SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
call_of_duty_freak 2007-08-17 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Raja, ja xbox 360 smider guldkorn ud over dens spil. Ps3 ville jo overhovedet ikke kunne klare hour of victory og vampire rain vel? Like Comment Share 0Raja 2007-08-18 07:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Til Høegh---> Det er meget muligt, dog er jeg ikke sofist, ergo har vi ikke med en yderligtgående subjektivistisk livsholdning at gøre. Jeg er hverken relativist eller absolutist og jeg mener ikke at verden består af en bestemt og absolut grundorden. Derimod finder jeg Nietsche og Kierkegaard meget interessante. Hele eksistentialismen fascinere mig. Ved du hva? Kierkegaard forsøger i et af hans værker "Mod muren", at komme med en betegnelse på et eksistentielt fortvivlet menneske. Betegnelsen lyder, "relationen relatere sig selv, til sig selv, i relationen". Det er ifølge Kierkegaard resultatet af at et menneske ikke tiltror sig gud. Det er i mine øjne forkert at stille det op på den måde. Kan du komme med en forklaring på hvorfor dette ikke vedrøre de fundamentale ting i tilværelsen? Men ja Auguste Comte var med til at udvikle den første egentlige positivisme, dog forsøgte nogle senere filosoffer at gengive denne filosofiske disciplin i form af logisk positivisme. Kan du følge mig? På samme måde havde møntenheden hos de gamle græske naturfilosoffer en næsten symbolsk repræsentationsværdi. Dette kan ikke sammenlignes og jeg forstår ikke hvorfor du indblander en gentolkning af sisofos-myten? Svar udbedes Høegh. Vi kan godt diskutere filosofi hvis du vil? Jeg har en ekstrem stor viden indenfor faget Like Comment Share 0Høegh 2007-08-18 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Raja:Til Høegh---> Det er meget muligt, dog er jeg ikke sofist, ergo har vi ikke med en yderligtgående subjektivistisk livsholdning at gøre. Jeg er hverken relativist eller absolutist og jeg mener ikke at verden består af en bestemt og absolut grundorden. Derimod finder jeg Nietsche og Kierkegaard meget interessante. Hele eksistentialismen fascinere mig. Ved du hva? Kierkegaard forsøger i et af hans værker "Mod muren", at komme med en betegnelse på et eksistentielt fortvivlet menneske. Betegnelsen lyder, "relationen relatere sig selv, til sig selv, i relationen". Det er ifølge Kierkegaard resultatet af at et menneske ikke tiltror sig gud. Det er i mine øjne forkert at stille det op på den måde. Kan du komme med en forklaring på hvorfor dette ikke vedrøre de fundamentale ting i tilværelsen? Men ja Auguste Comte var med til at udvikle den første egentlige positivisme, dog forsøgte nogle senere filosoffer at gengive denne filosofiske disciplin i form af logisk positivisme. Kan du følge mig? På samme måde havde møntenheden hos de gamle græske naturfilosoffer en næsten symbolsk repræsentationsværdi. Dette kan ikke sammenlignes og jeg forstår ikke hvorfor du indblander en gentolkning af sisofos-myten? Svar udbedes Høegh. Vi kan godt diskutere filosofi hvis du vil? Jeg har en ekstrem stor viden indenfor faget Det er mig en gåde hvordan du har fået sporet tråden hen på dette... og så endda uden at besvare et eneste af mine spørgsmål. Hvor pokker bringer jeg Sisyfos-myten på banen? Jeg har heller ikke kaldt dig for en Sofist... selvom ordets nutidige betydning nok er meget rammende. At du rabler et par relativt basale filosofiske kendsgerninger af dig, i et forsøg på at overbevise mig om din overlegende filosofiske intellekt, imponere eller interessere mig ikke synderligt. At du har haft kurset på Universitetet (eller hvad du nu laver) er da kun fint. Men for emnet som vi oprindeligt startede ud med (og bør holde fast i), er det dundrende ligegyldigt. Hvis du vil overbevise mig om at du er i stand til at argumentere, så gør rede for dine oprindelige udtalelser. Ellers må du holde dig til korte sætninger som "Det er gay!" de er lettere at ignorere.Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0whyking 2007-08-19 20:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Raja, bare du ikke forvirrer dig selv...//Xbox360 in Black... // Like Comment Share 0Lange-Drengen 2007-10-28 10:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja... 360'eren er meget bedre end PS3'en! Jeg har også en Xbox 360'er Den gang jeg skulle købe den, spurgte jeg alle forhandlere hvilken maskine der var bedst??? Jeg fik hele tiden det samme svar: Det er Xbox 360'en helt klart! Den har faktisk også bedre grafikkort, og den er meget mere Next-gen end PS3'en nogen sinde bliver! Se derfor købte jeg en Xbox 360 Read Dead Redemption bliver for fedt.. Like Comment Share 0Stof 2007-11-13 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HEJ KLOGE LANGE... 13 år? Like Comment Share 0Pubae 2009-06-13 20:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hard-waren i ps3'eren er nu altså bedre end 360'eren. 360'eren har imidlertid et større udvalg af spil og eftersigende også et bedre online miljø. sidstnævnte skal jeg ikke kunne bekræfte, jeg er selv ps3-ejer. jeg ved tilgengæld ikke, hvorfor alle 360-ejere lader til at have glemt, at deres forståeligvis elskede konsol har været på markedet i længere tid en ps3'eren, hvorfor 360'eren også har flere spil og dertil hørende større udvalg af top-klasse-spil (Mass Effect, Fable osv). hvorvidt Xbox for alvor løber fra sony's ps3 mht. udvalg og kvalitet, er ikke noget, der afgøres i denne generation af konsoller. Når microsofts næste konsol kommer på markedet, afhænger det hele af sony's evne og vilje til at følge trop og levere en konkurrencedygtig konsol. i øvrigt skal det siges, at jeg anskaffer mig en 360 over sommeren og endelig kommer til at spille nogle af konsollens allerfedeste spil. dog regner jeg med min ps3 forbliver min primære underholdningsmaskine (Heavy Rain, KillZone 2, Uncharted 2 osv.) efter min mening er alle dem, der hælder benzin på bålet og sviner den konsol til, de ikke selv ejer, i virkeligheden bare bange for, at den de ejer ikke er nok i sig selv. så spar dog for helvede sammen og køb begge... hva fan', køb wii'en med og få fred i sindet! vh. Jobbe Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 1234
Raja 2007-08-18 07:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Til Høegh---> Det er meget muligt, dog er jeg ikke sofist, ergo har vi ikke med en yderligtgående subjektivistisk livsholdning at gøre. Jeg er hverken relativist eller absolutist og jeg mener ikke at verden består af en bestemt og absolut grundorden. Derimod finder jeg Nietsche og Kierkegaard meget interessante. Hele eksistentialismen fascinere mig. Ved du hva? Kierkegaard forsøger i et af hans værker "Mod muren", at komme med en betegnelse på et eksistentielt fortvivlet menneske. Betegnelsen lyder, "relationen relatere sig selv, til sig selv, i relationen". Det er ifølge Kierkegaard resultatet af at et menneske ikke tiltror sig gud. Det er i mine øjne forkert at stille det op på den måde. Kan du komme med en forklaring på hvorfor dette ikke vedrøre de fundamentale ting i tilværelsen? Men ja Auguste Comte var med til at udvikle den første egentlige positivisme, dog forsøgte nogle senere filosoffer at gengive denne filosofiske disciplin i form af logisk positivisme. Kan du følge mig? På samme måde havde møntenheden hos de gamle græske naturfilosoffer en næsten symbolsk repræsentationsværdi. Dette kan ikke sammenlignes og jeg forstår ikke hvorfor du indblander en gentolkning af sisofos-myten? Svar udbedes Høegh. Vi kan godt diskutere filosofi hvis du vil? Jeg har en ekstrem stor viden indenfor faget Like Comment Share 0Høegh 2007-08-18 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Raja:Til Høegh---> Det er meget muligt, dog er jeg ikke sofist, ergo har vi ikke med en yderligtgående subjektivistisk livsholdning at gøre. Jeg er hverken relativist eller absolutist og jeg mener ikke at verden består af en bestemt og absolut