Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Nyt grafik kort

Missing Avatar
Paw Engell Christensen
Hej.

Jeg overvejer at skifte mit grafikkort, men da jeg ikke har den store forstand på om resten af delene i min computer, kan forenes med dette skift, vil jeg gerne høre jeres mening.
Nuværende pc:
Processor Intel(R) Core(TM) i3-8350K CPU @ 4.00GHz

Video Card NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB

RAM 8.0 GB

Operating System Windows 10
BIOS 0430
Version
Manufacturer American Megatrends Inc.
Date

Ville jeg uden problemer kunne skifte til et Geforce RTX 2070 eller ASUS Radeon RX 5700 XT

Lilium11
Lilium11
Hvis du allerede har en 1060'er i så burde du ikke have nogle problemer der, da de nye kort jo bare smutter i et PCI-E slot på samme måde som 1060'eren. Det eneste der kunne stoppe dig er strømforsyning, men jeg kan ikke forestille mig at den du har i forvejen ikke er tilstrækkelig. Tjek dog endelig lige efter, det er en god vane.

Missing Avatar
InOtherNews
Jeg har heller ikke selv meget forstand på det, men det er måske værd at undersøge om strømforsyningen er kraftig nok, samt om dit bundkort er i stand til at trække den øgede datamængde rundt uden problemer.

Ofte kan en enkelt flaskehals resultere i at hele systemet bliver langsomt, så tjek endelig det hele igennem og sikre dig at alt kan "flyde" ordentligt rundt

Missing Avatar
Paw Engell Christensen
Det er egentlig også derfor jeg ville høre herinde om det kan lade sig gøre bare at udskifte grafikkortet, eller om jeg egentlig bare skulle tage og købe en ny spille computer.
Den jeg har nu er 2 år gammel og købt hos Topdata.
Jeg har dog i mellemtiden købt ny skærm. Det er en 31,5 tommer msi skærm med QHD opløsning, og det kræver altså et bedre grafikkort, hvis jeg gerne vil have de nyeste spil kørende på high setting.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!