Gode Gamle 2026-08-04 18:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ååh nej... Havde ærligt talt håbet på noget lidt andet end én af de der "tomme kæmper" til at spille Kratos. Jeg synes, at Kratos har sådan en "underfundighed" og et væsen, der virker som om, han grubler meget, og måske slet ikke er så simpel som man tror. Det havde jeg håbet kunne komme til sin ret i serien, og at de kunne bruge en skuespiller med mere dybde. Havde faktisk ikke engang opdaget, at de havde ham Hurts på plakaten. 😅 Nuvel, med den rigtige instruktør, kan de fleste jo performe.godt. 🤞 Like Comment Share 0McCandlessDK 2026-08-04 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Gode Gamle Ååh nej... Havde ærligt talt håbet på noget lidt andet end én af de der "tomme kæmper" til at spille Kratos. Bautista kan da sagtens spille skuespil. Det har han vist flere gange. Hvad har du set med ham? Like Comment Share 0Aule11 2026-08-04 23:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Gode Gamle Ååh nej... Havde ærligt talt håbet på noget lidt andet end én af de der "tomme kæmper" til at spille Kratos. ? Jeg syntes han gjorde det meget godt på stemme skuespiller fronten, med Tagah i den nye avatar film. Og det var da også en god Rabban i dune, syntes jeg.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-08-05 00:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Tillagt 2026-08-05 00:23: Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Like Comment Share 0Joeyvind 2026-08-05 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skuespil a side, så er hans udseende og udtryk tættere på den Kratos vi kender. Men lad os lige have i mente, at der er tale om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Aule11 2026-08-05 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Men lad os lige have i mente, at der er talte om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. Er det den historie de vil filmatisere? ok jeg har lige fået langt mindre lyst til at se den.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
McCandlessDK 2026-08-04 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Gode Gamle Ååh nej... Havde ærligt talt håbet på noget lidt andet end én af de der "tomme kæmper" til at spille Kratos. Bautista kan da sagtens spille skuespil. Det har han vist flere gange. Hvad har du set med ham? Like Comment Share 0Aule11 2026-08-04 23:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Gode Gamle Ååh nej... Havde ærligt talt håbet på noget lidt andet end én af de der "tomme kæmper" til at spille Kratos. ? Jeg syntes han gjorde det meget godt på stemme skuespiller fronten, med Tagah i den nye avatar film. Og det var da også en god Rabban i dune, syntes jeg.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-08-05 00:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Tillagt 2026-08-05 00:23: Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Like Comment Share 0Joeyvind 2026-08-05 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skuespil a side, så er hans udseende og udtryk tættere på den Kratos vi kender. Men lad os lige have i mente, at der er tale om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Aule11 2026-08-05 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Men lad os lige have i mente, at der er talte om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. Er det den historie de vil filmatisere? ok jeg har lige fået langt mindre lyst til at se den.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-08-04 23:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Gode Gamle Ååh nej... Havde ærligt talt håbet på noget lidt andet end én af de der "tomme kæmper" til at spille Kratos. ? Jeg syntes han gjorde det meget godt på stemme skuespiller fronten, med Tagah i den nye avatar film. Og det var da også en god Rabban i dune, syntes jeg.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0ChiliConCarnage 2026-08-05 00:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Tillagt 2026-08-05 00:23: Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Like Comment Share 0Joeyvind 2026-08-05 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skuespil a side, så er hans udseende og udtryk tættere på den Kratos vi kender. Men lad os lige have i mente, at der er tale om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Aule11 2026-08-05 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Men lad os lige have i mente, at der er talte om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. Er det den historie de vil filmatisere? ok jeg har lige fået langt mindre lyst til at se den.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
ChiliConCarnage 2026-08-05 00:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Tillagt 2026-08-05 00:23: Kratos er jo ikke ligefrem en karakter der er kendt for det helt store følelsesregister,hans personlighed byder vel kun på 2 på humør barometeret ; vred og rasende. Så det tænker jeg ikke kræver en oscar vinder, men nærmere en med stor fysisk udstråling. Bautista kan begge dele imo, han leverede en fin præstation i det korte øjeblik han var med i Bladerunner 2049, med en enorm tilstedeværelse og følsomhed. Det kunne sikkert godt fungere Like Comment Share 0Joeyvind 2026-08-05 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skuespil a side, så er hans udseende og udtryk tættere på den Kratos vi kender. Men lad os lige have i mente, at der er tale om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Aule11 2026-08-05 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Men lad os lige have i mente, at der er talte om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. Er det den historie de vil filmatisere? ok jeg har lige fået langt mindre lyst til at se den.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2026-08-05 10:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skuespil a side, så er hans udseende og udtryk tættere på den Kratos vi kender. Men lad os lige have i mente, at der er tale om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Aule11 2026-08-05 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Men lad os lige have i mente, at der er talte om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. Er det den historie de vil filmatisere? ok jeg har lige fået langt mindre lyst til at se den.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Aule11 2026-08-05 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Men lad os lige have i mente, at der er talte om et spil omhandlende en vred død spartansk gud, som pludselig er flyttet til Norden og slår nordiske guder ihjel, fordi han er løbet tør i hjemlandet. Jeg tror ikke det er nogen let opgave, at filmatisere. Er det den historie de vil filmatisere? ok jeg har lige fået langt mindre lyst til at se den.I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!