes eller andet fra andre med spillet. Mere vil have mere Sony. Det er én stor forretning. OG så er der måske også en del rettigheder med det. "Vi må ikke 100% eje det spil vi køber åbenbart."

• 0

Jeg køber sjældent spil på skive i dag, men nogle spil vil jeg bare meget gerne have fysisk.. Ærgerligt, men altså det var det samme med LP, Kasettebånd, cd'er og dvd'er.. De medier savner jeg så til gengæld ikke mere..

Fremtiden banker på og vi kan sku nok ikke gøre så meget ved det, ville dog ønske at de gjorde noget mere end at give en tom kassette.. En figur eller lignende merch fra spillet ville måske gøre mig okay tilfreds når det ikke kan være anderledes. 

• 0

Det jeg kan være nervøs for, er at de delister spil man har købt. Har man jo set dem gøre med film som var købt på deres store, som de så tog ned uden varsel. Dvs. du ejer ikke det du køber.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!