Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Hjælp til nyt TV

Broch83
Broch83
Hej GRs TV ekspert panel!

Jeg skal bruge et nyt TV. Det skal gerne være omkring de 50 tommer eller derover. Men jeg ved ikke noget om TV.

Skal det være 4K eller er det lige meget? Er der andet som er vigtigt?

Prisen skal helst ikke for meget over 5000. Og man kan sagtens få et tv i stor størrelse til den pris. F.eks. er her lige et 58 tommer Samsung:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/fladskaerm?navn
=samsung-58-tommer-led-tv-ue58h5205&id=0-0609565220#

Men jeg ved ikke om det er bedre at gå ned i størrelse, og så købe noget med bedre specifikationer? Eller hvilke specifikationer der er vigtige?

Jeg håber på hjælp!

Hyuuga
Hyuuga
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL50W8
05BBN/sony-50-3d-smart-tv-i-elegant-design-kdl50w805b#tab-spe
cs

Jeg har selv dette TV, og kan kun sige det er fantastisk har ikke haft nogle problemer med det. Det har Netflix, TV2Play og en masse andre apps.

Både mine PS4 og Wii U ser fantatisk ud på den .. 3D'en er også okay, hvis du er til den slags

Jeg vil ikke sige at 4K er relevant lige nu, da der er næsten ikke er noget indhold at se i 4K alligevel.. Så du kan skiftet dette TV ud igen om 4-5 år hvor 4k MÅSKE har overtaget, hvis det er du ikke kan overleve uden

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Der er nok ekstremt mange meninger i denne kategori, og min er nok én af dem du formentlig ikke vil kunne bruge til så meget, men have den, det skal du alligevel

TV og lyd er to ting jeg ikke vil gå på kompromis med. Begge dele står mig i 38.000 og ville købe de nye modeller af det jeg har, hvis det en dag gik i stykker. Lyden er ikke så relevant i denne sammenhæng men mit tv kan du se lige her Du får ikke det samme skarpe billede på en 5k skærm som du gør på en 25k skærm. For mig spillede designet også ind, og det fuldt ud 3D kombitbile, samt alle SMART funktionerne. Men! Hvis du er ligeglad med disse dele, så vil jeg alligevel sige, at du får ret meget TV for pengene i det du selv linker til hos Fona. Det har jo trods alt 100 Hz med fuldt HD. Det er de vigtigste punkter hos et TV. Jeg ville anbefale et Samsung over alle andre TV'er. Har selv haft et LG og et Sony i 10k klassen, men må sige at det er Samsung der vinder hjertet hos mig.

Relax, I'm just fuckin' with ya.
Broch83
Broch83
Super. Tak.

De der Sony W8 ser nogenlunde ud. Lad os håbe det kommer til halv pris snart

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg er fuldt ud tilfreds med mit 50" Sony W828. Alt jeg foretager mig på den skærm, ser bare lækkert ud. Og så har den 4 HDMI-indgange - ret relevant hvis man, som jeg, har flere maskiner sluttet til på samme tid

- En dude i forklædning..

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!