Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ni no Kuni - sværhedsgrad?

Missing Avatar
Walt
Jeg har aldrig spillet et JRPG. Ni no Kuni har dog fanget min interesse. Jeg har prøvet demoen, men jeg fandt kampsystemet svært at overskue. Hvor ligetil er det, når man først kommer i gang med selve spillet? Er der en art tutorial, eller? I det hele taget: hvor svært tilgængelig er spillet en for førstegangs JRPG-spiller?

40crew
40crew
Jeg blev først interesseret i JRPGs da jeg så et par videoer fra Ni No Kuni. Ind til udgivelsen spillede jeg bl.a. Eternal Sonata og et par SRPG/JRPGs såsom Cthulhu Saves the World. Det betyder at jeg absolut ikke er velbevandret i genren, og jeg startede på forholdsvis bar bund.

De første 2-3 timer af Ni No Kuni er en lang tutorial, men selvom jeg nu er minimum 15 timer inde i spillet, kommer Drippy stadig med tips og tricks der udvider repertoiret. Det er vist lige som andre JRPGs gør.

Der er et par kampe jeg har fejlet, men jeg har på intet tidspunkt været frustreret over niveauet, tværtimod. Jeg kan næsten ikke få nok af spillet, kampene, historien, "dyrene".

Jeg er en 27 år gammel fyr, som pga dette spil overvejer at anskaffe sig en 3DS og spille pokemon..........................

The_Dude
The_Dude
du kan vælge easy mode i starten hvis det er nogen hjælp

Y can't metroid crawl ?
Missing Avatar
Walt
Super, mange tak - og jeg er i øvrigt 31......

The_Dude
The_Dude
synes selve spillet er sværre en demoen. Tror måske demoen kørte easy mode. Ellers var det fordi i ildbanen var ens familiars meget højere lvl end dem jeg havde med i kampen. Der skulle været fald 5-6 forsøg til og noget grinding :p

Y can't metroid crawl ?
Missing Avatar
Xalie
Syntes det er nemt pt.. har så også trænet min bannan dims meget x)

40crew
40crew
Det hjælper virkelig meget at holde øje med de forskellige monster-affix. Altså om de er sol, måne eller stjerne, og så vælge din familiar efter det.

Når man senere møder 2-3 familiars er der selvfølgelig ofte hvor der er forskellige affix på banen, men så må man ligge strategien efter det.

Jeg er nu 20+ timer inde i spillet, og synes stadig ikke spillet er alt for svært. Men jeg har også forsøgt at klare en del af side missionerne og derved fået lidt extra XP + fornuftigt loot.

Tror at dette er et af de bedste spil jeg har spillet nogen sinde. Skide være med at min kone griner af Oliver og hans små Pokemons

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.