Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Wii U eShop spørgsmål

Maageman
Maageman
Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i følgende:
Hvis jeg køber et spil på Wii U'ens eShop, kan jeg så kun downloade det en gang, eller kan jeg hente det, så mange gange jeg ønsker (hvis jeg sletter det i mellemtiden)?

Hvad er de øvrige restriktioner?

Hyuuga
Hyuuga
"If Add-on Content is Deleted, Will It Require Payment Again?

Answer:

No, you will not have to pay for the content again if it is deleted. It can be re-downloaded at no additional cost.

Important Note!

However, if you delete your Nintendo eShop account or Wii Shop account any games purchased for that account will be lost and will not be re-downloadable for free. "

fra: http://www.nintendo.com/consumer/systems/wiiu/en_na/features_
nintendo_eshop.jsp

Går udfra det også gælder spil, og ikke kun add-on content

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
dres-dk
dres-dk
Citerer Maageman:
Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i følgende:
Hvis jeg køber et spil på Wii U'ens eShop, kan jeg så kun downloade det en gang, eller kan jeg hente det, så mange gange jeg ønsker (hvis jeg sletter det i mellemtiden)?

Du kan hente dine købte spil så mange gange du ønsker. Det skal blot være til den samme konsol.

Citerer Maageman:
Hvad er de øvrige restriktioner?

Nintendo har endnu ikke lavet et account system, hvor dine købte spil og andet indhold bliver knyttet til din konto. Sådan som man kender det fra MS, Sony eller Steam.

Hvis du altså skal have en ny Wii U konsol på et tidspunkt, fordi den gamle er gået i stykker, så kan du kun få dine gamle spil/konto-data over på den nye konsol, ved at sende dem begge ind til Nintendo. De vil så overfører dine spil/konto-data til den nye konsol.

Bliver din konsol derimod stjålet, eller du mister den på en anden måde, så er din konto og købte e-shop spil også gået tabt.

Nintendo har lavet en en del forbedringer på deres account system i år, og meget tyder på, at de på et tidspunkt vil komme med et lignende system som det MS, Sony og Steam bruger. Så spillene du køber på deres online shop ikke er bundet til en specifik konsol, men kun til din Nintendo konto. Jeg tror de kommer med sådan et system i slutningen af 2014.

The_Dude
The_Dude
Er du sikker på at man skal sende maskinerne ind til Nintendo ? Synes at have læst man bare kan ringe ?

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.