Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Wii U 2014: Hvilke spil ser du frem til?

Der er lagt op spil rigtig mange timers kvalitetsgaming i 2014 som Wii U ejer. Hvilke spil ser du mest frem til? Personligt ligger Smash Brother højt på min venteliste
Nintendo ID: HerrHoltz
  • 0
Smash Bros
Mario Kart 8
X
Donkey Kong Tropical Freeze
Bayonetta 2

Y can't metroid crawl ?
  • 0
Mario Kart 8 for satan
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Nyt Zelda. Hvis det altså kommer i 2014 ?

Ellers Mario Kart 8 og Super Smash Brothers Wii U.
Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
  • 0
Watch Dogs
Smash Bros
Mario Kart 8
X
Donkey Kong Tropical Freeze
Bayonetta 2

Det er vel de mest interessante titler der kommer?

Ellers ser jeg også frem til de mange spændende indie games der kommer til maskinen, og forhåbentlig helt nye Virtual Console spil (GameCube, Saturn, Dreamcast, GBA), samt det fulde VC bibliotek fra Wii.

Og mon ikke der kommer et Zelda og et Metroid spil i slutningen af 2014? Det satser jeg på. Det skal nok blive godt.
  • 0
Jeg er spændt på om nogle af spillene når at komme ud inden nintendo må slukke for Wii U's respirator. Håber det ikke, men det lader desværre til det kan blive realitet!
  • 0
Citerer MathiasBS:
Jeg er spændt på om nogle af spillene når at komme ud inden nintendo må slukke for Wii U's respirator. Håber det ikke, men det lader desværre til det kan blive realitet!

Det er vist MEGET usandsynligt. Nintendo tjener gode penge på deres 3DS, og tjener også på Wii U, når kunderne bare køber et par spil. Sony holdt jo også liv i PS3'en selvom det i lang tid mildest talt var en ringe forretning.
Desuden er Nintendo den eneste konsolproducent, som differentierer sig, og laver spil til dem, der elsker godt gameplay og helst vil slippe for free2play og tons vis af dyrt værdiløst DLC.
  • 0
Citerer MathiasBS:

Er du klar over hvor dårlig signal de signaler til sine kunder ved at stoppe produktionen efter 1 år ? Det giver ikke just flere kunder ved den næste konsol
Y can't metroid crawl ?
  • 0
I den her analyse bliver der argumenteret for, at Nintendo måske er den mest sikre spiller på konsolmarkedet. Der er internt pres på Microsoft til at skille sig af med Xbox-afdelingen og Sony's underholdningsafdeling kan blive separeret fra virksomheden. Det gør både at fremtiden for xboxen og playstation meget usikkert.

Nintendo har derimod en meget stabil økonomi, og bunker af penge på kistebundet. Virksomheden er derfor i under pres til at lave drastiske beslutninger.

http://www.forbes.com/sites/erikkain/2013/12/10/why-nintendo-ne
eds-to-stay-in-the-hardware-business-regardless-of-the-wii-u/
  • 0
Hey guys. Jeg faldt tilfældigvis over Wii U da jeg var ude for at handle julegaver idag. Savlede en del over det flotte Mario 3D World og kan se man har givet det rigtig gode anmeldelser. Jeg fik derfor pludselig helt lyst til at købe en Wii U, hvis der bliver penge til det efter jul. Der er dog det problem at vi ikke har et TV, men i stedet ser al TV på vores computere (hhv. alm. stationær eller macbook pro). Jeg kan forstå at Wii U har sit eget display lidt ligesom gameboy, men jeg kan ikke helt blive klog på om man kan:
Spille alting på konsollen direkte eller om det kræver at TV?
Eller om det er muligt at koble Wii U'en til den stationære PC's skærm eller min Macbook Pro da det er urealistisk at vi køber et TV.

Beklager hvis svarene er obvious, men jeg synes ikke at google er min ven idag da jeg primært får alm. wii hits op når jeg søger og nødigt vil investere i konsollen hvis det er dødfødt

God jul!
  • 0
Citerer Auramin:
Hey guys. Jeg faldt tilfældigvis over Wii U da jeg var ude for at handle julegaver idag. Savlede en del over det flotte Mario 3D World og kan se man har givet det rigtig gode anmeldelser. Jeg fik derfor pludselig helt lyst til at købe en Wii U, hvis der bliver penge til det efter jul. Der er dog det problem at vi ikke har et TV, men i stedet ser al TV på vores computere (hhv. alm. stationær eller macbook pro). Jeg kan forstå at Wii U har sit eget display lidt ligesom gameboy, men jeg kan ikke helt blive klog på om man kan:
Spille alting på konsollen direkte eller om det kræver at TV?
Eller om det er muligt at koble Wii U'en til den stationære PC's skærm eller min Macbook Pro da det er urealistisk at vi køber et TV.

Beklager hvis svarene er obvious, men jeg synes ikke at google er min ven idag da jeg primært får alm. wii hits op når jeg søger og nødigt vil investere i konsollen hvis det er dødfødt

God jul!

Wii u'en har HDMI, så hvis din skærm har det kan du koble den direkte til, ellers kan du nok finde en omformer til en af de porte din skærm har. De fleste spil kan man spille på skærmen på Gamepaden dog er der nogle spil som helt klart er bedre med 2 skærme f.eks. Wind Waker HD hvor man kan have sit inventory på skærmen, Samt Nintendo Land eller The Wonderful 101 som har en række mini spil som udnytter begge skærme på en gang.
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
Det der X spil ser for fedt ud...

har stadig Xenoblade chronicles liggende som jeg liiiiiige skal igennem først
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Det der X spil ser for fedt ud...

har stadig Xenoblade chronicles liggende som jeg liiiiiige skal igennem først

Det er jo også et "kort" spil spillede det selv igennem for et par måneder siden virkelig godt spil.
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
Xenoblade blev alt for overset.
Og så var der de der douchebags der gerne ville spille det men ikke nu det var på Wii. Hvis det var på Ps360 ville de gerne.
Og så var der de 900k som pirat kopierede spillet.

Ak det kunne have været en succes men folks lade holdninger ødelagde det
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Wii U er min første Nintendo enhed af nogen art. Derfor har jeg ikke et nostalgisk forhold til Mario og venner. 3D World ser dog sjovt ud, så det skal jeg nok have på et tidspunkt. Plejer at købe spil, når de falder i pris, men som jeg har forstået det, falder Nintendos egne titler sjældent særligt meget desværre.

Af kommende spil ser X ret fedt ud, selvom jeg ikke helt ved, hvad jeg skal forvente. Mario Kart virker også ganske hyggeligt. Så håber jeg på de evige rygter endeligt taler sandt, og der kommer et nyt Wind Waker-stilet Zelda. Men det skyldes nok også at Wind Waker HD er det første Zelda, jeg har spillet.

Tja... Ellers håber jeg på at blive overrasket.
  • 0
Korrekt de falder sjældent i pris fordi de sælger uanset hvad
Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.