Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Gamereactors Steam Community

Maageman
Maageman
Jeg forsøger i øvrigt at streame kampene, hvis I, der ikke deltager, har lyst til at kigge med.

Missing Avatar
Thomas_olsson1
Citerer Maageman:
Alle der gerne vil være med, bedes skrive til mig, eller skrive her i kommentarfeltet.

Perfekt! Hvis jeg er hjemme på det tidspunkt er jeg også frisk. Havde håbet på et BF3 event!
Håber der er flere der er friske.

Maageman
Maageman
Tak for denne gang. Det var hygge at spille BF3 med jer alle sammen. Det må vi gøre igen en anden gang

Maageman
Maageman
Så er det tid at komme med konkrete forslag til næste event!
Hvad skal vi spille næste gang?
Denne gang får I helt lov til at bestemme. Spillet med flest stemmer, spiller vi.
GO!

Suduki
Suduki
Citerer Maageman:
Så er det tid at komme med konkrete forslag til næste event!
Hvad skal vi spille næste gang?
Denne gang får I helt lov til at bestemme. Spillet med flest stemmer, spiller vi.
GO!

The Ship! Eller Star Wars Battlefront 2. Eller Star Wars Jedi Academy.

Take a chill pill.
kaboka
kaboka
Divekick! :p

Battlefield 3 var nu ok ^^ Planetside 2 kunne måske være ok hvis man får lavet et ordentlig squard?

Wii would like to play - Nintendo
jalokin
jalokin
Som Kaboka siger, så kunne Planetside 2 være ret fedt. Ellers tænker jeg L4D2, Gmod, Tf2, Cs/S/Go, eller et eller andet?

My name is Guy... KarateGuy
Undercover Hero
Undercover Hero
The Ship kunne være vold-grinern!
Ellers lyder TF2 også godt. Men The Ship får alle mine stemmer!

Musik lyder bedst når man kan høre det.
Maageman
Maageman
Kan se The Ship to i så fald indtil videre har flest stemmer. Jeg ejer det dog ikke, så det er lidt svært at lave event med

Maageman
Maageman
Jeg kan se, at Planetside 2 også har to stemmer.
Stem for sevan!

Koylu80
Koylu80
Ikke videre relevant - Maageman

Maageman
Maageman
Call of Duty: Ghosts Event Søndag 10-11-13 kl. 13.00

I morgen søndag den 10-11 klokken 13.00 går det løs for alle jer, der savner at spille Call of Duty: Ghosts med Gamereactor på PC. Vi holder nemlig et Call of Duty: Ghosts event for PC spillerne!

Gamereactor sætter Bluray filmen The Lost Ranger på højkant for vinderen af turneringen.

Maageman smider desuden FEAR 3 og Scribblenauts: Unlimited med i puljen. Disse to spil vindes gennem to lodtrækninger blandt alle deltagere.

På dagen skal alle deltage i Steam gruppens chatrum, hvor vi opdeler hold og holder styr på kampenes resultater. Vi skal spille Domination, Blitz og Cranked.

På dagen skal alle deltage i Steam gruppens chatrum, hvor vi opdeler hold og holder styr på kampenes resultater. Vi skal spille Domination, Blitz og Cranked.

Reglerne for at deltage er simple:
* Mød i vores chat senest 15 minutter før. Chatten kan joines på Steam gruppens forside i sidebaren. Du skal altså være i chatten senest 12:45.
* Vær klar på Raidcall. Tjek her.

Derudover gælder følgende regler:
*Ingen noobtube
*Lad være med at være en bavian i chatten
*Hav det sjovt ;)

Husk som altid at linke din Steam profil, hvis du vil deltage og ikke er medlem af gruppen. Se første post for hvordan:
http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=110511&pag
e=1

Lee West
Lee West
... Og som altid sponsorerer vi en filmpræmie, denne gang The Lone Ranger og en bonusfilm på BD, som trækkes blandt alle deltagere.

:)
Maageman
Maageman
Lækkert!

Hvis der er ønsker til hvad tid, vi skal spille Ghosts i morgen, så skriv det her i tråden.

oliman22
oliman22
Citerer Maageman:
Capture the Flag,

Blitz?

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Maageman
Maageman
Ovenstående post er rettet:
Vi spiller Call of Duty: Ghosts på PC søndag d. 10-11-13 (i morgen). Vi starter klokken 13.00, så du skal være klar klokken 12:45 senest. Læs ovenover for yderligere info.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!