Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Vil du se GTA V på pc?

Missing Avatar
SocomGrisen
En gruppe fans af Grand Theft Auto har i denne uge startet en underskriftsindsamling, der skal overbevise Rockstar Games om at udgive GTA V til pc. Den besked, man som underskriver tilslutter sig, lyder som følger:

"Vil I ikke godt udgive GTA V til pc? GTA-spillene har været en stor del af så mange menneskers liv, og det er sørgerligt ikke at skulle se den nyeste udgave af spillet udgivet på den stærkeste platform. Ting som modifikationer har altid været en KÆMPE del af pc gaming, og GTA med mods er noget af det sjoveste, man kan foretage sig. Jeg håber I vil overveje at udgive GTA V til pc, da det vil gøre mange meget glade!"

Gå ind og skriv under her hvis i vil se GTA V på pc og lad os håbe Rockstar tager sig sammen: http://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-release-gta-v-on-
pc

hjorth
Moderator
hjorth
Selvfølgelig kommer gta til pc. Jeg gætter på det bliver ligesom tidligere, at det udkommer et halvt til et helt år efter konsoludgaverne.

Jeg kan faktisk ikke se relevansen af sådan en indsamling da rockstar plejer at udgive gta til pc formatet

Hvis målet er at de skal udgive det på samme tid som på konsollerne, tror jeg ikke det vil virke

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Missing Avatar
SocomGrisen
Jeg tror det er det som er målet. Jeg tror heller ikke det virker, men nu har de fået min underskrift også må vi se

Dryaxx
Dryaxx
Protip, Rockstar er 100% ligeglade med petitions

Men som hjorth siger udkommer det jo nok på pc på et senere tidspunkt, som forgængerne. Så synes det er lidt klynkeri fra pc-spillernes side.

-Insert original and witty signature here-
silver
silver
Det kommer til PC på et tidspunkt .
For da Max Payne 3 kom ud til PC stod der at du vil kunne overfører din online figur over i Grand Theft Auto V når det kommer.

I Love Co Op :-)
silver
silver
Citerer Aethyrs:
Din max payne 3 figur?
Den karakter du har spillet som i Max Payne 3 online som f.eks i Deathmatch,Payne Killer osv
.Alt det du har optjent og hvilken level du er på
vil følge med over i Grand Theft Auto V

Aethyrs
Aethyrs
Citerer silver:
Citerer Aethyrs in max payne 3 figur? Den karakter du har spillet som i Max Payne 3 online som f.eks i Deathmatch,Payne Killer osv

Ok lyder meget vildt

BumZen
BumZen
Citerer silver:
Citerer Aethyrs in max payne 3 figur? Den karakter du har spillet som i Max Payne 3 online som f.eks i Deathmatch,Payne Killer osv

Gælder det også konsoludgaverne? Ved du noget om det?

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
silver
silver
Citerer BumZen:
Citerer silver:Citerer Aethyrs in max payne 3 figur? Den karakter du har spillet som i Max Payne 3 online som f.eks i Deathmatch,Payne Killer osv

Gælder det også konsoludgaverne? Ved du noget om det?
Nej det ved jeg ikke?
.Jeg har set det på nettet på et tidspunkt tror det var på Rockstars hjemmeside?
.Jeg har Max Payne 3 retail version til PC
når jeg åbner den lille booklet som er med
og bladrer til side 16 er der et billed hvor der står Form crews in Max Payne 3 keep them going in Grand Theft Auto V.

BumZen
BumZen
Citerer silver:
Citerer BumZen:Citerer silver:Citerer Aethyrs in max payne 3 figur? Den karakter du har spillet som i Max Payne 3 online som f.eks i Deathmatch,Payne Killer osv

Gælder det også konsoludgaverne? Ved du noget om det? Nej det ved jeg ikke?
.Jeg har set det på nettet på et tidspunkt tror det var på Rockstars hjemmeside?
og bladrer til side 16 er der et billed hvor der står Form crews in Max Payne 3 keep them going in Grand Theft Auto V.

Tak for svaret. Men crews er jo bare en form for klan med få ekstra goder. Du kan altså ikke beholde dit level etc. Der står det samme i konsoludgavernes manual, og det er desværre ikke dine specifikke karakteropnåelser du kan beholde.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Mike JezZ
Mike JezZ
Bare rolig. PC folket blir som altid spist af med en elendig port

Missing Avatar
Cisplatin
Citerer Mike JezZ:
Bare rolig. PC folket blir som altid spist af med en elendig port

Bortset fra SA har samtlige GTA spil været fremragende på PC

Det fungerede dog når man brugte controller, men det er bare ikke godt nok. For så kunne jeg ligeså have spillet det på PS2.

A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
Ak-master
Ak-master
Citerer Cisplatin:
Bortset fra SA har samtlige GTA spil været fremragende på PC

lol, SA fungerer da fint. Modsat GTAIV.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
silver
silver
Citerer BumZen:
Citerer silver:Citerer BumZen:Citerer silver:Citerer Aethyrs in max payne 3 figur? Den karakter du har spillet som i Max Payne 3 online som f.eks i Deathmatch,Payne Killer osv

Gælder det også konsoludgaverne? Ved du noget om det? Nej det ved jeg ikke?
Tak for svaret. Men crews er jo bare en form for klan med få ekstra goder. Du kan altså ikke beholde dit level etc. Der står det samme i konsoludgavernes manual, og det er desværre ikke dine specifikke karakteropnåelser du kan beholde.
Det er muligt?
.Men det bekræfter at Grand Theft Auto V kommer til PC.
Spørgsmålet er kun hvornår?

pjulledk
pjulledk
Nej gta høre hjemme på konsol

But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
Missing Avatar
Cisplatin
Citerer Ak-master:
lol, SA fungerer da fint. Modsat GTAIV.

