Xboxeren 2026-08-03 12:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Final Fantasy XIV til Switch 2 i morgen mangler på listen syntes jeg Like Comment Share 0manutdxdk 2026-08-03 13:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kig på Beast of Reincarnation, men det bliver nok ikke med det samme det købes, hvis det købes. Så for nu bliver det nok en backlog måned Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-03 14:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-08-03 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mortal Shell II fo sho !! 🥰 Like Comment Share 0manutdxdk 2026-08-03 17:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glemte Brigandine Abyss. Det har jeg også kig på! In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart. Hvis jeg spiller det en dag, og husker det, så skal jeg nok smide et par ord om botanikken! Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-04 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er faktisk en del spil i dette måned, som jeg gerne vil nå frem til på et tidspunkt. Big Walk Når jeg får mulighed for at sætte tid nok af, til at spille det med mine storebror... Det bliver formentlig ikke i år, vi har begge forældre til småbørn og 3 styks af dem... Så det der med lige at sætte mange aftenerne af i træk, eller i nærheden af hinanden, er ikke en hel let diciplin. 😊 Duskfade Jeg krydser fingrer for et godt histotiedrevet 3D-platformseventyr. Jeg hyggede mig med demoen, der i første omgang lovede godt, men som så pludselig, efter en våbenopgradering, blev fyldt med grumme stutters der gjorde det udspileligt. Det var på PS5, så jeg kommer til at holde godt øje med modtagelsen af PS5-versionen, før jeg skal risikere at smide penge efter det. Resonance: A Plague Tale Legacy Jeg har kun spillet det første i serien. Og så måske 10 minutter af efterfølgeren, da det var frit tilgængeligt på mit daværende PS+ abbonoment. Men jeg kvittede det hurtigt under dens tutorial, da der blev lagt i kakkelovnen til langsomt, kedelig stealthgameplayloop med instant død, hvis man blev opdaget. Jeg havde næsten lige spillet Mafia: The Old Contry, så det skulle jeg bestemt ikke nyde mere af, lige med det samme. Jeg synes ikke ligefrem at Resonance ser fremragende ud. Kampsystemet ligner noget vi har set 1000 gange før, de seneste mange år - men jeg har ikke spillet særlig mange af de tusinde eksempler, så det gør mig ikke særlig meget. Jeg elsker at navigere ruiner fra tidligere civilisationer, spækket med puzzles og fælder og gerne krydret med lidt platforming - så her håber jeg at de leverer. Med Tomb Raider udsat og Uncharted fraværende, kan de snildt kradse en kløen på det punkt... Selv hvis det ikke er decideret fantastisk, så er jeg hurtigt fornøjet med den slags. At de så mest har fremvist lysstråle-puzzles er ikke vildt lovende - det er godt nok en gennemtæsket form for spil-puzzle... Men jeg håber, det har mere at byde på. 🤞🏻🧔🏽 Jeg elsker græsk mytologi og lokationen er virkelig tiltalende ud, for mig. De 2 forgængere havde også de der rottesværme kørende for sig, hvilket var ret cool. Jeg glæder mig til at opdage hvad Kretas mørke grotter byder på, på det punkt, da der klart virker til at være det som de der har lavet previews har fundet mest spændende - men ikke har måtte tale om. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
manutdxdk 2026-08-03 13:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kig på Beast of Reincarnation, men det bliver nok ikke med det samme det købes, hvis det købes. Så for nu bliver det nok en backlog måned Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-03 14:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-08-03 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mortal Shell II fo sho !! 🥰 Like Comment Share 0manutdxdk 2026-08-03 17:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glemte Brigandine Abyss. Det har jeg også kig på! In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart. Hvis jeg spiller det en dag, og husker det, så skal jeg nok smide et par ord om botanikken! Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-04 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er faktisk en del spil i dette måned, som jeg gerne vil nå frem til på et tidspunkt. Big Walk Når jeg får mulighed for at sætte tid nok af, til at spille det med mine storebror... Det bliver formentlig ikke i år, vi har begge forældre til småbørn og 3 styks af dem... Så det der med lige at sætte mange aftenerne af i træk, eller i nærheden af hinanden, er ikke en hel let diciplin. 