Odessa 2026-08-05 15:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er jo også kun 15år siden sidste bog udkom og jeg læste den. Han har flere gange gennem årene givet udtryk for at bogen var tæt på færdig, og jeg har givet op. Måske han efterlader det som en ufærdig legacy til når han dør, og så kan man læse lidt krims krams.. Like Comment Share 0runes 2026-08-05 16:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg nærer efterhånden intet håb for asofai, jeg håber da det sker, men det gør det næppe. Faktisk tør jeg godt sige, at hvis han ender med at gøre den bogserie færdig, så æder jeg min gamle hat.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Xboxeren 2026-08-05 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Odessa Det er jo også kun 15år siden sidste bog udkom og jeg læste den. Han har flere gange gennem årene givet udtryk for at bogen var tæt på færdig, og jeg har givet op. Måske han efterlader det som en ufærdig legacy til når han dør, og så kan man læse lidt krims krams.. Jeg har givet mine bøger væk. Jeg gider ikke at have en serie stående der aldrig bliver færdig og jeg har ærlig talt opgivet at vente Like Comment Share 0Joeyvind 2026-08-05 21:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Martin er en stædig og stolt gammel mand. Winds of Winter udkommer uden tivivl først når han er død. Til den tid er HBO nok igang med at genindspille Game of Thrones. 😏100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
runes 2026-08-05 16:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg nærer efterhånden intet håb for asofai, jeg håber da det sker, men det gør det næppe. Faktisk tør jeg godt sige, at hvis han ender med at gøre den bogserie færdig, så æder jeg min gamle hat.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Xboxeren 2026-08-05 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Odessa Det er jo også kun 15år siden sidste bog udkom og jeg læste den. Han har flere gange gennem årene givet udtryk for at bogen var tæt på færdig, og jeg har givet op. Måske han efterlader det som en ufærdig legacy til når han dør, og så kan man læse lidt krims krams.. Jeg har givet mine bøger væk. Jeg gider ikke at have en serie stående der aldrig bliver færdig og jeg har ærlig talt opgivet at vente Like Comment Share 0Joeyvind 2026-08-05 21:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Martin er en stædig og stolt gammel mand. Winds of Winter udkommer uden tivivl først når han er død. Til den tid er HBO nok igang med at genindspille Game of Thrones. 😏100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Xboxeren 2026-08-05 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Odessa Det er jo også kun 15år siden sidste bog udkom og jeg læste den. Han har flere gange gennem årene givet udtryk for at bogen var tæt på færdig, og jeg har givet op. Måske han efterlader det som en ufærdig legacy til når han dør, og så kan man læse lidt krims krams.. Jeg har givet mine bøger væk. Jeg gider ikke at have en serie stående der aldrig bliver færdig og jeg har ærlig talt opgivet at vente Like Comment Share 0Joeyvind 2026-08-05 21:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Martin er en stædig og stolt gammel mand. Winds of Winter udkommer uden tivivl først når han er død. Til den tid er HBO nok igang med at genindspille Game of Thrones. 😏100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2026-08-05 21:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Martin er en stædig og stolt gammel mand. Winds of Winter udkommer uden tivivl først når han er død. Til den tid er HBO nok igang med at genindspille Game of Thrones. 😏100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!