grundorden. Derimod finder jeg Nietsche og Kierkegaard meget interessante. Hele eksistentialismen fascinere mig. Ved du hva? Kierkegaard forsøger i et af hans værker "Mod muren", at komme med en betegnelse på et eksistentielt fortvivlet menneske. Betegnelsen lyder, "relationen relatere sig selv, til sig selv, i relationen". Det er ifølge Kierkegaard resultatet af at et menneske ikke tiltror sig gud. Det er i mine øjne forkert at stille det op på den måde. Kan du komme med en forklaring på hvorfor dette ikke vedrøre de fundamentale ting i tilværelsen? Men ja Auguste Comte var med til at udvikle den første egentlige positivisme, dog forsøgte nogle senere filosoffer at gengive denne filosofiske disciplin i form af logisk positivisme. Kan du følge mig? På samme måde havde møntenheden hos de gamle græske naturfilosoffer en næsten symbolsk repræsentationsværdi. Dette kan ikke sammenlignes og jeg forstår ikke hvorfor du indblander en gentolkning af sisofos-myten? Svar udbedes Høegh. Vi kan godt diskutere filosofi hvis du vil? Jeg har en ekstrem stor viden indenfor faget Det er mig en gåde hvordan du har fået sporet tråden hen på dette... og så endda uden at besvare et eneste af mine spørgsmål. Hvor pokker bringer jeg Sisyfos-myten på banen? Jeg har heller ikke kaldt dig for en Sofist... selvom ordets nutidige betydning nok er meget rammende. At du rabler et par relativt basale filosofiske kendsgerninger af dig, i et forsøg på at overbevise mig om din overlegende filosofiske intellekt, imponere eller interessere mig ikke synderligt. At du har haft kurset på Universitetet (eller hvad du nu laver) er da kun fint. Men for emnet som vi oprindeligt startede ud med (og bør holde fast i), er det dundrende ligegyldigt. Hvis du vil overbevise mig om at du er i stand til at argumentere, så gør rede for dine oprindelige udtalelser. Ellers må du holde dig til korte sætninger som "Det er gay!" de er lettere at ignorere.Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0whyking 2007-08-19 20:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Raja, bare du ikke forvirrer dig selv...//Xbox360 in Black... // Like Comment Share 0Lange-Drengen 2007-10-28 10:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja... 360'eren er meget bedre end PS3'en! Jeg har også en Xbox 360'er Den gang jeg skulle købe den, spurgte jeg alle forhandlere hvilken maskine der var bedst??? Jeg fik hele tiden det samme svar: Det er Xbox 360'en helt klart! Den har faktisk også bedre grafikkort, og den er meget mere Next-gen end PS3'en nogen sinde bliver! Se derfor købte jeg en Xbox 360 Read Dead Redemption bliver for fedt.. Like Comment Share 0Stof 2007-11-13 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HEJ KLOGE LANGE... 13 år? Like Comment Share 0Pubae 2009-06-13 20:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hard-waren i ps3'eren er nu altså bedre end 360'eren. 360'eren har imidlertid et større udvalg af spil og eftersigende også et bedre online miljø. sidstnævnte skal jeg ikke kunne bekræfte, jeg er selv ps3-ejer. jeg ved tilgengæld ikke, hvorfor alle 360-ejere lader til at have glemt, at deres forståeligvis elskede konsol har været på markedet i længere tid en ps3'eren, hvorfor 360'eren også har flere spil og dertil hørende større udvalg af top-klasse-spil (Mass Effect, Fable osv). hvorvidt Xbox for alvor løber fra sony's ps3 mht. udvalg og kvalitet, er ikke noget, der afgøres i denne generation af konsoller. Når microsofts næste konsol kommer på markedet, afhænger det hele af sony's evne og vilje til at følge trop og levere en konkurrencedygtig konsol. i øvrigt skal det siges, at jeg anskaffer mig en 360 over sommeren og endelig kommer til at spille nogle af konsollens allerfedeste spil. dog regner jeg med min ps3 forbliver min primære underholdningsmaskine (Heavy Rain, KillZone 2, Uncharted 2 osv.) efter min mening er alle dem, der hælder benzin på bålet og sviner den konsol til, de ikke selv ejer, i virkeligheden bare bange for, at den de ejer ikke er nok i sig selv. så spar dog for helvede sammen og køb begge... hva fan', køb wii'en med og få fred i sindet! vh. Jobbe Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 1234
