Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

htc desire spr.

Splinter da
Splinter da
Hey, jeg er den nye ejer af en htc desire. men jeg har lige et spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på i brugsforvirringen.

Jeg ville bare høre om man lukker nettet ned når man trykker på home, hvis jeg nu søger på google, og så trykker home (knappen med huset på) altså så det ikke køre i baggrunden eller køre det konstant, for jeg havde en nokia og der kunne man holde en knap nede og så se alle de ting der kørte og så lukke dem ned der fra, kan man også det på desire.??

ellers bliver det temelig dyrt hvis ikke det lukker. medmindre man har fri surf eller whatever, som jeg ikke har (endnu) ..

har 3 som selskab, og de har 100 mb data trafik for 79 om måneden, er det noget i ville anbefale mig at købe.. ?

I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
Missing Avatar
Miroll
kan ikke lige svare på det med telefonen men 100mb for 79 kroner om måneden virker sindsygt dyrt syntes jeg :/

jeg betaler 50 kroner for 1GB data om måneden hos telmore

Where are the sleepless nights i used to live for?
zepekit
zepekit
Ja 79 for 100mb er mega dyrt, ville ikke selv gøre det. Jeg har 2GB for 50 kr hos call me.
Men anyway, programmet lukker ikke ned, men mener ikke den henter osv. når det kører i baggrunden. Men ellers kan du finde task killer programmer på market place og et program til at holde styr på dit net forbrug, bruger selv 3g watchdog til det.

dres-dk
dres-dk
@Miroll
Hvordan har du fået det tilbud?
Jeg kender kun til denne service fra Telmore:

Internet på mobilen
1 Mbit/384 kbit til 49. kr. pr. måned, med et forbrug på op til 500 MB

Er det ikke også det du har? Ellers er jeg meget interesseret i at vide, hvordan du har fået 1 GB i forbrug hos Telmore?

Missing Avatar
Miroll
Citerer dres-dk:
@Miroll
Hvordan har du fået det tilbud?
Jeg kender kun til denne service fra Telmore:

Internet på mobilen
1 Mbit/384 kbit til 49. kr. pr. måned, med et forbrug på op til 500 MB

Er det ikke også det du har? Ellers er jeg meget interesseret i at vide, hvordan du har fået 1 GB i forbrug hos Telmore?

det var et tilbud de havde tilbage i januar man kun kunne melde sig til i uge 1

Where are the sleepless nights i used to live for?
Thor86
Thor86
Når du bruger wifi eller det mobile netværk, så sørg altid for at deaktivere det, der hvor du tændte for det.

Citerer Splinter da:
kan man også det på desire.??

Ikke så vidt jeg ved, men du kan downloade Advance Task Killer som lukker alt ned som du har brugt. Fx, når du har spillet et spil og går ud af det lukker den det ikke helt ned. Og jo flere ting du har haft åben, jo mere dræner det batteriet. Men det slukker ikke internet forbindelsen.

Udover det så dræner det batteriet rigtig meget, hvis du konstant har dit mobile internet oppe og køre. Så det vil jeg heller ikke anbefale.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.