Dansk
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Citerer Høegh:
Da spillet blev annonceret, som xbox eksklusiv, til X06 af MS selv (jeg gætter på Peter Moore), og da serien før det blev udgivet på alt der bare kunne kravle eller gå, så synes jeg ikke det er en urimelig tolkning at MS har haft pengepungen fremme.

Meget muligt, men tager den ikke for gode varer, før der er et ultimativt bevis.
Taget i betragtning af, hvordan Double Agent var på PS3, så har det måske også skræmt udviklerne fra at lave Conviction.

Citerer Rot endahl:
Gætter på at det er fordi Xboxen har flere Ram end Ps3en. Så kan PS3 cells lave grafik men dens Ram kan ikke trække AIen.

De har lige mange ram. Jeg har dog hørt fugle synge om, at PS3's styresystem bruger flere end X360. Skal ikke kunne bekræfte det, men muligvis.

Tillagt 2007-08-14 12:55:
Citerer AndersDK:
Hmm lad nu ham om den udtalelse! Et og andet sted tror jeg nok han ved mere om det end alle os herinde! Og hvad så om PS3'eren ikke kan klare den AI der er i det nye Splinter Cell spil.. Kommer jo ikke til den alligevel, så hvad kan vi bruge det til, andet en starte Fanboy krige?

Agree. Han ved sikkert mere om det, end os herinde.
Let the festivities commence...
  • 0
Det er da klart at man ikke gider at bøvle med et system der er så svært at kode når man bare kan tage xboxen. Det var kort og groft sagt. Lidt i stil med det Emiliatrix sagde. Det er jo også en "risiko" ved at lave et spil til en så ny konsol. De kan tabe mange penge og spillet kan måske ikke blive ordenligt fuldendt!

• 0
Hvis Conviction bliver en stor succes, så kommer det også til PS3.

Får Sony lidt mere gang i salget af PS3, så kommer det også..

Længere er den ikke, det handler om penge. Og besværligheden kan nok i øjeblikket ikke lige opveje fortjenesten.
  • 0
Bah en udvikler udtaler noget, en anden noget andet. Måske har han ret på en fordrejet måde; nemlig at den er svær at udvikle til. Pga. af den meget anerledes opbygning. Og hvad er det egentlig for noget pis at fyre af? Hvis de ikke udvikler spillet og lige præcis dette spil, ved de jo heller ikke om PS3 kan klare det ligeså godt.
Men måske ville udvikleren bare starte en flamewar, så lad ham om det
  • 0
spliter cell double agent var en port, derfor den dårlige kvalitet. Der er mange firmaer som kan få ting ud af ps3 som er ligeså godt som xbox. Ubisoft siger som regel meget lort omkring ps3, de har sagt at ps3 ikke kan klare baggrundene fra det nye naruto spil men efter at have set det så tror jeg ikke på det. og jeg tror ikke på at ai i conviction er så godt at det ikke kan gøres på en ps3 og hvor skulle han vide det fra hvis spillet ikke er blevet lavet til en ps3? hvis de bare laver det til xbox så har han vel ikke prøvet at få ai til at køre på en ps3.
  • 0
Sikke noget bræk at fyre af...! Og så uden en forklæring, di kunde lige så godt bare havede sigt at di ikke kunde finde ud af at bygge ai`en lige så godt på ps3 isted.! For selfølig kan ps3 trække lige så indviklede ai som Xbox360. Assassin's creed, gta og alle di ander spil med meget ai kan jo sagtens køre på ps3 så giver ikke en sk*d for den udtalse.!!
  • 0
Citerer Emiliatrix:
Meget muligt, men tager den ikke for gode varer, før der er et ultimativt bevis.

Nej for MS køber sig nemlig heller ikke til eksklusive titler, right?

Citerer Emiliatrix:
Taget i betragtning af, hvordan Double Agent var på PS3, så har det måske også skræmt udviklerne fra at lave Conviction.

Men tilsyneladene ikke skræmt dem fra at udgive andre spil på konsollen...
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Igen, tror ikke på at der er ret mange herinde der reelt har en mulighed for at komme en en kommentar der kan opveje det, da jeg ikke helt tror på at der er nogen herinde der enten programere/udvikler spil til hverken xbox eller ps konsolen.. Så reelt set har vi/i intet og have vores kommentare om at selvfølgelig kan den klare den AI der er i Splinter Cell, vi ved intet om hvordan det er bygget op, og vi kender ikke til AI'en, er der nogen der har prøvet det færdige spil??
Syntes selv det er en tåbelig udtalelse og den vil falde noget så gevaldig til jorden, hvis det endelige spil viser sig til at have den meste tåbelige AI.. men det vil tiden jo vise
  • 0
Synes engang at jeg havde hørt at assassins creed ville have bedre AI på Xbox 360.. lyder dog mærkligt...
  • 0
Enig i at kommentaren måske nok er tåbelig, på den anden side, så er det et signal om at Sony måske skal hjælpe udviklere mere end de gør i forvejen. Ved godt at Insomniac og Co får masser af hjælp, men hvis der vitterligt er problemer i udviklingsfasen som gør at folk føler sig tvunget til at komme med den slags udtalelser, så skal det vel rettes ?