Høegh 2007-08-18 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Raja:Til Høegh---> Det er meget muligt, dog er jeg ikke sofist, ergo har vi ikke med en yderligtgående subjektivistisk livsholdning at gøre. Jeg er hverken relativist eller absolutist og jeg mener ikke at verden består af en bestemt og absolut grundorden. Derimod finder jeg Nietsche og Kierkegaard meget interessante. Hele eksistentialismen fascinere mig. Ved du hva? Kierkegaard forsøger i et af hans værker "Mod muren", at komme med en betegnelse på et eksistentielt fortvivlet menneske. Betegnelsen lyder, "relationen relatere sig selv, til sig selv, i relationen". Det er ifølge Kierkegaard resultatet af at et menneske ikke tiltror sig gud. Det er i mine øjne forkert at stille det op på den måde. Kan du komme med en forklaring på hvorfor dette ikke vedrøre de fundamentale ting i tilværelsen? Men ja Auguste Comte var med til at udvikle den første egentlige positivisme, dog forsøgte nogle senere filosoffer at gengive denne filosofiske disciplin i form af logisk positivisme. Kan du følge mig? På samme måde havde møntenheden hos de gamle græske naturfilosoffer en næsten symbolsk repræsentationsværdi. Dette kan ikke sammenlignes og jeg forstår ikke hvorfor du indblander en gentolkning af sisofos-myten? Svar udbedes Høegh. Vi kan godt diskutere filosofi hvis du vil? Jeg har en ekstrem stor viden indenfor faget Det er mig en gåde hvordan du har fået sporet tråden hen på dette... og så endda uden at besvare et eneste af mine spørgsmål. Hvor pokker bringer jeg Sisyfos-myten på banen? Jeg har heller ikke kaldt dig for en Sofist... selvom ordets nutidige betydning nok er meget rammende. At du rabler et par relativt basale filosofiske kendsgerninger af dig, i et forsøg på at overbevise mig om din overlegende filosofiske intellekt, imponere eller interessere mig ikke synderligt. At du har haft kurset på Universitetet (eller hvad du nu laver) er da kun fint. Men for emnet som vi oprindeligt startede ud med (og bør holde fast i), er det dundrende ligegyldigt. Hvis du vil overbevise mig om at du er i stand til at argumentere, så gør rede for dine oprindelige udtalelser. Ellers må du holde dig til korte sætninger som "Det er gay!" de er lettere at ignorere.Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0whyking 2007-08-19 20:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Raja, bare du ikke forvirrer dig selv...//Xbox360 in Black... // Like Comment Share 0Lange-Drengen 2007-10-28 10:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja... 360'eren er meget bedre end PS3'en! Jeg har også en Xbox 360'er Den gang jeg skulle købe den, spurgte jeg alle forhandlere hvilken maskine der var bedst??? Jeg fik hele tiden det samme svar: Det er Xbox 360'en helt klart! Den har faktisk også bedre grafikkort, og den er meget mere Next-gen end PS3'en nogen sinde bliver! Se derfor købte jeg en Xbox 360 Read Dead Redemption bliver for fedt.. Like Comment Share 0Stof 2007-11-13 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HEJ KLOGE LANGE... 13 år? Like Comment Share 0Pubae 2009-06-13 20:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hard-waren i ps3'eren er nu altså bedre end 360'eren. 360'eren har imidlertid et større udvalg af spil og eftersigende også et bedre online miljø. sidstnævnte skal jeg ikke kunne bekræfte, jeg er selv ps3-ejer. jeg ved tilgengæld ikke, hvorfor alle 360-ejere lader til at have glemt, at deres forståeligvis elskede konsol har været på markedet i længere tid en ps3'eren, hvorfor 360'eren også har flere spil og dertil hørende større udvalg af top-klasse-spil (Mass Effect, Fable osv). hvorvidt Xbox for alvor løber fra sony's ps3 mht. udvalg og kvalitet, er ikke noget, der afgøres i denne generation af