Dansk
nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter GRs anmeldelser, nyheder og artikler

Jeg tror mere de har fået dem til at sige det for at dække over de fejl så som 360'eren har så folk glemmer det og ser ned på ps3..
PSN ID Ravenlore
  • 0
Citerer Nike:
Lyder som om Microsoft endnu en gang har opkøbt Splinter Cell, for hvordan kan den kraftigste maskine på markedet ikke klare AI´en? Det lyder som en omgang pis, og en dårlig undskyldning for, at Microsoft har købt spillet.

Citerer Jones:
Jeg tror mere de har fået dem til at sige det for at dække over de fejl så som 360'eren har så folk glemmer det og ser ned på ps3..

Thihi.... Drop nu alle "undskyld mig" lamme forsøg på at undskylde ps3'eren fra en dårlig udtalelse fra en spil udvikler. Er da fuldstændig ligegyldigt i sidste ende... Eller er der noget jeg har overset?
  • 0
Citerer AndersDK:
Citerer Nike:
Lyder som om Microsoft endnu en gang har opkøbt Splinter Cell, for hvordan kan den kraftigste maskine på markedet ikke klare AI´en? Det lyder som en omgang pis, og en dårlig undskyldning for, at Microsoft har købt spillet.

Citerer Jones:

Thihi.... Drop nu alle "undskyld mig" lamme forsøg på at undskylde ps3'eren fra en dårlig udtalelse fra en spil udvikler. Er da fuldstændig ligegyldigt i sidste ende... Eller er der noget jeg har overset?

hva havde du regnet med når manden komme med dårlige argumentationer
  • 0
Psykocyber---->

ENIG!

Bøllemis----->

ENIG!

Wow! tjek lige hvad en udtale om at xbox'en kan være kræftigere en ps3'en på et område, får en volsomt tordenvejr af beskeder som: "Det kan ikke passe!" "Hvor ved de det fra!?" ud...

syntes det er okay at folk måske er uenige, men omkring hvad PS3'en kan og ikke kan, må vel være rigtigt eftersom det er dem der er "Proferne"....
*Sober Again* - "there is 2 types of people in this world, the sober, and those who's drunk, and we all know who's the right ppl!" http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117390662962&ref=ts
  • 0
Jeg mener personligt at man ikke kan tage denne udtale seriøst og det mener jeg af 2 grunde.

1. Der har aldrig været tale om at dette spil skulle komme til PS3 hvilket vil sige at udviklerne sansynligvis ikke har arbejdet med PS3 systemet under udviklingen af dette spil.

2. "PS3'eren kan ikke klare den kunstige intelligens halv så godt som Xbox 360 kan det." Hvad er det for noget lort at sigde? Han udtaler sig somom de udnytter 100% af både Xboxens og PS3ens kræfter til at udvikle dette spil og derudfra konkludere at Xboxen er PS3en langt overlegen når det kommer til AI'en.

Så nej jeg snynes ikke at denne udtale skal tages seriøst, men lad os nu se hvad der sker.
  • 0
Det var egentlig noget værre fis at sige, at PS3'eren er Xbox360 underlegen. Begge maskiner er baseret på den samme processor, for hulen da! Dvs. 2 versioner af samme hjerne, nemlig IBMs PowerPC processor. Derfor kan der ikke være så store forskelle maskinerne imellem, basalt set. Ja ja, der er en masse forskelle, men "hjernen" er nogenlunde ens i de 2 maskiner...

PS3'eren er bare sværere at programmere til, og udviklerne skal derfor bruge ekstra kræfter på det. Nok derfor at fyren er så pissed over at "PS3 ikke kan klare AI'en" - han skal faktisk bruge tid på at programmere til maskinen, i stedet for bare at lave én og samme version til alle 3 maskiner...og ellers bare sidde på sin røv og tælle penge.
All pain, no gain!
  • 0
Citerer call_of_duty_freak:

Har ikke hørt hans argumentationer, andet end det der står her. men eftersom det også UbiSoft der udgiver Assasin Greed som jo også laves til PS3'eren tror jeg de ved lidt om hvordan den er at arbejde med.? Hvis det nu er hans/deres overbevisning, så kan jeg ikke se hvorfor man herinde skal prøve at komme med underlige forsøg på at finde en undskyldninger og konspirations teorier for at han nu har sagt som han har gjordt...

