Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Hjælp til driver update til Diablo 4

Hej teknikere...

Jeg har et STORT problem. vil rigtig gerne spiller D4 og mit hardware lever op til recommented requirement.

Intel(R) Core(TM) i7-4800MQ CPU @ 2.70GHz

16 GB RAM

Intel(R) HD Graphics 4600 og NVIDIA Quadro K2100M

windows 10 64 bit

Men når jeg starter spillet, siger den at min grafik driver version er 426 og minimum er 466???

• 0

Ok, ikke for at spørge dumt, men har du fået opdateret dine drivers? Ved ikke hvor tech-savvy du er, men bare i tilfælde af at du ikke ved hvordan, så kan det gøres nemt og enkelt ved at hente og installere et program der hedder Geforce Experience. Det kan så løbende holde dit system opdateret med nye drivers.

Min grafikdriver hedder version 535.98, så det kunne tyde på at du er ret outdated

Håber du får det løst i hvert fald!

Be gay, do crimes. #Armthequeer

hey Lil.

bare rolig det har jeg prøvet.

problemet er at mit grafik kort fra Nvidias side ikke bliver updateret mere end til version 426,50.

Men tænkte der var nogle folk som viste hvor man så kunne få lidt støtte.

• 0

Jeg forstår ikke denne tråd. Forleden da jeg sagde jeg ikke var til PC gaming, fordi det var alt for besværligt blandt andet pga af opdatering af drivere, fik jeg er vide det slet ikke var et issue og det kørte helt af sig selv???

• 0

In reply to: @Niceguy69

Jeg forstår ikke denne tråd. Forleden da jeg sagde jeg ikke var til PC gaming, fordi det var alt for besværligt blandt andet pga af opdatering af drivere, fik jeg er vide det slet ikke var et issue og det kørte helt af sig selv???

Der er forskel på at have et dedikeret grafikkort og så et integreret.

Selv nvidias æld gamle 900 serie har stadig driver understøttelse. Så jo med et dedikeret kort vil du ikke løbe ind i dette problem i mange år 

Y can't metroid crawl ?

Jamen der må jeg i hvert fald erklære at jeg er blevet lidt klogere. Laptops med integreret grafik er åbenbart noget bøvl. Det er desktops med dedikerede GPU'er der kører problemfrit og ubesværet!

Fair nok, jeg giver mig 30% i forhold til den sag!

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!