Nicholas 2026-08-03 14:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det lyder meget fantasifuldt. Så skal det være fordi de samtidig opkøber og slår det sammen med netflix, volt, uber og teleskammers.Deadsmell Like Comment Share 0Aule11 2026-08-03 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jammen held og lykke til hende. Hvis det er målet så kan vi vidst godt vinke farvel til en masse studier.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Lilium11 2026-08-03 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er nok sådan en situation hvor det er urealistisk at de når i mål med det. Og hvis de gør, så er det garanteret en dårlig ting.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Aule11 2026-08-03 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Det er nok sådan en situation hvor det er urealistisk at de når i mål med det. Og hvis de gør, så er det garanteret en dårlig ting. hvad er steams nuværende? 50 millioner? hun vil i løbet af 4 år 10 doble steams max? De har ikke engang 80m konsoller, så hvad er der tilbage? Mobiler, min gud hun vil pushe mobil markedet som en boss. Tillagt 2026-08-03 17:55: Eller endnu værre, hun vil gøre det så dyrt markedet, at den eneste måde en normal forbruger har råd til at spille vil være streaming. I like this less and less.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-08-03 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De har regnet på det, sammen med Sophie Løhde. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-08-04 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tænker det er ambitiøst, men ikke helt umulig. Jeg kunne læse at de har over 100 millioner (dagligt) nu, tallet er fra XBOX, så det er vel målt på samme måde. Så det skal stige med gange 5, hvilket er meget. Kunne også læse at de havde 500 mil om måneden i 2024, så de skal bare have dem til at logge på dagligt 😀 Men gode streak bonus i WoW og Candy er de der jo næsten 😄 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-08-03 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jammen held og lykke til hende. Hvis det er målet så kan vi vidst godt vinke farvel til en masse studier.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Lilium11 2026-08-03 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er nok sådan en situation hvor det er urealistisk at de når i mål med det. Og hvis de gør, så er det garanteret en dårlig ting.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Aule11 2026-08-03 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Det er nok sådan en situation hvor det er urealistisk at de når i mål med det. Og hvis de gør, så er det garanteret en dårlig ting. hvad er steams nuværende? 50 millioner? hun vil i løbet af 4 år 10 doble steams max? De har ikke engang 80m konsoller, så hvad er der tilbage? Mobiler, min gud hun vil pushe mobil markedet som en boss. Tillagt 2026-08-03 17:55: Eller endnu værre, hun vil gøre det så dyrt markedet, at den eneste måde en normal forbruger har råd til at spille vil være streaming. I like this less and less.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-08-03 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De har regnet på det, sammen med Sophie Løhde. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-08-04 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tænker det er ambitiøst, men ikke helt umulig. Jeg kunne læse at de har over 100 millioner (dagligt) nu, tallet er fra XBOX, så det er vel målt på samme måde. Så det skal stige med gange 5, hvilket er meget. Kunne også læse at de havde 500 mil om måneden i 2024, så de skal bare have dem til at logge på dagligt 😀 Men gode streak bonus i WoW og Candy er de der jo næsten 😄 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lilium11 2026-08-03 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er nok sådan en situation hvor det er urealistisk at de når i mål med det. Og hvis de gør, så er det garanteret en dårlig ting.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0Aule11 2026-08-03 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Det er nok sådan en situation hvor det er urealistisk at de når i mål med det. Og hvis de gør, så er det garanteret en dårlig ting. hvad er steams nuværende? 50 millioner? hun vil i løbet af 4 år 10 doble steams max? De har ikke engang 80m konsoller, så hvad er der tilbage? Mobiler, min gud hun vil pushe mobil markedet som en boss. Tillagt 2026-08-03 17:55: Eller endnu værre, hun vil gøre det så dyrt markedet, at den eneste måde en normal forbruger har råd til at spille vil være streaming. I like this less and less.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-08-03 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De har regnet på det, sammen med Sophie Løhde. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-08-04 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tænker det er ambitiøst, men ikke helt umulig. Jeg kunne læse at de har over 100 millioner (dagligt) nu, tallet er fra XBOX, så det er vel målt på samme måde. Så det skal stige med gange 5, hvilket er meget. Kunne også læse at de havde 500 mil om måneden i 2024, så de skal bare have dem til at logge på dagligt 😀 Men gode streak bonus i WoW og Candy er de der jo næsten 😄 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-08-03 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Det er nok sådan en situation hvor det er urealistisk at de når i mål med det. Og hvis de gør, så er det garanteret en dårlig ting. hvad er steams nuværende? 50 millioner? hun vil i løbet af 4 år 10 doble steams max? De har ikke engang 80m konsoller, så hvad er der tilbage? Mobiler, min gud hun vil pushe mobil markedet som en boss. Tillagt 2026-08-03 17:55: Eller endnu værre, hun vil gøre det så dyrt markedet, at den eneste måde en normal forbruger har råd til at spille vil være streaming. I like this less and less.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0Emil_Nissen 2026-08-03 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De har regnet på det, sammen med Sophie Løhde. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-08-04 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tænker det er ambitiøst, men ikke helt umulig. Jeg kunne læse at de har over 100 millioner (dagligt) nu, tallet er fra XBOX, så det er vel målt på samme måde. Så det skal stige med gange 5, hvilket er meget. Kunne også læse at de havde 500 mil om måneden i 2024, så de skal bare have dem til at logge på dagligt 😀 Men gode streak bonus i WoW og Candy er de der jo næsten 😄 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-08-03 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De har regnet på det, sammen med Sophie Løhde. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0Phoxstar 2026-08-04 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tænker det er ambitiøst, men ikke helt umulig. Jeg kunne læse at de har over 100 millioner (dagligt) nu, tallet er fra XBOX, så det er vel målt på samme måde. Så det skal stige med gange 5, hvilket er meget. Kunne også læse at de havde 500 mil om måneden i 2024, så de skal bare have dem til at logge på dagligt 😀 Men gode streak bonus i WoW og Candy er de der jo næsten 😄 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Phoxstar 2026-08-04 09:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tænker det er ambitiøst, men ikke helt umulig. Jeg kunne læse at de har over 100 millioner (dagligt) nu, tallet er fra XBOX, så det er vel målt på samme måde. Så det skal stige med gange 5, hvilket er meget. Kunne også læse at de havde 500 mil om måneden i 2024, så de skal bare have dem til at logge på dagligt 😀 Men gode streak bonus i WoW og Candy er de der jo næsten 😄 Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!