Ikke herhjemme

GTA IV fungerede fremragende. I SA not so much og sådan er det.

Men jeg har godt læst at folk med afsindigt dårlige computere og computerskills havde lidt problemer med IV

BumZen
BumZen
Citerer pjulledk:
Nej gta høre hjemme på konsol

Gta skal bare i dag bare spilles med en controller, men den kan du jo sætte til din PC. Jeg køber det selv til PS3, men primært fordi den kommer før PC versionen og fordi jeg frygter at V'eren bliver det samme makværk til PC som IV'eren var.

Missing Avatar
Cisplatin
Citerer BumZen:
bliver det samme makværk til PC som IV'eren var.

På nogle personers PC'er! Ikke på alles Husk nu det, inden vi bare tværer det hele ud i ingenting og ukorrektheder.

hjorth
Moderator
hjorth
Citerer Cisplatin:
Citerer BumZen:bliver det samme makværk til PC som IV'eren var.

På nogle personers PC'er! Ikke på alles Husk nu det, inden vi bare tværer det hele ud i ingenting og ukorrektheder.

Men det er altså lidt sjovt at der er så mange der mener det er skidt til Pc

Jeg tror helt ærligt at du måske er den eneste jeg har set der har forsvaret og faktisk ment det var et godt portet spil

Tillagt 2013-01-29 14:29:
Men det kan være fordi jeg kun bruger GR og alle dem der synes det er godt bruget et andet site

Missing Avatar
Cisplatin
Citerer hjorth:
Men det er altså lidt sjovt at der er så mange der mener det er skidt til Pc

Der er en fra min klan som er HELT enig med mig og det har en Metacrictic score på 9.0.

http://www.metacritic.com/game/pc/grand-theft-auto-iv

Så det er sikkert bare jer der har nogle dårlige PC'er som der er ringe konfigureret

hjorth
Moderator
hjorth
selvfølgelig, hvad skulle det ellers være ?

BumZen
BumZen
Citerer Cisplatin:

Fedt du har haft en god oplevelse. Men hvis så mange har haft store problemer med titlen, så er det en omgang makværk, og dermed ikke en ukorrekthed. Hvis det kommer an på hardware, så er det elendig testning og kodning, og hvis det bare er hvordan man indstiller det, så er det også elendig kodning.

Prøvede aldrig selv GTAIV på min PC, men dem jeg kender der har problemer (som i øvrigt er alle der har det til PC) har ikke problemer med nogle andre titler, så måske vi faktisk skal kigge på GTAIV spillet, og ikke selve computeren.

Hvis du kigger forbi metacritic tallet og faktisk læser anmeldelserne, så vil du også kunne se at mange af dem netop også siger at spiller har en masse bugs. Ofte forventer anmeldere at disse bliver rettet, men det var stort set ikke tilfældet med GTA IV.

Missing Avatar
Cisplatin
@Bumzen

Når jeg nu siger(skriver)at det fungerede uden problemer for mig. Så bliver du bare nødt til at acceptere det som et faktum.

Scoren på Metacritic afspejler altså et bugget og med dine ord et spil med en rang af makværk. Fordi at anmelderne regnede med at fejlene blev rettet senere?

Så er det jo bare en gigantisk flok ualmindeligt ringe anmeldere. De skal vurdere spillet de sidder med og ikke hvad de regner med det kan blive. Sådan er det.

Det er synd for dig at det ikke virkede så godt hjemme ved dig. Det gjorde det ved mig og uanset hvor mange som har haft en dårlig oplevelse ændrer det ikke en døjt ved min gode.

Det står ikke til at ændre, så det må du bare acceptere ligeså vel som jeg accepterer og erkender at det ikke fungerede optimalt for alle.

Jeg fulgte skam med i sin tid på Gamefaqs og jeg vil ikke rode mig ud i procenter, men hos flertallet virkede det fint.

Det er jo bare sådan at "brokkehovederne altid råber højest.

Too bad.

Nej, jeg har naturligvis ikke læst alle anmeldelserne på Metacritic og hvorfor skulle jeg det?

Om så 99,9% af dem fortæller at spillet er en lortekonvertering. Så fungerede det stadig fremragende hjemme hos mig. Basta!

Tillagt 2013-01-29 15:35:
Citerer BumZen:
Prøvede aldrig selv GTAIV på min PC

Men det gjorde jeg

Ved du forresten godt hvad sådan en smiley her indikerer i rette kontekst?

Ellers kan vi jo hurtigt gå fejl af hinanden, men prøv nu IV på din egen pc og så kan du udtale dig derefter. Det virker mere troværdigt, istedet for skråsikkert at vidrebringe andenhånds oplysninger.

silver
silver
Grand Theft Auto IV virkede og virker også fint på min PC
.Og styringen er mere optimal på PC der
.Hvis man bare lige gider at bruge tid på at ændre på controls så det passer til en selv (har det også til Xbox360)

Lukket af moderatoren med begrundelsen:
Og det er afgjort - spillet kommet + er forsinket.
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.