LIVE
logo hd live | PC Gaming Show
See in hd icon
Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

E3 2014 - diskuter løbende!

Citerer oliman22:
Citerer MathiasBS:Tror du sgu ikke der går længe inden Nintendo ender som Sega. Der var i hvert fald ikke noget i sen her direct, som kan redde Wii U, syntes jeg

Du lyder som en der kun spiller shooters. Så er nintendo sgu nok ikke noget for dig..

Faktisk er jeg storsamler og forbruger af Nintendo, og har købt alle første parts spil og produkter fra NES og op efter. Har en samling på omkring 1500 spil, og den vokser stadig, så tro mig - jeg elsker Nintendo! Jeg er bare skuffet over at Nintendo ikke kan finde ud af at forny sig selv.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at alle spil der blev annonceret er spil i en meget høj klasse, men jeg tror ikke på et eneste af dem kan vende Wii U'en rundt. Det er set for mange gange før hos Nintendo, den type af spil altså, og de nye store sats som Xenoblades Chronicles er for niche og Smash Bros appellere mest til Nintendo fans som allerede kender til serien.
Nintendo skal nå ud til nye forbrugere, og det er de rigtig dårlige til fordi ikke de ikke forstår hvad de nye forbrugere vil have. Der er ingen overbevisende gimmick i Wii U som kan sælge den til familierne, som der var med Wii, og næsten alle 1. parts spil der er udkommet, spiller på nostalgi hos en generation, hvor de fleste er skiftet til mere "voksne" konsoller.

Jeg havde virkelig håbet på de ville annoncere et eller andet helt nyt, som bare ville blæse en om omkuld så man følte sig sikker på de kunne vende det synkende slagside, der er Wii U, rundt.

Misforstå mig ikke, jeg hepper på Nintendo alt jeg kan, men det går dem simpelthen så dårligt, og jeg tror at manglen på feeling for vestlig appeal, kan blive deres død. Amiibo er deres store nye sats, men det er alt for sent. Skylanders og Disney Infinity har allerede overtaget det markede.

Ville bare så nødigt se Nintendo gå helt fra konsollerne, og i stedet gå over til at blive tredje parts udvikler.
  • 0
Citerer MathiasBS:
Skylanders og Disney Infinity har allerede overtaget det markede.

Det betyder dog ikke at der ikke er plads til flere. Jo mere konkurrence jo bedre, og Nintendo prøver bare på at komme ned til de helt unge familiemedlemmer, da mange lever lidt på nostalgien i Nintendo spil.

Skylanders er det bedste der er sket for videospil. Samlerobjekter + nye karaktere til ens spil. Hvis det var i min barndom, havde jeg udelukkende brugt mine penge på sådan noget.
Take a chill pill.
  • 0
GTA V til min elskede pc...... Endelig!!!!!!! Og Far Cry 4 ser fedt ud........
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.