konsoller. Når microsofts næste konsol kommer på markedet, afhænger det hele af sony's evne og vilje til at følge trop og levere en konkurrencedygtig konsol. i øvrigt skal det siges, at jeg anskaffer mig en 360 over sommeren og endelig kommer til at spille nogle af konsollens allerfedeste spil. dog regner jeg med min ps3 forbliver min primære underholdningsmaskine (Heavy Rain, KillZone 2, Uncharted 2 osv.) efter min mening er alle dem, der hælder benzin på bålet og sviner den konsol til, de ikke selv ejer, i virkeligheden bare bange for, at den de ejer ikke er nok i sig selv. så spar dog for helvede sammen og køb begge... hva fan', køb wii'en med og få fred i sindet! vh. Jobbe Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 1234
whyking 2007-08-19 20:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Raja, bare du ikke forvirrer dig selv...//Xbox360 in Black... // Like Comment Share 0Lange-Drengen 2007-10-28 10:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja... 360'eren er meget bedre end PS3'en! Jeg har også en Xbox 360'er Den gang jeg skulle købe den, spurgte jeg alle forhandlere hvilken maskine der var bedst??? Jeg fik hele tiden det samme svar: Det er Xbox 360'en helt klart! Den har faktisk også bedre grafikkort, og den er meget mere Next-gen end PS3'en nogen sinde bliver! Se derfor købte jeg en Xbox 360 Read Dead Redemption bliver for fedt.. Like Comment Share 0Stof 2007-11-13 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HEJ KLOGE LANGE... 13 år? Like Comment Share 0Pubae 2009-06-13 20:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hard-waren i ps3'eren er nu altså bedre end 360'eren. 360'eren har imidlertid et større udvalg af spil og eftersigende også et bedre online miljø. sidstnævnte skal jeg ikke kunne bekræfte, jeg er selv ps3-ejer. jeg ved tilgengæld ikke, hvorfor alle 360-ejere lader til at have glemt, at deres forståeligvis elskede konsol har været på markedet i længere tid en ps3'eren, hvorfor 360'eren også har flere spil og dertil hørende større udvalg af top-klasse-spil (Mass Effect, Fable osv). hvorvidt Xbox for alvor løber fra sony's ps3 mht. udvalg og kvalitet, er ikke noget, der afgøres i denne generation af konsoller. Når microsofts næste konsol kommer på markedet, afhænger det hele af sony's evne og vilje til at følge trop og levere en konkurrencedygtig konsol. i øvrigt skal det siges, at jeg anskaffer mig en 360 over sommeren og endelig kommer til at spille nogle af konsollens allerfedeste spil. dog regner jeg med min ps3 forbliver min primære underholdningsmaskine (Heavy Rain, KillZone 2, Uncharted 2 osv.) efter min mening er alle dem, der hælder benzin på bålet og sviner den konsol til, de ikke selv ejer, i virkeligheden bare bange for, at den de ejer ikke er nok i sig selv. så spar dog for helvede sammen og køb begge... hva fan', køb wii'en med og få fred i sindet! vh. Jobbe Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 1234
Lange-Drengen 2007-10-28 10:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja... 360'eren er meget bedre end PS3'en! Jeg har også en Xbox 360'er Den gang jeg skulle købe den, spurgte jeg alle forhandlere hvilken maskine der var bedst??? Jeg fik hele tiden det samme svar: Det er Xbox 360'en helt klart! Den har faktisk også bedre grafikkort, og den er meget mere Next-gen end PS3'en nogen sinde bliver! Se derfor købte jeg en Xbox 360 Read Dead Redemption bliver for fedt.. Like Comment Share 0Stof 2007-11-13 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HEJ KLOGE LANGE... 