Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

HJÆLP!!! PlayStation store problem!!

Hej,

Jeg har lige fået anskaffet mig "Call of Duty: Ghosts" og "WWE 2K14" til PS3. Jeg gik omgående ind på PlayStation store for at købe "season pass" til begge spil, hvilket giver mig adgang til alt fremtidig DLC til spillende. Jeg smed begge køb i indkøbskurven og gennemførte købet. Der står nu "purchased" under begge "season pass", men jeg kan ikke downloade dem og de ligger ligeledes ikke under "Mine downloads", som alt andet jeg har købt gør. Problemet er altså at PlayStation store fortæller mig, at jeg har købt begge "season pass", men den vil ikke lade mig downloade det, eller få adgang til det.

Jeg tror der er sket en fejl, og jeg TROR at fejlen der er sket, er at jeg købte de 2 ting, uden at trykke "add funds to wallet" først. Tror nemlig ikke at jeg havde penge i pungen, og derfor har jeg nok fået købt de 2 ting, uden egentlig rent faktisk at betale for dem. Det er bare et GÆT. Jeg har så nu tilføjet 600kr til min "wallet", for at prøve at købe lortet igen, men nope.. Jeg kan ikke købe det. Der står fortsat "purchased" frem for den sædvanlige pris der plejer at stå og jeg har kun muligheden for at downloade mine køb, hvilket den som sagt ikke gider.

HVAD HELVEDE GØR JEG!?!

Jeg er pissed.. Jeg ved ikke om jeg har betalt for skidtet eller ej. Jeg tror det ikke. Men det jeg skulle have købt, står der nu at jeg har købt, uden at det kan downloades. Jeg har nu 600kr i min pung, som bare ligger der, uden at kunne bruges. Humøret her lørdag aften er blevet rimlig skidt. Nogen der kan hjælpe?

Jeg har tænkt på at ringe til Playstation support, men de er først tilgængelige fra på mandag og så taler de svensk. + det koster 2.50kr i minuttet.. Baaaaaaah!

Takker på forhånd.
  • 0
Når man køber et Season Pass, køber man som regel al FREMTIDIG DLC, som du selv skriver Jeg er ikke rigtig inde i hvordan det normalt fungerer (køber meget sjældent DLC), men både Ghosts og WWE 2K14 er jo begge ret nye og der vel næppe noget DLC til spillene endnu.
Sådan som du beskriver det, virker det som mig som om at du vitterlig har købt season pass til de 2 spil, men eftersom der ikke er noget af det indhold udgivet endnu, er der jo heller ikke noget at downloade/få adgang til.
  • 0
Jeg forstår hvad du mener.. Men jeg vil stadig tro at season pass burde ryge ind under mine downloads hvis det var købt. Har aldrig oplevet at jeg har købt noget på PlayStation store, hvor det så ikke er røget ind under downloads. Det burde ligge derinde, hvor efter man så kan aktivere / installere det. Ligeledes kan jeg jo som sagt trykke download, hvor efter der så bare intet sker.. Som om den har opfanget sig selv i at begå en fejl.
  • 0
mener du kan se dem inde under manage account, i en af under menuerne. der har jeg en del season passes. og så når du skal bruge dem, skal man typisk downloade ens content inde fra spilmenuen når du har startet op.

Tillagt 2013-11-09 22:04:
Mener det hedder ala: manage account - service list
  • 0
Ja, du kan trykke download og der sker intet, fordi der intet er at downloade

Så vidt jeg lige kan se skulle der dog følge noget ekstra halløj med til Ghosts som du skulle få med det samme. "bonus Team Leader Digital Pack, containing a unique MP character head, weapon camo, and other digital items - unlocked in-game at game launch".

Har du prøvet at starte spillet og se om det er dukket op?
  • 0
Mange tak til jer begge. Jeg tjekker begge ting ud!

Tillagt 2013-11-09 22:41:
Okay.. Kan se inde under "transactions" at pengene er hævet. Og kan se under "service list" at de 2 seasons pass ligger der. Normalt når jeg har købt seasons pass, plejer de bare at ryge ind under downloads i PlayStation store, hvor man så aktivere dem fra. Det er ikke sket denne gang, så derfor er jeg forvirret.
  • 0
Vil gerne sige tak til jer begge igen. Uden jer, ville jeg have troet at købene ikke var gennemført. Men jeg sværger sku.. Mine køb plejer altid at blive vist under downloads, men ikke denne gang. Men tjekkede under transactions, hvor der står at pengene er hævet. Og købene ligger under "service list". Tak igen.
  • 0
Hey homicide, fik du nogen sinde dit season pass til ghost til at virke ? Min lægger som din under service list, men hverken inde i spillets store eller ude virker det til jeg kan få det downloaded på nogen måde ?
  • 0
du kan se i cod: ghosts om der er mere du kan tilføje spillet pt i store tror jeg.
  • 0
Hejsa. Jeg har haft en ps3 der altid har virket. Men så når jeg skal prøve af gå ind på PS store kan jeg ikke der står ( Denne service er i øjeblikket under vedligeholdelse) og den gør det kun på min. Jeg har prøvet af genstarte den , og sytemoptimere den men det virker ikke kan i hjælpe mig?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!