Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | Hello Neighbor 2
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      nyeste
      Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

PS4 og den nye Xbox forudbestil 29?

Hej, er der nogle der ved om man faktisk kan få de nye konsoller på release?
      Mange stedet står der 04 02 2014 og nogle helt til 05 06 2014 er der nogle der ved om der var det samme mangel der Xbox og PS3 udkom? Så ville jeg altså hellere have de tager 6000 kr for deres konsol de føreste måneder end at have billig pris hvis så alligvel ingen kan få fat i den.
      Gameren-DK den danske PS3 og XBOX 360 gamer!
      • 0
      • BA
      • BA
      Jeg ved ikke med XBOX one men med hensyn til PS3 så kan du i DK ikke få den til release mere, da den er udsolgt.

Men hvis du køber den fra UK kan du sagtens, da sony har valgt at allokere ekstra mange konsoller til UK pga. efterspørgelsen. Shopto.net er en af siderne hvor du kan få fat på en PS3 til Release, eller senest et par dage efter alt afhængig af forsendelsen.
      • 0
      Citerer BA:
      Jeg ved ikke med XBOX one men med hensyn til PS3 så kan du i DK ikke få den til release mere, da den er udsolgt.

PS3 udsolgt?!

Jeg tror ikke man kommer til at vente så længe, som mange online forhandlere skriver. De helgarderer sikkert bare. Men man kommer da nu nok til at vente til efter nytår...
      • 0
      Ok, men håber bare det bliver muligt at få fat i den uden at vente for langtid og sådan nogle ting .
      • 0
      PS4 er ikke udsolgt. Butikkerne får eksemplarer til salg i butikkerne. De har bare lukket ned for forudbestillingerne. Forvent dog ikke store lagre

edit, stod også i den artikel kan jeg se
      * A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy*
      • 0
      Jeg købte en ps3 for at kunne spille The Last Guardian... jeg venter lige med at købe en 4'er til jeg er sikker på den kommer den her generation
      "let røven og gør noget"
      • 0
      Har været i både Gamestop og Fona og de siger at man ikke ville kunne få den på release der folk allerede har forudbestilt dem i butikkerne.

Er der nolge der ved om de også er udsolgt i USA?
      • 0
      • BA
      • BA
      Citerer Sploink:
      PS4 er ikke udsolgt. Butikkerne får eksemplarer til salg i butikkerne. De har bare lukket ned for forudbestillingerne. Forvent dog ikke store lagre

edit, stod også i den artikel kan jeg se

Kan sagtens ske, at du har ret. Men ændrer ikke på, at butikkerne selv melder ud, at det ikke er muligt at få en konsol til release på nuværende tidspunkt.

Det bedste bud er nok Bilka eller Elgiganten.

Og det der link er ren bull shit. De skriver, at hverken fona, bilka eller gamespot har gjort det muligt at lave forudbestillinger hvilket er løgn.
      • 0
      ok, er der overhoved nogle her på GR som skal have den? Det virker lidt som om ingen skal have de nye konsoller siden der er intet info om de er svære at få fat i ve spil nyheder.
      • 0
      • CHAI
      • CHAI
      Tror at Elgiganten er dit bedste bud for at få den på release. Som jeg kan se, skriver de selv at det er først til mølle princip og at de har et meget begrænset antal. Jeg har fået at vide at Elgiganten skulle få 400 maskiner til alle deres butikker i landet, så dvs. cirka 13 maskiner til hver butik.

Forsøger selv at få den inden jul, og Shopto virker som det bedste bud, da de garanterer at man får den inden jul på deres hjemmeside.
      • 0
      • BA
      • BA
      Har ringet rundt og kan bekræfte, at butikker som fona, elgiganten og bilka har nogle i deres butikker.

Så hvis man står tidligt op og tager en stol med og sætter sig ude foran elgiganten, bilka eller fona kl. 0900, så er der rigtig gode chancer for at få en med. Og hvis det ikke lykkedes er der altid nogle butikker i landet som ikke kan sælge deres, da ingen i omegn køber konsollen. Det er mest varehuse der ligger lidt længere væk end indre by. Dette kan jeg selv bekræfte med spil som er udsolgt alle steder den første uge som slet ikke er til at få fat i, men hvor jeg alligevel kunne få dem disse steder.
      • 0
      Jeg kan da f.eks. huske da Wii udkom for snart 7 år siden, at alle havde udsolgt. Pånær min lokale Elgiganten. De havde fået 10, og jeg var den første der købte en. Og det var altså klokken 17.