Igen syntes jeg bare man skal trække lidt på smilebåndet og vente og se hvad vi får.
  • 0
Hvorimod hvis vi vendte situationen om og der blev sagt at det var xboxen der ikke kunne klare AI'en i splintercell (selvom det ikke kommer til ps3) og det så kun var ps3, så tror jeg vi ville se de personer som nu siger det er noget BS, sidde og give manden ret istedet

Og kan meget godt lide en fra sony overhovedet gider svare igen på et board, hvorefter de forsikrer alle om at ps3 sagtens kan ved at de tuder ørene fulde på folk om CELL (klassiker efterhånden). Heavenly sword er også et undeligt eksempel at give når fjenderne ihvertfald i demoen var total retardered og stod og ventede på at blive slagtet
  • 0
Nu har Ubisoft, som tidligere nævnt, også udtalt at spillet Naruto ikke kan afvikles på hverken ps3 eller Wii, fordi det er alt for detaljeret...

Og hvis man kigger på traileren, bliver det tydeligt for en hver at dette er et ægte nextgen spil
http://kotaku.com/gaming/clips/noisey-naruto-trailer-for-xbox-360-
260458.php

Udviklere der udvikler et eksklusivt spil til en given konsol, vil 90% af gangende sige, at deres "fantastiske" spil ikke ville kunne køre på konkurrenternes konsoller.
Rumble is for lonely chicks
  • 0
altså for mig at se ligner det naruto spil noget som kunne afvikles på Wii more or less.. Ligner bare lidt bedre bodukai 3 graffik.. Ikk fordi jeg ikk kan lide Naruto, jeg elsker den serie, og følger med i den hver uge, både mangaen og Animeen, og kunne vildt godt tænke mig spillet..
PSN ID Ravenlore
  • 0
  • Missing Avatar
  • Raja
Der har vi omsider svaret. PS3'en overgår IKKE 360'eren. Hverken grafisk eller spilmæssigt. PS3 er noget lort og der findes ingen fede spil til den, udover Sigma. Heavenly Sword er en omgang bræk med blændende grafik. PS3 sucks, Xbox 360 er fremtiden. Længere er den ikke
  • 0
Citerer Raja:
Der har vi omsider svaret. PS3'en overgår IKKE 360'eren. Hverken grafisk eller spilmæssigt. PS3 er noget lort og der findes ingen fede spil til den, udover Sigma. Heavenly Sword er en omgang bræk med blændende grafik. PS3 sucks, Xbox 360 er fremtiden. Længere er den ikke
PSN ID Ravenlore
  • 0
  • Missing Avatar
  • Raja
Hm ja okay Jones, jeg må nok æde mine egne ord igen - lad mig omformulere mit svar. PS3 er endnu ikke med på noderne og kommer det heller ikke. PS3 er noget overvurderet lort. Der sidder en masse dejligt hardware i svinet men intet som forbedre spiloplevelsen på samme måde som 360'eren. Tag et spil som GoW, gå til Act 4 og vælg chapter 4 - Imaginary Place - betragt så den guddommelige atmosfære, alt er genialt skruet sammen og det er næsten som at være der selv. Dette er en scene som PS3 aldrig nogensinde ville kunne levere. Så kort kan det siges. PS3 er noget overvurderet lort som intet har med gaming at gøre. Det er blot heldigt for sony at de fik Ninja Gaiden Sigma til deres konsol. Grafikmæssigt er det tvivlsomt om PS3 nogensinde vil overrunne 360 og GAMEPLAYMÆSSIGT er det næsten til grin at spørge om det samme PS3 er en stor bunke lort til alt for mange penge. Xbox 360 holder og vil altid gøre det. Xbox har ALLE de fede titler og man kunne næsten ane en snert af medlidenhed i hans (mig) stemme........... Im out.. Sup bitches