13 år? Like Comment Share 0Pubae 2009-06-13 20:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hard-waren i ps3'eren er nu altså bedre end 360'eren. 360'eren har imidlertid et større udvalg af spil og eftersigende også et bedre online miljø. sidstnævnte skal jeg ikke kunne bekræfte, jeg er selv ps3-ejer. jeg ved tilgengæld ikke, hvorfor alle 360-ejere lader til at have glemt, at deres forståeligvis elskede konsol har været på markedet i længere tid en ps3'eren, hvorfor 360'eren også har flere spil og dertil hørende større udvalg af top-klasse-spil (Mass Effect, Fable osv). hvorvidt Xbox for alvor løber fra sony's ps3 mht. udvalg og kvalitet, er ikke noget, der afgøres i denne generation af konsoller. Når microsofts næste konsol kommer på markedet, afhænger det hele af sony's evne og vilje til at følge trop og levere en konkurrencedygtig konsol. i øvrigt skal det siges, at jeg anskaffer mig en 360 over sommeren og endelig kommer til at spille nogle af konsollens allerfedeste spil. dog regner jeg med min ps3 forbliver min primære underholdningsmaskine (Heavy Rain, KillZone 2, Uncharted 2 osv.) efter min mening er alle dem, der hælder benzin på bålet og sviner den konsol til, de ikke selv ejer, i virkeligheden bare bange for, at den de ejer ikke er nok i sig selv. så spar dog for helvede sammen og køb begge... hva fan', køb wii'en med og få fred i sindet! vh. Jobbe Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 1234
Stof 2007-11-13 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HEJ KLOGE LANGE... 13 år? Like Comment Share 0Pubae 2009-06-13 20:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hard-waren i ps3'eren er nu altså bedre end 360'eren. 360'eren har imidlertid et større udvalg af spil og eftersigende også et bedre online miljø. sidstnævnte skal jeg ikke kunne bekræfte, jeg er selv ps3-ejer. jeg ved tilgengæld ikke, hvorfor alle 360-ejere lader til at have glemt, at deres forståeligvis elskede konsol har været på markedet i længere tid en ps3'eren, hvorfor 360'eren også har flere spil og dertil hørende større udvalg af top-klasse-spil (Mass Effect, Fable osv). hvorvidt Xbox for alvor løber fra sony's ps3 mht. udvalg og kvalitet, er ikke noget, der afgøres i denne generation af konsoller. Når microsofts næste konsol kommer på markedet, afhænger det hele af sony's evne og vilje til at følge trop og levere en konkurrencedygtig konsol. i øvrigt skal det siges, at jeg anskaffer mig en 360 over sommeren og endelig kommer til at spille nogle af konsollens allerfedeste spil. dog regner jeg med min ps3 forbliver min primære underholdningsmaskine (Heavy Rain, KillZone 2, Uncharted 2 osv.) efter min mening er alle dem, der hælder benzin på bålet og sviner den konsol til, de ikke selv ejer, i virkeligheden bare bange for, at den de ejer ikke er nok i sig selv. så spar dog for helvede sammen og køb begge... hva fan', køb wii'en med og få fred i sindet! vh. Jobbe Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 1234
Pubae 2009-06-13 20:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hard-waren i ps3'eren er nu altså bedre end 360'eren. 360'eren har imidlertid et større udvalg af spil og eftersigende også et bedre online miljø. sidstnævnte skal jeg ikke kunne bekræfte, jeg er selv ps3-ejer. jeg ved tilgengæld ikke, hvorfor alle 360-ejere lader til at have glemt, at deres forståeligvis elskede konsol har været på markedet i længere tid en ps3'eren, hvorfor 360'eren også har flere spil og dertil hørende større udvalg af top-klasse-spil (Mass Effect, Fable osv). hvorvidt Xbox for alvor løber fra sony's ps3 mht. udvalg og kvalitet, er ikke noget, der afgøres i denne generation af konsoller. Når microsofts næste konsol kommer på markedet, afhænger det hele af sony's evne og vilje til at følge trop og levere en konkurrencedygtig konsol. i øvrigt skal det siges, at jeg anskaffer mig en 360 over sommeren og endelig kommer til at spille nogle af konsollens allerfedeste spil. dog regner jeg med min ps3 forbliver min primære underholdningsmaskine (Heavy Rain, KillZone 2, Uncharted 2 osv.) efter min mening er alle dem, der hælder benzin på bålet og sviner den konsol til, de ikke selv ejer, i virkeligheden bare bange for, at den de ejer ikke er nok i sig selv. så spar dog for helvede sammen og køb begge... hva fan', køb wii'en med og få fred i sindet! vh. Jobbe Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 1234