Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Det mest skuffende spil

Hej

Det kan umuligt være fremmede for størstedelen af mængden af os gamere, at titler vi har glædet os til, har skuffet fælt!? Jeg synes generelt at jeg har ramt "rigtigt" i mine valg af spilkøb, selvom nogle af dem også har været satsninger, dog er der titler der har været faretruende ringe, til min store overraskelse.

Dog er det (Heldigvis) ikke titler af nyere tid, men husker specielt 1 titel der ødelagde det fine billede jeg havde af en vis spilserie - nemlig Call Of Juarez serien der tryllebandt mig fuldstændigt med deres Bound In Blood titel. Den forblindede mig til at købe det næste i serien, nemlig Call Of Juarez The Cartel. Nok det spil som har været den ringeste efterfølger for mig, igennem tiden.

Hvilke titler har fået jer til at boykotte en spilserie/standAlone?
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Der er tre spil der stortset har myrdet al min entusiasme overfor fremtidige udspil i tre af mine all-time yndlings serier, navnligt Silent Hill: Homecoming, Castlevania Lords of Shadows og Ridge Racer Unbounded, de har alle sammen det tilfælles at de blev outsourced til vestlige udviklere og samtidigt mistede alt hvad der tidligere havde gjort serierne unikke (måske med undtagelse af Homecoming da det stadigvæk lugter lidt af Silent Hill, døde dog helt med DownPour). Jeg forventer aldrig at se gode spil i de serier igen, det er så skuffende de vestlige tilføjelser har været.
Felix The Reaper!
  • 0
Hver gang jeg har købt et strategi spil. De er lige kedelige hver gang.
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Dragon age 2 ødelagde imo alt hvad det geniale Origins opbyggede.

Jeg kan stadig ikke opbygge den mindste hype om det kommende DA, selvom diverse previews generelt har været rigtig positive.
Bazzinga!
  • 0
Jeg kan ikke helt tolke om det er et latent ordspil på "manden der bider" fra VM i fodbold, du har gang i?! ;)
Under alle omstændigheder vil jeg lige påpege, at spillene altså hedder Call of JUAREZ og ikke Suarez ;)

On Topic: Jeg har altid været lidt skuffet over Halo-serien - jeg har aldrig rigtig forstået hypen. Men jeg er heller ikke den store multiplayer-entusiast.
  • 0
Citerer Stampe128:
Jeg kan ikke helt tolke om det er et latent ordspil på "manden der bider" fra VM i fodbold, du har gang i?! ;)
Under alle omstændigheder vil jeg lige påpege, at spillene altså hedder Call of JUAREZ og ikke Suarez ;)

On Topic: Jeg har altid været lidt skuffet over Halo-serien - jeg har aldrig rigtig forstået hypen. Men jeg er heller ikke den store multiplayer-entusiast.

HAHA... mente nok jeg havde skrevet det forkert, men var usikker... HAHAHA my bad!
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Selvom jeg kan se at Watch Dogs er et ok spil, er jeg personligt utroligt skuffet over det. Holdt mig til skærmen i ca 10 timer, derefter har jeg ikke rørt det.

Et andet spil er Resident Evil 6 (eller 5?). Det at man ikke en gang kunne gå og sigte samtidigt, gjorde jeg straks lagde det fra mig.
Timmer
  • 0
Citerer timmer1983:
Selvom jeg kan se at Watch Dogs er et ok spil, er jeg personligt utroligt skuffet over det. Holdt mig til skærmen i ca 10 timer, derefter har jeg ikke rørt det.

Et andet spil er Resident Evil 6 (eller 5?). Det at man ikke en gang kunne gå og sigte samtidigt, gjorde jeg straks lagde det fra mig.

Du tænker nok på 5eren, for man kan godt gå og sigte i Re6. Det stinker af helt andre nye spændende årsager^^.
Felix The Reaper!
  • 0
Sjældent at jeg bliver skuffet, plejer at være ret god til at vælge mine spilindkøb. Der har dog været et par stykker. Kan huske at jeg så frem til Star Ocean IV, det endte så med at være et af de værste spil jeg har prøvet. Heart of The Swarm udvidelsen til Starcraft 2 var også ret skuffende. Kunne godt lide den nye campaign, men MP tilføjelserne var alt for få og ligegyldige. Og så Watch Dogs for nyligt, der behøver jeg vist ikke sige så meget...
Shit happens...
  • 0
Half-Life serien. Alle folk mener det er en ultimativ serie, jeg synes det er den mest overvurderede og ligegyldige serie.
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Half-Life serien. Alle folk mener det er en ultimativ serie, jeg synes det er den mest overvurderede og ligegyldige serie.

Synes det er lidt vildt, at af alle de spil i verden, så er det Half-life der har skuffet dig mest. Synes 1'eren var banebrydende for sin tid.
  • 0
Tror måske det for mit vedkommende var Black & White. Det var også hypet virkelig heftig og næsen var sat op til noget unikt. Det startede også godt, men så gik gassen af ballonen og spillet stod fuldstændig i stampe.

