Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Titanfall... Æh???

Forstår vitterligt ikke hypen omkring Titanfall! Er der nogen som kan forklare det for mig?

Synes det ser ualmindelig uinteressant ud...
Druidens visdom...
  • 0
Hypen har da ikke været special voldsom omkring denne titel. Der har sågar været skepsis i nogle af de præsentede previews så hvad er det præcist du vil ha forklaret?
  • 0
Citerer Aethyrs:
Hypen har da ikke været special voldsom omkring denne titel. Der har sågar været skepsis i nogle af de præsentede previews så hvad er det præcist du vil ha forklaret?

Jeg syntes det virker meget hyped på andre foraer og hvis ikke det, så blandt samtlige spiljournalister på nettet.

Jeg har ingen interesse i spillet og kan ikke rigtigt se det spændende ved det, men jeg er heller ikke fan af multiplayer shooters. Men jeg tror det bliver hyped fordi det er lavet af folkene bag COD 4 og fordi det lover hyper intenst multiplayer med mechs.
Felix The Reaper!
  • 0
Præcis som Pez siger, så er det blevet hyped en masse på andre sider og af mange spiljournalister rundt omkring... Man får bare fornemmelsen af at det er århundredets spil, og det er dette jeg slet ikke forstår!
Druidens visdom...
  • 0
Ah ok....hypen er så gået lidt henover mit hoved, men kan være en der har det her planlagt som first day buy kan gi dig et input.

Er heller ikke selv udpræget multiplayer shooter fan, men må nu sige at jeg synes det ser ganske flot ud.
  • 0
Det er ikke bare blevet hyped. Det er rigtig mange steder blevet udnævnt som en slags Messias for shooter genren. Jeg hørte en masse om det og da jeg så en gameplay video kunne jeg heller ikke forstå hvad al den hype kom af. I mine øjne ligne det endnu en langsom generisk shooter.
Jeg har så også efterhånden mistet interessen for shooters da jeg synes genren er gået den gale vej. Derfor er jeg nok ikke den person hypen var rettet mod.
  • 0
Citerer Miraculix:
Præcis som Pez siger, så er det blevet hyped en masse på andre sider og af mange spiljournalister rundt omkring... Man får bare fornemmelsen af at det er århundredets spil, og det er dette jeg slet ikke forstår!

Jeg kan ikke forklare hvorfor nogen vil kalde det årtiets spil eller lignende, for så godt synes jeg slet ikke det ser ud, men jeg synes bestemt det ser fedt ud. Har ellers mistet interessen for FPS spil generelt, men jeg synes Titanfall ser ud til at have ramt en rigtig god balance mellem infantry combat, mech combat og så en form for parkour når man er til fods. De fleste andre spil der prøver at implentere mech eller parkour, ender med at gøre det til en alt for stor fokus. Det bliver en uinteressant gimmick. I Titanfall ser det ud til at alle dele er lige interessant, så hvis det også er balanceret og der er nogle fede våben, så tror jeg det bliver rigtig godt. I hvert fald derfor jeg ser frem til det
Shit happens...
  • 0
Titanfall? meh...
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Tror det er fordi alle trænger til en ny konkurrent til Battlefield, COD og Halo efterhånden, og det er next-gen. Personligt glæder jeg mig helt vildt. Og efter de seneste previews (deriblandt GR's) ser det kun bedre ud!
  • 0
dette spil er ekstremt hyped det minder mig meget om de tidlige naughty dog spil som Crash 1 og Jak hvor Crash især blev hypet meget fordi konsollen skulle have et modsvar til Sonic/Mario i sin tid. Halo 1 og Sonic Adventure er om nogle også 2 af de mest ekstremt hypede spil, hvor Sonic advventure kun have flot grafik men gameplayet var noget af det ringeste og starten på sonics rutsjebanetur. Halo 1 var mega hypet på grund af en ny microsoft konsol udover en flot visuel stil og nogle udmærkede undedørs sektioner var spillet ren copy paste/mirror design af korridorer igennem hele spillet.

Det virker meget til der er nogle spil der formår at slippe igennem et hvis nåleøje og høste en masse hype og det virker til at være tilfældet med Titanfall også. Synes ikke det overhovedet ser ud til at byde på noget specielt, Mechwarrior spillene var temmelig populære i sin tid på PC men dette spil ligner umiddelbart en light udgave af disse spil i en grå/grøn farvetone.
  • 0
Det samme med al den hype omkring Vinter OL og Melodi grandpis.. Vi har set det før og det er kedeligt!!!
Næhhh Earth Defense Force 2025 er lige på trapperne.. og det får slet ingen kærlighed!!
"let røven og gør noget"
  • 0
Enig i at Titanfall har fået en masse hype, men det virker dog som om det er blevet mindre de sidste par måneder, hvilket kan undre da det jo er lige om hjørnet.

Jeg må nok erkende at jeg er CoD-fan og jeg kan godt lide det hurtige, arkadeagtige shooter-spil. Jeg synes dog heller ikke at Titanfall ser ud til at byde på "noget særligt", men når nu Ghosts var så massiv en skuffelse for mig, håber jeg egentlig at det overrasker positivt.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.