Lilium11 2026-08-05 17:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bemærk hvordan de ikke bruger tallene fordi de er ret lave for et AAA produkt, og ekstremt lave sammenlignet med originalen. I sådan et tilfælde er det bedre bare at bruge nogle citater 😅Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1Emil_Nissen 2026-08-05 18:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Bemærk hvordan de ikke bruger tallene fordi de er ret lave for et AAA produkt, og ekstremt lave sammenlignet med originalen. I sådan et tilfælde er det bedre bare at bruge nogle citater 😅 Gad vide hvordan juraen egentlig er, i forhold til at tage udsnit af sætninger, hvis de er totalt misvisende for anmeldelsen, når det er taget ud af kontekst. F.eks. hvis jeg nu i en anmeldelse skrev: "Det oprindelige spil er et ubetinget mesterværk og dette remake er et skamplet på dets arv". Er det så tilladt, i sin markedsføring, at skrive: "Et ubetinget Mesterværk" - Emil Nissen - GameyReaktor ...På en trailer for det remake? 🤔 Tillagt 2026-08-05 18:15: Det minder mig helt om plakaten til Tom Hardy filmen Legend. Normalt ser man aldrig færre end 4/6 stjerner på en plakat/cover. Men her har de været så ballsy, at de har tilføjet en 2/6 stjernes anmeldes fra The Guardian, midt på plakaten - fuldstændig forklædt som 4 stjerner. 😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Joeyvind 2026-08-05 21:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Bemærk hvordan de ikke bruger tallene fordi de er ret lave for et AAA produkt, og ekstremt lave sammenlignet med originalen. I sådan et tilfælde er det bedre bare at bruge nogle citater 😅 She's got it! 😏100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Emil_Nissen 2026-08-05 18:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Bemærk hvordan de ikke bruger tallene fordi de er ret lave for et AAA produkt, og ekstremt lave sammenlignet med originalen. I sådan et tilfælde er det bedre bare at bruge nogle citater 😅 Gad vide hvordan juraen egentlig er, i forhold til at tage udsnit af sætninger, hvis de er totalt misvisende for anmeldelsen, når det er taget ud af kontekst. F.eks. hvis jeg nu i en anmeldelse skrev: "Det oprindelige spil er et ubetinget mesterværk og dette remake er et skamplet på dets arv". Er det så tilladt, i sin markedsføring, at skrive: "Et ubetinget Mesterværk" - Emil Nissen - GameyReaktor ...På en trailer for det remake? 🤔 Tillagt 2026-08-05 18:15: Det minder mig helt om plakaten til Tom Hardy filmen Legend. Normalt ser man aldrig færre end 4/6 stjerner på en plakat/cover. Men her har de været så ballsy, at de har tilføjet en 2/6 stjernes anmeldes fra The Guardian, midt på plakaten - fuldstændig forklædt som 4 stjerner. 😅 Skriver fra mobil: Slåfejl er hyppige, korrekturlæsning bøvlet. Like Comment Share 1Joeyvind 2026-08-05 21:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Bemærk hvordan de ikke bruger tallene fordi de er ret lave for et AAA produkt, og ekstremt lave sammenlignet med originalen. I sådan et tilfælde er det bedre bare at bruge nogle citater 😅 She's got it! 😏100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2026-08-05 21:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Bemærk hvordan de ikke bruger tallene fordi de er ret lave for et AAA produkt, og ekstremt lave sammenlignet med originalen. I sådan et tilfælde er det bedre bare at bruge nogle citater 😅 She's got it! 😏100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!