😊 Duskfade Jeg krydser fingrer for et godt histotiedrevet 3D-platformseventyr. Jeg hyggede mig med demoen, der i første omgang lovede godt, men som så pludselig, efter en våbenopgradering, blev fyldt med grumme stutters der gjorde det udspileligt. Det var på PS5, så jeg kommer til at holde godt øje med modtagelsen af PS5-versionen, før jeg skal risikere at smide penge efter det. Resonance: A Plague Tale Legacy Jeg har kun spillet det første i serien. Og så måske 10 minutter af efterfølgeren, da det var frit tilgængeligt på mit daværende PS+ abbonoment. Men jeg kvittede det hurtigt under dens tutorial, da der blev lagt i kakkelovnen til langsomt, kedelig stealthgameplayloop med instant død, hvis man blev opdaget. Jeg havde næsten lige spillet Mafia: The Old Contry, så det skulle jeg bestemt ikke nyde mere af, lige med det samme. Jeg synes ikke ligefrem at Resonance ser fremragende ud. Kampsystemet ligner noget vi har set 1000 gange før, de seneste mange år - men jeg har ikke spillet særlig mange af de tusinde eksempler, så det gør mig ikke særlig meget. Jeg elsker at navigere ruiner fra tidligere civilisationer, spækket med puzzles og fælder og gerne krydret med lidt platforming - så her håber jeg at de leverer. Med Tomb Raider udsat og Uncharted fraværende, kan de snildt kradse en kløen på det punkt... Selv hvis det ikke er decideret fantastisk, så er jeg hurtigt fornøjet med den slags. At de så mest har fremvist lysstråle-puzzles er ikke vildt lovende - det er godt nok en gennemtæsket form for spil-puzzle... Men jeg håber, det har mere at byde på. 🤞🏻🧔🏽 Jeg elsker græsk mytologi og lokationen er virkelig tiltalende ud, for mig. De 2 forgængere havde også de der rottesværme kørende for sig, hvilket var ret cool. Jeg glæder mig til at opdage hvad Kretas mørke grotter byder på, på det punkt, da der klart virker til at være det som de der har lavet previews har fundet mest spændende - men ikke har måtte tale om. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-08-03 14:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart.Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1ChiliConCarnage 2026-08-03 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mortal Shell II fo sho !! 🥰 Like Comment Share 0manutdxdk 2026-08-03 17:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glemte Brigandine Abyss. Det har jeg også kig på! In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart. Hvis jeg spiller det en dag, og husker det, så skal jeg nok smide et par ord om botanikken! Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-04 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er faktisk en del spil i dette måned, som jeg gerne vil nå frem til på et tidspunkt. Big Walk Når jeg får mulighed for at sætte tid nok af, til at spille det med mine storebror... Det bliver formentlig ikke i år, vi har begge forældre til småbørn og 3 styks af dem... Så det der med lige at sætte mange aftenerne af i træk, eller i nærheden af hinanden, er ikke en hel let diciplin. 😊 Duskfade Jeg krydser fingrer for et godt histotiedrevet 3D-platformseventyr. Jeg hyggede mig med demoen, der i første omgang lovede godt, men som så pludselig, efter en våbenopgradering, blev fyldt med grumme stutters der gjorde det udspileligt. Det var på PS5, så jeg kommer til at holde godt øje med modtagelsen af PS5-versionen, før jeg skal risikere at smide penge efter det. Resonance: A Plague Tale Legacy Jeg har kun spillet det første i serien. Og så måske 10 minutter af efterfølgeren, da det var frit tilgængeligt på mit daværende PS+ abbonoment. Men jeg kvittede det hurtigt under dens tutorial, da der blev lagt i kakkelovnen til langsomt, kedelig stealthgameplayloop med instant død, hvis man blev opdaget. Jeg havde næsten lige spillet Mafia: The Old Contry, så det skulle jeg bestemt ikke nyde mere af, lige med det samme. Jeg synes ikke ligefrem at Resonance ser fremragende ud. Kampsystemet ligner noget vi har set 1000 gange før, de seneste mange år - men jeg har ikke spillet særlig mange af de tusinde eksempler, så det gør mig ikke særlig meget. Jeg elsker at navigere ruiner fra tidligere civilisationer, spækket med puzzles og fælder og gerne krydret med lidt platforming - så her håber jeg at de leverer. Med Tomb Raider udsat og Uncharted fraværende, kan de snildt kradse en kløen på det punkt... Selv hvis det ikke er decideret fantastisk, så er jeg hurtigt fornøjet med den slags. At de så mest har fremvist lysstråle-puzzles er ikke vildt lovende - det er godt nok en gennemtæsket form for spil-puzzle... Men jeg håber, det har mere at byde på. 