Det gælder bare om at være lidt heldig
      • 0
      • BA
      • BA
      Bilka får 500 konsoller fordelt på 18 varehuse. Dvs. ca. 27 i hver butik
      • 0
      Jeg Pre-ordered min ps4 den 1 august i Fona i Aalborg. I dag var jeg inde og høre hvornår jeg kunne hente den. Fik at vide at jeg først kan få den 13 december.
      • 0
      • JØP
      • JØP
      Elgiganten skriver på sin Facebook-side:

"Fredag d. 29/11 kl. 10 sker det: PlayStation 4 udkommer! Vi får i alt 1.000 stk. PS4 på landsplan, som vi fordeler ud i alle vores 29 varehuse. Det er en pakkeløsning med en ekstra controller og 1 stk. valgfrit spil fra hylderne i butikken! Pris: 4.999 kr.
      Det er ikke muligt at reservere eller bestille online, så det gælder bare om at møde frem i butikken i god tid

PS: Jer der har forudbestilt modtager PS4 på lanceringsdagen med posten.
      "

De har den endda i næste uges tilbudsavis, så helt umulig må den ikke være at få fat på.
      • 0
      Elgiganten må være stive! 3500kr + spil til 500kr og kontroller til 500kr = 4500kr! Hvor fanden kommer de extra 500kr fra? enten 750kr for hver eller 1000kr for kontrolleren! Det er sindssygt!
      If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
      • 0
      Citerer JØP:
      Det er en pakkeløsning med en ekstra controller og 1 stk. valgfrit spil fra hylderne i butikken! Pris: 4.999 kr.

Det var da en tosset overpris ?

Citerer Hyuuga:
      Elgiganten må være stive! 3500kr + spil til 500kr og kontroller til 500kr = 4500kr! Hvor fanden kommer de extra 500kr fra?

Lige mine ord. Og hvorfor skal man egentlig tvinges til at købe en ekstra controller ? Det burde være en almindelig udgave til 3500 kr. der blev solgt. Elgiganten er latterlige.
      Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
      • 0
      Den eneste logiske forklaring vil da være at konsolen koster 3900-4000kr alene, og det er jo dyrt i forhold til bilka og fona som har den til 3499kr
      If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
      • 0
      Citerer Hyuuga:
      Den eneste logiske forklaring vil da være at konsolen koster 3900-4000kr alene, og det er jo dyrt i forhold til bilka og fona som har den til 3499kr

Ja Elgiganten er ikke billige med PS4 tilsyneladende.
      Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
      • 0
      Citerer Hyuuga:
      Eller at de bevidst udnytter, at der måske ikke er mange konsoller at give ud af, så folk føler sig "tvunget" til at betale 5000. Synes i hvert fald det er voldsomt.
      • 0
      Det bliver vist Bilka på fredag. To timers fravær er vist til at overkomme
      • 0
      Citerer Maageman:
      Eller at de bevidst udnytter, at der måske ikke er mange konsoller at give ud af, så folk føler sig "tvunget" til at betale 5000. Synes i hvert fald det er voldsomt.

Ja synes sku det er vildt. Jeg overvejede at annullere min bestilling på Killzone bundle i tyskland. Men hvad der åbenbart koster 5700kr i danmark( Hvis kameraet koster 700kr) får jeg til 3900kr dernede :b så må jeg bare vente på en release dato på den pakke :b
      • 0
      Citerer Hyuuga:
      Game gjorde noget af det samme ned wii da den udkom. Fik at vide en uge før release at man skulle købe zelda med ellers blev min forudbestilling afnuleret selvom jeg var den første der havde bestilt i den butik. Har heldigvis bestilt ps4 ligde efter den anonceret den så skal ned og hente den i gamestop med killzone.fifa 14 og ac4 på fredag
      "tidliger sauron"
      • 0
      Jeg køber 3 kinderæg og krydser fingre!!!

Nah.. impuls køber den nok bare i den første forretning jeg kommer ind i der har den.. men jeg gider ikke jage rundt.. har sgu nok at spille på min box og Wii U og 3ds pt....
      "let røven og gør noget"
      • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!