Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Batman: Arkham Asylum GOTY eller ej

Jeg fandt for noget tid siden Batman: Arkham City GOTY rimelig billigt. Men jeg vil gerne spille Asylum først for, at få historien ordenligt med.

Nu er jeg så bare i tvivl om det skal være GOTY eller ej. Jeg vil gerne have story baseret dlc og for nok ikke spillet det så meget hvis det kun er runde baseret kamp. Der står, at man for 4 challenge maps, men ved ikke om det er det vær.

Så hvad er jeres mening?
  • 0
  • JØP
  • JØP
Der er ikke kommet Story-DLC til Asylum. GOTY indeholder nogle skins og noget arena-kampe.

Hvis du kan få GOTY for samme pris som det alm., så ja. Ellers er det vel ligemeget.
  • 0
Så tror jeg ikke, jeg går så meget op i, at skaffe Goty edition.

Men jeg har faktisk lige tjekket igen, og hvis jeg skal købe det online, ser det faktisk endda ud til, at GOTY er billigere end det almindelige (weird). Jeg tror jeg skal have tjekket butikkerne.
  • 0
Citerer Nilix:
Så tror jeg ikke, jeg går så meget op i, at skaffe Goty edition.

Men jeg har faktisk lige tjekket igen, og hvis jeg skal købe det online, ser det faktisk endda ud til, at GOTY er billigere end det almindelige (weird). Jeg tror jeg skal have tjekket butikkerne.

Jeg fandt også Goty edition som var nedsat i pris, men jeg spillede intet af det ekstra indhold. Da jeg var færdig med hovedspillet, om man vil, var det direkte videre til City. De ekstra challenge maps kom nok som noget folk dengang kunne hygge sig med efterfølgende da City ikke eksisterede.
  • 0
Hvad platform skal du have spillet til ?
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0
Xbox 360. I følge pricerunner er GOTY ca. 20. Kr. Billigere (hvist 150 kr.). Men jeg skal virkelig til, at spare så jeg vil se om ikke jeg kan finde det billigere et andet sted. Jeg fandt city til lidt under 100
  • 0
Har du ikke spillet Asylum og City endnu!? Se at få dem købt! Det er nogle af de fedeste spil denne generation
Druidens visdom...
  • 0
Citerer Miraculix:
Har du ikke spillet Asylum og City endnu!? Se at få dem købt! Det er nogle af de fedeste spil denne generation

Year det har jeg ladet mig fortælle ^^. Og jeg har også en brandene lyst til, at spille dem da jeg syndes, at jokeren er den for sejeste skurk (og han skulle hvist være rigtig godt karakteriseret og stemme lagt). Men selv om jeg gerne vil støtte, et godt spil er jeg også nød til, at tænke på min økonomi.

Så eventuelt nogle forslag til hvor jeg kan få det billigt?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!