Prøvede igen da 2'eren kom men mange af kritikpunkterne var uændrede.
  • 0
Jeg var ret skuffet over Batman Origins. Spillet var skam okay, selvom det var ret plaget af lag og dårlig kodning. Men det var mest den totale mangel på nytænkning som skuffede mig. Spillet havde slet ikke flyttet sig i forhold til Arkham City og historien var ikke særlig interessant.
Bazzinga!
  • 0
Jeg må også tilkoble mig Assassins Creed serien. Jeg elskede 1'eren, og 2'eren var intet mindre end fantastisk, men derefter døde min kærlighed til spillet også. Jeg har dog byttet mig til Black Flag, hvilket heller ikke lykkedes mig at genfinde kærligheden til serien... må bare erkende, at jeg er færdig med Assassins Creed spillene. Måske for altid.
  • 0
Nu har jeg så ikke tænkt mig at boykotte nogen franchise fremadrettet, men Mass Effect 3 er den største spilskuffelse nogensinde i min bog, og før i spørger: Nej. Det er ikke bare slutningens skyld :/

Jeg vil også sige at det seneste spil i Ace Attorney franchisen skuffede mig en del (Dual Destinies, ikke PLvPWAA som er FANTASTISK), men det kom sådan snigende lidt før det rent faktisk udkom via afsløringer og andet promo stuff. Der er bare noget ved måden karakterene kommunikere med hinanden på og måden plottet er udført på som ikke helt rammer plet, men det er der heller ikke noget at sige til da det ikke er skrevet af manden bag de andre hovedtitler i serien.

Altså der var et godt premis, men det er ligesom om at jo længere man graver ind i handlingen, jo svagere føles den og jo tættere man kommer på slutningen jo værre bliver dialogen mellem karakterene. Det er fuldstændig modsat hvordan det var i de tre første og Apollo Justice, hvor handlingen typisk begyndte langsomt men byggede videre og videre på sig selv og mundede ud i noget virkeligt interessant.

En skam, men med det sagt var det stadig godt. Det er bar en subpar oplevelse sammenlignet med de andre i serien. (Bortset fra Investigations, aaaeedddhh )
"It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are." -Teh_Masterer
  • 0
Citerer Mythos:
Synes det er lidt vildt, at af alle de spil i verden, så er det Half-life der har skuffet dig mest. Synes 1'eren var banebrydende for sin tid.

Syntes jeg nu godt nok også 2eren var .
Be the Miracle.
  • 0
Der er aldrig nogen spil der har fået mig til at boykotte en hel franchise, så stædig er jeg ikke, men massere af spil jeg havde glædet mig vanvittigt meget til, som endte med af skuffe fælt.

Fra toppen af mit hoved, syntes jeg særligt Batman: Arkham Origins, må være et perle-eksempel på dette. Jeg elskede de to første Arkham-spil, men det tredje var en slags underlig copycat uden de mange easter-eggs og gåder, som jeg syntes gjorde de to første så fremragende.

Derudover kan nævnes: Watch Dogs, Far Cry 2, Mortal Kombat VS DC Universe, Infamous: Second Son, Dead Space 3, Halo ODST, Resident Evil 5, Donkey Kong Country: Tropical Freeze etc... Ingen af de her spil er på nogen måder dårlige, men alle har været en skuffelse for mig fordi de ikke levede op til forventningerne. Stadig nogle udmærkede spil dog.
  • 0
hoppede med på bølgen af battlefield fra bad company. og synes det var helt fantastisk. synes classes og baner var meget velbalanceret. kendte omkring 10-15 der spillede det. altid nogen at spille med.

så kom 3eren og selv pga. nogle små afstikkere fra bad company var det ligeså tæt på den fantastisk oplevelse.

så kom nr. 4 og fuck jeg glædet mig. premium havde man investeret i, omkring 800 kr.
først problemer med origin, så blev man smidt ud af serveren en milliard gange. så kom en update som ikke kunne installers. ca 14 år senere kom jeg så igang. alt var bare copy paste fra 3eren og det stank af for tidligt udgivet med pres fra EA.

er nok færdig med den serie
  • 0
Citerer heinovich:
hoppede med på bølgen af battlefield fra bad company. og synes det var helt fantastisk. synes classes og baner var meget velbalanceret. kendte omkring 10-15 der spillede det. altid nogen at spille med.

så kom 3eren og selv pga. nogle små afstikkere fra bad company var det ligeså tæt på den fantastisk oplevelse.

så kom nr. 4 og fuck jeg glædet mig. premium havde man investeret i, omkring 800 kr.
først problemer med origin, så blev man smidt ud af serveren en milliard gange. så kom en update som ikke kunne installers. ca 14 år senere kom jeg så igang. alt var bare copy paste fra 3eren og det stank af for tidligt udgivet med pres fra EA.

er nok færdig med den serie

Enig, Battlefield 4 var virkelig skod. Ved ikke om du har prøvet alphaen til Battlefield Hardline, men den var lige så skod.
  • 0
nej jeg gad simpelthen ikke prøve BF hardline. synes det er et mærkeligt koncept. burde være en dlc til 4eren. hopper stadig lidt tilbage til bad company i ny og næ. synes det er et af de bedste multiplayer spil. har haft så meget sjov med det
  • 0
  • VIF
  • VIF
Tropico 5 var vildt dårlig ved siden af 4eren blevet for meget simcity over det
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.