Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

GTA 5 og køb af Property, betale sig?

Kan det overhovedet betale sig at købe noget ejendom i spillet? jeg mener når det tager mange uger ingame bare for at få pengene tilbage, det giver ingen mening eller? overhovedet noget i den stil der kan betale sig for at tjene penge?
  • 0
Det kommer helt an på, hvor længe, du vil spille det .
De fleste ejendomme tager omkring 2 år ingame, før de giver overskud (undtaget Franklins Smoke on the Water, som tager lidt over 1), og en uge i spillet er vidst 5-6 timer, har jeg hørt . Selvfølgelig går det lidt stærkere, da savegames og missioner også får tiden til at springe frem. Dog skal du regne med at have penge ude og flyve i måske 100 timer eller sådan før det er en overskudsforretning
  • 0
Som investering: Nej. Men de åbner op for nogle små sidemissioner eller steder at opbevare fly, helikoptere og både. Ved nogle afhænger indtjeningen også af hvor aktiv du er med deres missioner. Hvis du ikke laver noget for dem tjener du intet.

Den bedste investering er nok LS Customs (gratis rep og pimp af biler som Franklin). Den giver vist ikke direkte afkast, men der potentiale for at spare en del penge.
Bazzinga!
  • 0
Det vil sige at langt de fleste ting at købe i spillet er ligegyldige, hvem gider smide penge på noget der tager omkring 100 gamer før det sker bare lidt, på den tid kunne jeg jo have tjent Mange flere på bare at røve penge transport og butikker, lidt fjollet.
  • 0
Citerer smolinsk:
Det vil sige at langt de fleste ting at købe i spillet er ligegyldige, hvem gider smide penge på noget der tager omkring 100 gamer før det sker bare lidt, på den tid kunne jeg jo have tjent Mange flere på bare at røve penge transport og butikker, lidt fjollet.

Hvis formålet alene er at tjene penge hurtigt, så er det ikke den bedste metode, men som sagt åbner de op for gameplay. Det er motivationen for at investerer.
Bazzinga!
  • 0
Citerer minisnor:
Citerer smolinsk et vil sige at langt de fleste ting at købe i spillet er ligegyldige, hvem gider smide penge på noget der tager omkring 100 gamer før det sker bare lidt, på den tid kunne jeg jo have tjent Mange flere på bare at røve penge transport og butikker, lidt fjollet.

Hvis formålet alene er at tjene penge hurtigt, så er det ikke den bedste metode, men som sagt åbner de op for gameplay. Det er motivationen for at investerer.

Også det der er lidt synd og spildt potientale synes jeg, altså jeg ville da købe ejendom for at tjene penge og ikke andet, men når man nu ikke kan få penge ud af det er det sgu lidt tosset lavet
  • 0
Er du forretningsmand eller kvinde? Er du i nogen økonomisk rod eller har du brug for penge til at starte din egen virksomhed? Har du brug for et lån til at betale gæld eller købe et hus eller en bil? 3% lånetilbud gælder, hvis du har brug for et lån, så vi kan fortsætte fremad: [email protected] , whatsapp nummer: +18635356458

* Investorer Lån
* Gældskonsolidering
* Second Mortgage
* Business lån
* Personlige lån
* Internationale lån

3% lånetilbud gælder nu
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!