Hm og læg lige mærke til at jeg ikke engang nævner Biocshock, Halo 3 og verdens bedste rollespil MASS EFFECT. Havde jeg indblandet disse titler i min afgørelse, ja så var det ude med PS3 for altid. Jeg må være venlig idag. Mass effect slår jo alt og alle. Intet mere end fænomenalt! PS3 vil aldrig nogensinde kunne hamle op med spil af en sådan kaliber. Sony pak jeres grej og gå hjem!!!
  • 0
Citerer Raja:
Hm ja okay Jones, jeg må nok æde mine egne ord igen - lad mig omformulere mit svar. PS3 er endnu ikke med på noderne og kommer det heller ikke. PS3 er noget overvurderet lort. Der sidder en masse dejligt hardware i svinet men intet som forbedre spiloplevelsen på samme måde som 360'eren. Tag et spil som GoW, gå til Act 4 og vælg chapter 4 - Imaginary Place - betragt så den guddommelige atmosfære, alt er genialt skruet sammen og det er næsten som at være der selv. Dette er en scene som PS3 aldrig nogensinde ville kunne levere. Så kort kan det siges. PS3 er noget overvurderet lort som intet har med gaming at gøre. Det er blot heldigt for sony at de fik Ninja Gaiden Sigma til deres konsol. Grafikmæssigt er det tvivlsomt om PS3 nogensinde vil overrunne 360 og GAMEPLAYMÆSSIGT er det næsten til grin at spørge om det samme PS3 er en stor bunke lort til alt for mange penge. Xbox 360 holder og vil altid gøre det. Xbox har ALLE de fede titler og man kunne næsten ane en snert af medlidenhed i hans (mig) stemme........... Im out.. Sup bitches

Hm og læg lige mærke til at jeg ikke engang nævner Biocshock, Halo 3 og verdens bedste rollespil MASS EFFECT. Havde jeg indblandet disse titler i min afgørelse, ja så var det ude med PS3 for altid. Jeg må være venlig idag. Mass effect slår jo alt og alle. Intet mere end fænomenalt! PS3 vil aldrig nogensinde kunne hamle op med spil af en sådan kaliber. Sony pak jeres grej og gå hjem!!!
Nu kigger jeg lige opjectivt på det crap du fyrer af... bullshit.. Du har stadig ikke fattet at udviklerne har haft ca. 3 1/2 år til at sidde og lege med 360 men ikke mere end et lille år til ps3, så jeg fatter ikke hvordan du kan sidde og sige sådan noget? Mener da at Epic games har sagt at GoW sagtens kunne køres på ps3 efter de har vist UT3 som vidst nok skulle være flottere end GoW (not sure) kørte perfect.. Har du slet ikke fulgt med? kig på MGS4, uncharted, Heavenly sword, little big planet, Lair osv. Sig mig, hvis ALLE de titler har lorte graffik og lorte gameplay, jamen så er det da tydeligt at du er en fucking fanboy, og så skal jeg da ikke spilde mere tid på dig..
PSN ID Ravenlore
  • 0
Citerer Raja:

Din argumentationsevne er jo uovertruffen!

Lad os se lidt på den:

1. Hardware forbedre spil oplevelsen (skråt op med spiludvikleren!)

2. Ps3 har ikke denne spiloplevelses-forbedrende-hardware. (naturligvis)

3. 360 derimod har denne hardware som forbedre spiloplevelsen (endnu mere naturligvis)

4. GoW - Act 4 - chapter 4 har en guddommelige atmosfære. Men tilsyneladende har det ikke noget med spiludvikleren Epics designhold at gøre, men derimod den føromtalte "magiske" hardware.

5. PS3 er noget overvurderet lort som intet har med gaming at gøre. (dette er naturligvis igen noget alle ved, så ingen argumentation bør gives)

6. Det er heldigt for Sony at de fik Ninja Gaiden Sigma til deres konsol, for det er jo et tidligere xbox spil. Og Xboxen har magisk hardware som gør alle spil gode, selv når de ikke kommer til xboxen!!!

7. GAMEPLAYMÆSSIGT!!! er 360'eren naturligvis også ps3'eren overlegen. Dette er så åbenlyst at man slet ikke behøver at give en grund, og skulle nogen spørge til denne grund, vil de helt sikkert være for dumme til at kunne forstå den. Altså intet svar behøves givet. (men sandsynligvis noget med hardwaren at gøre)

8. MASS EFFECT verdens bedste rollespil! Selvom jeg ikke har prøvet det, så er jeg helt sikker på at det vil blive bedre end alt andet der nogensinde er blevet lavet i hele spilhistorien!