🤞🏻🧔🏽 Jeg elsker græsk mytologi og lokationen er virkelig tiltalende ud, for mig. De 2 forgængere havde også de der rottesværme kørende for sig, hvilket var ret cool. Jeg glæder mig til at opdage hvad Kretas mørke grotter byder på, på det punkt, da der klart virker til at være det som de der har lavet previews har fundet mest spændende - men ikke har måtte tale om. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-08-03 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mortal Shell II fo sho !! 🥰 Like Comment Share 0manutdxdk 2026-08-03 17:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glemte Brigandine Abyss. Det har jeg også kig på! In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart. Hvis jeg spiller det en dag, og husker det, så skal jeg nok smide et par ord om botanikken! Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-04 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er faktisk en del spil i dette måned, som jeg gerne vil nå frem til på et tidspunkt. Big Walk Når jeg får mulighed for at sætte tid nok af, til at spille det med mine storebror... Det bliver formentlig ikke i år, vi har begge forældre til småbørn og 3 styks af dem... Så det der med lige at sætte mange aftenerne af i træk, eller i nærheden af hinanden, er ikke en hel let diciplin. 😊 Duskfade Jeg krydser fingrer for et godt histotiedrevet 3D-platformseventyr. Jeg hyggede mig med demoen, der i første omgang lovede godt, men som så pludselig, efter en våbenopgradering, blev fyldt med grumme stutters der gjorde det udspileligt. Det var på PS5, så jeg kommer til at holde godt øje med modtagelsen af PS5-versionen, før jeg skal risikere at smide penge efter det. Resonance: A Plague Tale Legacy Jeg har kun spillet det første i serien. Og så måske 10 minutter af efterfølgeren, da det var frit tilgængeligt på mit daværende PS+ abbonoment. Men jeg kvittede det hurtigt under dens tutorial, da der blev lagt i kakkelovnen til langsomt, kedelig stealthgameplayloop med instant død, hvis man blev opdaget. Jeg havde næsten lige spillet Mafia: The Old Contry, så det skulle jeg bestemt ikke nyde mere af, lige med det samme. Jeg synes ikke ligefrem at Resonance ser fremragende ud. Kampsystemet ligner noget vi har set 1000 gange før, de seneste mange år - men jeg har ikke spillet særlig mange af de tusinde eksempler, så det gør mig ikke særlig meget. Jeg elsker at navigere ruiner fra tidligere civilisationer, spækket med puzzles og fælder og gerne krydret med lidt platforming - så her håber jeg at de leverer. Med Tomb Raider udsat og Uncharted fraværende, kan de snildt kradse en kløen på det punkt... Selv hvis det ikke er decideret fantastisk, så er jeg hurtigt fornøjet med den slags. At de så mest har fremvist lysstråle-puzzles er ikke vildt lovende - det er godt nok en gennemtæsket form for spil-puzzle... Men jeg håber, det har mere at byde på. 🤞🏻🧔🏽 Jeg elsker græsk mytologi og lokationen er virkelig tiltalende ud, for mig. De 2 forgængere havde også de der rottesværme kørende for sig, hvilket var ret cool. Jeg glæder mig til at opdage hvad Kretas mørke grotter byder på, på det punkt, da der klart virker til at være det som de der har lavet previews har fundet mest spændende - men ikke har måtte tale om. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
manutdxdk 2026-08-03 17:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glemte Brigandine Abyss. Det har jeg også kig på! In reply to: @Emil_Nissen In reply to: @manutdxdk Har kig på Beast of Reincarnation Aaaahhh ja, 3D Neva ser også virkelig ud til at have noget kørende for sig med planteriget. Jeg glæder mig til at se dig scorer det på det den Botaniske-skala. 🤩 Jeg tror helt jeg har glemt at fremhæve det rigtige Neva i tråden... Det må jeg se at få gjort noget ved snart. Hvis jeg spiller det en dag, og husker det, så skal jeg nok smide et par ord om botanikken! Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-04 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er faktisk en del spil i dette måned, som jeg gerne vil nå frem til på et tidspunkt. Big Walk Når jeg får mulighed for at sætte tid nok af, til at spille det med mine storebror... Det bliver formentlig ikke i år, vi har begge forældre til småbørn og 3 styks af dem... Så det der med lige at sætte mange aftenerne af i træk, eller i nærheden af hinanden, er ikke en hel let diciplin. 