Dansk
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Dårlig AL på PS3!? Så bliver jeg da noget urolig for Metal Gear Solid 4.
Live for nothing, or die for something.
  • 0
Let the flaming begin....
  • 0
> Horrorguy

Det er jo ikke dårlig AI på PS3'eren, som sådan. Ubisoft mener bare ikke at de kan få det samme ud af den som 360'eren.

Det har aldrig været en hemmelighed at visse udviklere har brokket sig over at PS3 var svær at arbejde med.

Den samme skete med PS2'eren.

Det er meget vestligt at bitche over en given konsol, istedet for at gøre som japanske udvilkere og finde en løsning.
  • 0
Dette er næsten ligeså slem en nyhed som da Michael Rasmussen blev smidt ud af touren. Ja, hvad nu med MGS4
Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0
Tror nu ikke du skal blive for bekymret..

Jeg synes der er så meget af det her pjat, med at den ene konsol er bedre end den anden..

Men mon ikke det har noget med udviklerne at gøre..
  • 0
Hehe, ham Dany Lepage er da en abekat.

EDIT

Rolig nu - det handler jo bare om, hvordan det bliver programmeret osv. Dany Lepage og hans team har sikkert problemer med at kode til PS3'eren, og så skal han lige whine over det - ved at sige, at den ikke kan trække AI'en. Dette er selvf. spekulationer - men er 100% bullshit Dany Lepage lukker ud der.
Og som wildrover siger - ingen grund til bekymringer
  • 0
På den anden side, så skal manden vel udtale sig på den måde. Eftersom spillet er Xbox eksklusivt, så skal der lige hældes lidt benzin på fanboybålet og måske giver det pote og spillet bliver hypet.

Citerer dENYEN:
Det er meget vestligt at bitche over en given konsol, istedet for at gøre som japanske udvilkere og finde en løsning.

Enig.
  • 0
Jeg vil tro at det kan være et spørgsmål om hvor man har prioteret i hardwaren.
  • 0
Sikke dog engang ævl...

Ikke andet end PR.
  • 0
underligt...
Staying up forever with RISE!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hmmm
Der har været "uheldige" udtalelser med Cinviction før. En udvikler fik sagt til et finsk ( ? ) blad at spillet ikke ville kunne køre grafisk på Ps3. Dette viste sig dog senere (tilsyneladende) at være en misforståelse. Men jeg forstår dem dog godt at de er nødt til at hype spillet som et teknisk vidunder da gameplayet er lige til at lukke op og s**** i. Jeg så deres fremvisning fra Ubidays på GRTV og det er længe siden jeg har set et så latterligt og tyndt koncept. Hvis Ubisoft er løbet tør for idéer til Splinter Cell så find på noget nyt. Conviction er helt til grin.
  • 0
Heh, japanske udviklere kan da også sagtens finde på at svine den ene og den anden konsol til. Tror faktisk der laves langt flere eksklusive titler i Japan, modsat Nordamerika og Europa, hvor de oftest er multiplatform...

(Det har selvfølgelig også noget med markedet at gøre, men har svært ved at stille mig enig i, at japanske udviklere altid finder en løsning).
You Can't But See The Difference
  • 0
Ok .. lad os med de samme slå fast at hvad konsollen kan klare mht AI grafik osv er relateret til ydeevne og selvfølgeligt følger PS3'en fint med. At manden så ikke kan udnytte det af den ene eller anden grund er en anden sag. I øvrigt har AI'en aldrig været SÅ fantastisk i SC - spillene. Epic udvikler UT 3 til PS3, ID software har lavet en engine som kan bruges til at udvikle til PS3, XBox360 og PC på en gang(læs om deres nye Rage) osv., osv..
Det er en barnlig udtalelse og lad os for guds skyld ikke gå ind i en konsol diskussion på grundlag af denne.
  • 0
Det er da det værste fis jeg længe har hørt.

PS3'en har med Cell processoren et meget bedre redskab til AI end Xbox 360. Forskellen er bare, at udviklerne ikke gider at bruge kræfter på at kode til PS3'en.

Dovne svin
  • 0
Vås!
Sikke noget vås..!!!

Hvad mon Dany Lepage får af Microsoft for at komme med den udtagelse? [ka-tjing]

PS2 var også svær at programere til i starten. Det samme med PS3. Så det er ikke fordi maskinen ikke kan, men tilgengæld at firmaet ikke kan programere det. -endnu.

Xbox360 er jo "bare" en "stor" PC, så det er jo ikke så svært at få alle kræfterne ud af den.
Game On!
  • 0
Det lyder sgu lidt som en and, hvis I spørger mig...
Everything is Dirt & all the Dirt is Beautiful
  • 0
splinter cell ser godt ud, og kommer nok også til at blive stort, men tror simpelthen ikke på at ps3'ern ikke kan klare AI'en, det må han uddybe lidt.
  • 0
Synes også det lød lidt underligt..
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Prøv nu at sætte jer lidt i udviklernes sted.

De kan ikke få PS3 til trække det hele korrekt.
Så siger mange PS3-ejere, at udviklerne bare bitcher.

Tænk dog lige!
For at få det til at virke på PS3, skal udviklerne muligvis bruge måneder, og sikkert hundredtusinder, hvis ikke millioner af $.
Hvis PS3 i sidste ende så ikke yder mere end konkurenterne (hvilket jeg begynder at tvivle på), så er det da klart, at udviklerne har en vis frustration.
Let the festivities commence...
  • 0
Citerer Emiliatrix:
Prøv nu at sætte jer lidt i udviklernes sted.

De kan ikke få PS3 til trække det hele korrekt.
Så siger mange PS3-ejere, at udviklerne bare bitcher.

Tænk dog lige!
For at få det til at virke på PS3, skal udviklerne muligvis bruge måneder, og sikkert hundredtusinder, hvis ikke millioner af $.
Hvis PS3 i sidste ende så ikke yder mere end konkurenterne (hvilket jeg begynder at tvivle på), så er det da klart, at udviklerne har en vis frustration.

Tjoo, men når nu MS har købt og betalt sig til titlen, så er det jo ikke helt udelukket at det har lidt med sagen at gøre.

Det har jo aldrig været planlagt at det skulle udkomme til ps3.
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Og som jeg tidligere nævnte formår andre firmaer altså at tæmme PS3.
  • 0
Citerer Høegh:
Tjoo, men når nu MS har købt og betalt sig til titlen, så er det jo ikke helt udelukket at det har lidt med sagen at gøre.

Link tak.

Citerer bokaj:
Og som jeg tidligere nævnte formår andre firmaer altså at tæmme PS3.

Jamen hvis andre firmaer har tæmmet PS3, så er jeg ikke imponeret. Jeg har fået tudet ørene fulde af, hvor imponeret vi alle ville blive.
Let the festivities commence...
  • 0
Citerer Emiliatrix:

Link tak.

Da spillet blev annonceret, som xbox eksklusiv, til X06 af MS selv (jeg gætter på Peter Moore), og da serien før det blev udgivet på alt der bare kunne kravle eller gå, så synes jeg ikke det er en urimelig tolkning at MS har haft pengepungen fremme.
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Gætter på at det er fordi Xboxen har flere Ram end Ps3en. Så kan PS3 cells lave grafik men dens Ram kan ikke trække AIen.
  • 0
Hmm lad nu ham om den udtalelse! Et og andet sted tror jeg nok han ved mere om det end alle os herinde! Og hvad så om PS3'eren ikke kan klare den AI der er i det nye Splinter Cell spil.. Kommer jo ikke til den alligevel, så hvad kan vi bruge det til, andet en starte Fanboy krige?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!