- "MASS EFFECT slår jo alt og alle" (jamen når du siger det på den måde såå... )

- MASS EFFECT er intet mere end fænomenalt! (tø hø )

9. PS3 vil aldrig nogensinde kunne hamle op med spil af en sådan kaliber - altså spillet MASS EFFECT!!! (se argument nr 5 og 8 indsæt derefter selv udråbstegn)

10. Du føler dig venlig i dag, og har derfor ikke inkluderet spillet MASS EFFECT!!! i din 1000% skudsikre argumentation...

Du burde forgyldes og puttes på en pind.

ps. du var 22år ikke?
  • 0
@ Høegh

Klasse
  • 0
Høegh det er klasse det der, ligesom Tsunami siger.. ginialt.
PSN ID Ravenlore
  • 0
Citerer AndersDK:
Citerer call_of_duty_freak:

Har ikke hørt hans argumentationer, andet end det der står her. men eftersom det også UbiSoft der udgiver Assasin Greed som jo også laves til PS3'eren tror jeg de ved lidt om hvordan den er at arbejde med.? Hvis det nu er hans/deres overbevisning, så kan jeg ikke se hvorfor man herinde skal prøve at komme med underlige forsøg på at finde en undskyldninger og konspirations teorier for at han nu har sagt som han har gjordt...

Igen syntes jeg bare man skal trække lidt på smilebåndet og vente og se hvad vi får.

Jeg tror ikke på det!

Hvis jeg sagde at ps3 var kraftigere end xbox 360 og jeg bare lod det stå sådan. Ville du så tro på mig? Altså hvis jeg var spiludvikler? Jeg vil have beviser
  • 0
  • Missing Avatar
  • Raja
Til Hø! Jeg ved du er en trist eksistens og dermed intet sagt der, men at angribe en person for at sige sin mening, er højest uopdragent. PS3 er noget lort og sådan vil det altid være. PS3 er IKKE en spillekonsol på samme måde som 360, dvs. PS3 sutter røv på det spilmæssige niveau. Ang. blueray osv. er den sikkert ganske fin, men den duer ikke til spil. Desuden er det lortespil der udgives til PS3. Tekken sutter røv, HS ligeså og Lair er det største bøssespil til dato. At flyve rundt på en rådden drage er sgu det samme som at spille blazing angels eller et lign fly spil. PS3 er en skod konsol og vil aldrig overrunne 360. Xbox har som tidligere sagt alle de fede titler. Mass Effect ER og BLIR verdens bedste rollespil. Men ja, det får vi jo at se Hø! Når tiden er inde til release af Mass E. så kommer du til at æde dine egne ord igen

Nå ja, jeg er allerede blevet forgyldet og kandiseret som et jule æble.

PS3 ER LORT, XBOX ER FREMTIDEN. SÅ KORT KAN DET SIGES.
  • 0
Citerer Raja:
Til Hø! Jeg ved du er en trist eksistens og dermed intet sagt der, men at angribe en person for at sige sin mening, er højest uopdragent. PS3 er noget lort og sådan vil det altid være. PS3 er IKKE en spillekonsol på samme måde som 360, dvs. PS3 sutter røv på det spilmæssige niveau. Ang. blueray osv. er den sikkert ganske fin, men den duer ikke til spil. Desuden er det lortespil der udgives til PS3. Tekken sutter røv, HS ligeså og Lair er det største bøssespil til dato. At flyve rundt på en rådden drage er sgu det samme som at spille blazing angels eller et lign fly spil. PS3 er en skod konsol og vil aldrig overrunne 360. Xbox har som tidligere sagt alle de fede titler. Mass Effect ER og BLIR verdens bedste rollespil. Men ja, det får vi jo at se Hø! Når tiden er inde til release af Mass E. så kommer du til at æde dine egne ord igen

Nå ja, jeg er allerede blevet forgyldet og kandiseret som et jule æble.

PS3 ER LORT, XBOX ER FREMTIDEN. SÅ KORT KAN DET SIGES.

Som du selv kan læse dig til, så drejede det sig ikke om et angreb på dig som person, men derimod din argumentation - eller mere præcist mangel på samme.