😊 Duskfade Jeg krydser fingrer for et godt histotiedrevet 3D-platformseventyr. Jeg hyggede mig med demoen, der i første omgang lovede godt, men som så pludselig, efter en våbenopgradering, blev fyldt med grumme stutters der gjorde det udspileligt. Det var på PS5, så jeg kommer til at holde godt øje med modtagelsen af PS5-versionen, før jeg skal risikere at smide penge efter det. Resonance: A Plague Tale Legacy Jeg har kun spillet det første i serien. Og så måske 10 minutter af efterfølgeren, da det var frit tilgængeligt på mit daværende PS+ abbonoment. Men jeg kvittede det hurtigt under dens tutorial, da der blev lagt i kakkelovnen til langsomt, kedelig stealthgameplayloop med instant død, hvis man blev opdaget. Jeg havde næsten lige spillet Mafia: The Old Contry, så det skulle jeg bestemt ikke nyde mere af, lige med det samme. Jeg synes ikke ligefrem at Resonance ser fremragende ud. Kampsystemet ligner noget vi har set 1000 gange før, de seneste mange år - men jeg har ikke spillet særlig mange af de tusinde eksempler, så det gør mig ikke særlig meget. Jeg elsker at navigere ruiner fra tidligere civilisationer, spækket med puzzles og fælder og gerne krydret med lidt platforming - så her håber jeg at de leverer. Med Tomb Raider udsat og Uncharted fraværende, kan de snildt kradse en kløen på det punkt... Selv hvis det ikke er decideret fantastisk, så er jeg hurtigt fornøjet med den slags. At de så mest har fremvist lysstråle-puzzles er ikke vildt lovende - det er godt nok en gennemtæsket form for spil-puzzle... Men jeg håber, det har mere at byde på. 🤞🏻🧔🏽 Jeg elsker græsk mytologi og lokationen er virkelig tiltalende ud, for mig. De 2 forgængere havde også de der rottesværme kørende for sig, hvilket var ret cool. Jeg glæder mig til at opdage hvad Kretas mørke grotter byder på, på det punkt, da der klart virker til at være det som de der har lavet previews har fundet mest spændende - men ikke har måtte tale om. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-08-04 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er faktisk en del spil i dette måned, som jeg gerne vil nå frem til på et tidspunkt. Big Walk Når jeg får mulighed for at sætte tid nok af, til at spille det med mine storebror... Det bliver formentlig ikke i år, vi har begge forældre til småbørn og 3 styks af dem... Så det der med lige at sætte mange aftenerne af i træk, eller i nærheden af hinanden, er ikke en hel let diciplin. 😊 Duskfade Jeg krydser fingrer for et godt histotiedrevet 3D-platformseventyr. Jeg hyggede mig med demoen, der i første omgang lovede godt, men som så pludselig, efter en våbenopgradering, blev fyldt med grumme stutters der gjorde det udspileligt. Det var på PS5, så jeg kommer til at holde godt øje med modtagelsen af PS5-versionen, før jeg skal risikere at smide penge efter det. Resonance: A Plague Tale Legacy Jeg har kun spillet det første i serien. Og så måske 10 minutter af efterfølgeren, da det var frit tilgængeligt på mit daværende PS+ abbonoment. Men jeg kvittede det hurtigt under dens tutorial, da der blev lagt i kakkelovnen til langsomt, kedelig stealthgameplayloop med instant død, hvis man blev opdaget. Jeg havde næsten lige spillet Mafia: The Old Contry, så det skulle jeg bestemt ikke nyde mere af, lige med det samme. Jeg synes ikke ligefrem at Resonance ser fremragende ud. Kampsystemet ligner noget vi har set 1000 gange før, de seneste mange år - men jeg har ikke spillet særlig mange af de tusinde eksempler, så det gør mig ikke særlig meget. Jeg elsker at navigere ruiner fra tidligere civilisationer, spækket med puzzles og fælder og gerne krydret med lidt platforming - så her håber jeg at de leverer. Med Tomb Raider udsat og Uncharted fraværende, kan de snildt kradse en kløen på det punkt... Selv hvis det ikke er decideret fantastisk, så er jeg hurtigt fornøjet med den slags. At de så mest har fremvist lysstråle-puzzles er ikke vildt lovende - det er godt nok en gennemtæsket form for spil-puzzle... Men jeg håber, det har mere at byde på. 🤞🏻🧔🏽 Jeg elsker græsk mytologi og lokationen er virkelig tiltalende ud, for mig. De 2 forgængere havde også de der rottesværme kørende for sig, hvilket var ret cool. Jeg glæder mig til at opdage hvad Kretas mørke grotter byder på, på det punkt, da der klart virker til at være det som de der har lavet previews har fundet mest spændende - men ikke har måtte tale om. Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!