På den anden side, så er jeg helt sikker på at udtalelsen skal ses som en slags marketing for spillet, det genererer en masse opmærksomhed omkring deres titel, Sony får ikke så god reklame, dette gavner MS. Lidt ala al den snak om formater og plads, meget af det er simpelthen bare snedig markedsførelse.
  • 0
Det virker lidt mærkeligt at Xbox skulle kunne klare det bedre, men jeg ved ikke om jeg skal tro på det, eller om det bare er en undskyldning for at kunne lave det i den ene version, så de kan slippe for besværet med at konvertere spillet

Men godt jeg selv har en Xbox
Xbox Live/PSN Gamertag: KillerToad12 | Wii Friendcode: 8969-7925-1908-1605
  • 0
Citerer Tsunami:
På den anden side, så er jeg helt sikker på at udtalelsen skal ses som en slags marketing for spillet, det genererer en masse opmærksomhed omkring deres titel, Sony får ikke så god reklame, dette gavner MS. Lidt ala al den snak om formater og plads, meget af det er simpelthen bare snedig markedsførelse.

Hmm syntes bare det vil være lidt og skyde sig selv i foden! De udgiver jo også spil til PS3'eren Ik? Ved at komme med dette udsagn, siger de jo lidt at AI'en i deres spil til PS3 ikke er lige så god som til Xbox360. Men jo, giver da lidt possetiv omtale om xbox'en..
Er det et råb om mere hjælp, syntes jeg de skulle have gjordt det mere internt og ikke udtale sig om det til at spilsite/mag.
  • 0
Det er jo en omgang vås at fyre af..

Hva er det lige der helt præcis styrer AI'en på 360/ps3?
PSN ID Ravenlore
  • 0
Puhaaaaeee... tror ikke helt den udtalelse holder... Er sikker på PS3'en godt ville kunne klare det hvis der nu blev brugt lidt tid på en version til maskinen.

PS3'en er jo som vi har hørt et par gange lidt svære at lave spil til en Wii'en og 360'eren, (hvilket man bl.a. kan se på de mange spil som kommer senere ud til PS3), men det er bare min mening.

Desuden synes jeg de kører SC-serien lige i jorden med det nye koncept Ved godt man skal blive ved med at finde på noget nyt for at variere en spilserie, men for fanden, nu malker de bare den stakkels Fisher. Er det så ikke bedre bare at stoppe serien eller noget? Men ok, det ser vi jo når det engang kommer ud
  • 0
hmm altså udover jeg synes det noget vås de fyrer af, kan jeg egentligt godt lide det nye concept.. Har sq brug for noget nyt i noget der er gammelt en gang i mellem..
PSN ID Ravenlore
  • 0
Det passer også ca. med hvad udviklerne af Assassins Creed sagde. Crowd AI'en bliver bedre på Xbox 360 end PS3. Hvis SP:C så har flere personer og/eller mere komplex AI kode end AC, så passer udtalelsen meget godt med at Cell ikke kan klare AI'en.

Samt passer det også med analyser af Cell siger.
  • 0
En udvikler fra Ubisoft har også udtalt at spillet Naruto ikke kan afvikles på hverken ps3 eller Wii, fordi det er så detaljeret...
http://gamers-creed.com/?p=315

Håber da ikke at det er dette spil de snakker om...
http://kotaku.com/gaming/clips/noisey-naruto-trailer-for-xbox-360-
260458.php

Citerer Psykocyber:
Det passer også ca. med hvad udviklerne af Assassins Creed sagde. Crowd AI'en bliver bedre på Xbox 360 end PS3. Hvis SP:C så har flere personer og/eller mere komplex AI kode end AC, så passer udtalelsen meget godt med at Cell ikke kan klare AI'en.

Samt passer det også med analyser af Cell siger.

De har senere udtalt at AI'en bliver fuldstændigt den samme på begge konsoller.
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Ja nemlig ja. Er det ikke noget med at ved PS3 kører AI'en på processoren - altså Cell, da det er det stærkeste ved maskinen, hvor Xbox'en har en del mere hukommelse?

Altså lidt ligesom Rot Endahl siger det
  • 0
ved bare at splinter cell generelt er et lortespil (:

bare min mening selvfølgelig.

om ps3'eren så kan køre det eller ej er vel bare at vente og se.
I intend to live forever. So far, so good.
  • 0
Jeg kan ikke se hvorfor at xbox'en cpu skull evære bedre til ai end ps3's, det ville jeg gerne have han forklarer. og ang. ram så er der det samme i ps3 som i xbox bare delt i 2, og jeg nægter at tro på at convictions ai bruger mere end 256 mb ram. og når man ser på hvor mange a.i.'er ( ) der kan være på skærmen på en gang i heavenly sword så virker det endnu mere tåbeligt det ubisoft siger.

-black-sheep-god
din holdning til splinter cell vil jeg give dig ret i
  • 0
Selvom PS3'erens ram er delt op, er der så ikk noget med at den kan give og tage som det passer den?
PSN ID Ravenlore
  • 0
-rsx kan tage fra main ram men ikke omvendt.
  • 0
  • TSl
  • TSl
Jeg er bliver endnu mere glad for jeg har købt en xbox360 i stedet for en ps3 nu
TSl
  • 0
  • Nike
  • Nike
Lyder som om Microsoft endnu en gang har opkøbt Splinter Cell, for hvordan kan den kraftigste maskine på markedet ikke klare AI´en? Det lyder som en omgang pis, og en dårlig undskyldning for, at Microsoft har købt spillet.
Don't underestimate the enemy. Eat the hot dog, don't be one. Worst Quote ever xD
  • 0
Haha. God griner. Flere armbåndsdesigner. Hvorfor er det mon så populært?

Han giver hverken en information om hvorfor den ikke kan det. Denne nyhed skal ligge i papir kurven
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!