Desuden har jeg på intet tidspunkt sagt at MASS EFFECT!!!!11!! ikke bliver godt. For hvordan skulle jeg dog kunne det? Jeg har jo ikke prøvet det, ligesom dig

Citerer Raja:
PS3 ER LORT, XBOX ER FREMTIDEN. SÅ KORT KAN DET SIGES

Ja, så kort kan det siges.
Men alligevel bruger du en masse tid på at "argumentere" for din mening ved at bringe en masse "facts" frem (såsom: spillet er for bøsser og spillet sutter røv), som du aldrig underbygger. Tilsidst vil du så ikke have at der er nogen der sætter spørgsmålstegn ved de ting du slår fast, for det er jo bare din mening. Men hvorfor er det så, at du ikke bare skrev "PS3 ER LORT, XBOX ER FREMTIDEN" ville det ikke have været nok?
  • 0
Citerer Raja:
Tekken sutter røv, HS ligeså og Lair er det største bøssespil til dato. At flyve rundt på en rådden drage er sgu det samme som at spille blazing angels eller et lign fly spil. PS3 er en skod konsol og vil aldrig overrunne 360

Raja
Kunne du eventuelt forsøge at få en lidt mere sober tone, eller lader det sig simpelthen ikke gøre?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Raja
Jo du har ret Høegh. Jeg lod krigen mellem konsollerne løbe af med mig. Jeg har i øvrigt selv en ps3 ligeså i ved det - så jeg taler ikke i febervildelse eller lign. Ang. min argumentation, så kan jeg sagtens argumentere. Jeg synes blot ikke at computere osv fortjener en ordentlig argumentation. Jeg læser meget filosofi og ved alt om argumentationsteori og fejlslutningslære. På samme måde som at argumentet skal være logisk gyldigt og at det består af forskellige fragmenter, såkaldte præmisser. Men det er en anden historie. Jeg mener bare ikke computerspil fortjener en værdig argumentation - det er intet som har med virkeligheden og de dybere fundamentale ting i tilværelsen at gøre. Derfor min noget brogede og uhøjtidelige argumentation Hr. Hø
  • 0
Citerer Raja:
Jo du har ret Høegh. Jeg lod krigen mellem konsollerne løbe af med mig. Jeg har i øvrigt selv en ps3 ligeså i ved det - så jeg taler ikke i febervildelse eller lign. Ang. min argumentation, så kan jeg sagtens argumentere. Jeg synes blot ikke at computere osv fortjener en ordentlig argumentation. Jeg læser meget filosofi og ved alt om argumentationsteori og fejlslutningslære. På samme måde som at argumentet skal være logisk gyldigt og at det består af forskellige fragmenter, såkaldte præmisser. Men det er en anden historie. Jeg mener bare ikke computerspil fortjener en værdig argumentation - det er intet som har med virkeligheden og de dybere fundamentale ting i tilværelsen at gøre. Derfor min noget brogede og uhøjtidelige argumentation Hr. Hø

Hehe, jamen godt at du fik gjordt opmærksom på din ubegrænsede filosofiske viden (den oplysning sætter dig jo nemlig i et helt andet lys ).

Men altså ret beset så mener du kun, at man behøves at argumentere for nogle af sine meninger, og resten af tiden kan du bare skabe dig barnagtigt?

Ikke alt indenfor filosofien har en dybere fundemental værdi, men er blot interessandte tankeeksperimenter. Jeg føler mig da også ret overbevidst om at de fleste filosoffer: Descartes, Hume, Comte, Popper, Kirkegaard osv. ville være af den opfattelse at man skulle kunne argumentere for sine holdninger og hvis ikke, så holde dem for sig selv.

Hele din rant kan jo reelt set koges ned til "Ps3 er gay, 360 rocks!"

Men hvorfor føler du at det er nødvendigt at spilde folks tid med det, når du hverken kan eller vil argumentere for dine holdninger?

Og hvad pokker laver du overhovedet på et spil forum, når du tilsyneladene bare ønsker at kunne skrive et eller andet tilfældigt, uden at nogen kommentere det, eller sætter spørgsmålstegn ved det?
Det kan du ligeså godt gøre på et stykke papir derhjemme...
  • 0
Citerer Raja:
Ang. blueray osv. er den sikkert ganske fin, men den duer ikke til spil. Desuden er det lortespil der udgives til PS3. Tekken sutter røv, HS ligeså og Lair er det største bøssespil til dato. At flyve rundt på en rådden drage er sgu det samme som at spille blazing angels eller et lign fly spil. .
Det er jo så din menning om det.. MEn du virker som om at de spil er de ENESTE spil der udkommer til PS3. Synes du at alle kommende PS3 spil er dårlige. hvert og et?
PSN ID Ravenlore
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!